انا وايمان اخت مراتي حقيقيه لعيونكم


الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة ممحون علي طيزك, بتاريخ ‏4 يوليو 2018.

انا وايمان اخت مراتي حقيقيه لعيونكم 5 5 2votes
5/5,

  1. الموضوع
  2. التقييمات (2)
  1. ممحون علي طيزك

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏1 يوليو 2018
    المشاركات:
    20
    الإعجابات المتلقاة:
    45
    نقاط الجائزة:
    13
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    ازيكم يا شباب ويا بنات انا النهاردة هحكلكم علي قصه حصلت معايا انا اسمي احمد 23سنه واخت مراتي اسمها ايمان عندها 24سنه في البدايه انا بحب ايمان اووووووى ونفسي فيها من زمان كنا دايما طول ما احنا قاعدين عندهم ف البيت تقعد تبصلي وانا ببصلها ودائما كنت هايج طووووول ماهي موجوده ايمان دي جسمها اوووووووف بطل زي ما بيقولوا لما كنت بوصلها بعربيتي كنت بحس اني هموووت م المحنه المهم ايمان متجوزه وعندها اربع عيال توأم فضلت نفسي احاول مع ايمان بس كنت برجع خايف لتزعل وعلاقتنا كلها تبوظ رغم اني حاسس انها عاوزاني زي ما انا عاوزها بس كنت بخاف لحد ما في يوم جات في دماغي فكرة اني ابدأ اشتكيلها من مراتي وانا بوصلها لاي مكان لان هما معندهمش عربيه فانا اللي بوصلها لو راحه عند جوزها أو العكس.. واشوف مدي تجاوبها معايا المهم كلمتني قالتلي تعالي خدني روحني قولت هي دي فرصتي بدأت اشتكيلها في كلام عادي وبعدين دخلت ع الجنس واحده واحده ولقيتها بدأت تتجاوب معايا في الكلام وتقولي اهم حاجه أن الواحده ترضي جوزها والكلام دا بقي قولتلها اقولك علي حاجه يا ايمان ياريتني اتجوزتك انتي فضلت ساكته من بعد الكلمه دي شويه قاطعتها وقولتلها اوعي تكوني زعلتي قالتلي لا عادي قولتلها دا اللي انا حاسس بيه وانا بحبك اوي وانتي اكيد حاسه بيا قالتلي حاسه بيك بس ما ينفعش انت متجوز وانا متجوزه قولتلها عادي بس الحب ميعرفش الكلام دا وانا مش مرتاح وانتي مش مرتاحه يبقي احنا اولي ببعض فضلت ساكته وتبصلي قمت مادد ايدي وحطيتها علي رجلها ما تكلمتش قومت حاطط ايدي في ايدها وشيلت أيدها وبوستها وانا حاطط عيني في عينها مع البوسه لقيتها سايحه قمت راكن على جمب الطريق وبوستها من خدها كام بوسه بس كان احساس تاني خاااالص اففففففففففف علي جمالها ولا ريحه جسمها المهم انا معتش قادر م البوسه حسيت ان زبري هيفرقع من كتر ما هو واقف وهي برده ساحت وهاجت فقالتلي يالا نروح احنا ع الطريق علشان ما ينفعش كدا انا كنت نسيت اصلا اننا ع الطريق المهم دورت ومشيت ع البيت وجوزها في الايام دي كان مسافر المهم قالتلي اتفضل انا ما صدقت اصلا وروحت نازل انا استنيتها في الصاله وهي دخلت تنيم عيالها وانا قاعد سرحان في اللي حصل واللي لسه هيحصل واول ما افتكرت البوسه زبري وقف في ساعتها وهي جات واول ما طلعت م الاوضه كانت لابسه قميص نوم وعليه روب اول ما طلعت لمحت زبي واقف قامت ضاحكة ضحكه صغيره كدا علشان ما تبنش اوي قالتلي انا هدخل اعملك حاجه تشربها قولتلها ماشي المهم كانت بتعمل عصير وانا اتجرات شويه ودخلت وراها حضنتها من ورا ومنيم زبري علي طيزها وروحت بايسها من ورا وضاممها جامد وهي بدأت تسخن وترجع بطيزها لورا قومت لاففها وواخد شفتها في بقي واوووف علي البوسه دي كانت شفتها كبيره وطريه لما لحستها كان فيها طعم غريب اول مره أحسه بس الطعم دا كان كفيل اني انزل شهوتي من غير ما انيكها المهم جابت العصير وطالعين من المطبخ قومت واخدها في حضني وقعدت اقولها انا بحبك اووووووى قالتلي وانا كمان بحبك من زمان وكان نفسي فيك قولتلها واحنا النهارده هنعمل كل اللي نفسنا فيه قالتلي انا بتاعتك اعمل فيا اللي انت عاوزه المهم شربنا العصير وقولتلها قومي ارقصي ولفيت سيجاره حشيش وشربتها وهي بترقص وهيجتني اوي برقصها وكان صدرها بيتهز حاجه ما تتوصفش وكانت بتميل توطي ناحيتي كنت اشوف صدرها كامل المهم هيجنني اوي معتش قادر قمت شاددها من أيدها قامت واقعه علي رجلي بمياعة كدا قعدت ابوس فيها زي المجنون ومسكت شفايفها بوس لما قطعتها وقمت مطلع بزها واووووووف لما شوفته من كتر جماااالوا مسكته مص ولحس وقرص لما بهدلتها ومعدتش قادره قمت نازل علي كسها لحس بلساني وهي تشد في شعري وتتاوه و وحطيط صابعي في خرم طيزها وابعبصها جااامد وهي كل اللي علي لسانها اهههههههههههه اففففففففففففف حلو اوي يا احمد اعمل جاااااامد اااااههههههه انا هجيبهم ااااههههههههه جااااااااااااااااااااااامد وانا ازود اللحس والبعبصه لحد ما نزلت وقامت باستني قالتلي انا عمري ما وصلت للذه دي انت من النهاردة جوزي وهتنيكني علطول وقامت مقالعاني البنطلون وطلعت زبري قالتلي ايه كل دا انا زبري 24سم وتخين وقعدت تمصه براحه وتلحس رأسه هيجتني بنت المتناكه قولتلها انا معتش قادر عاوز ادخله في كسك قالتلي بس براحه علشان كسي صغير علي زبرك انا جوزي بتاعه ميديام انما انت اكس اكس لارچ هيجتني الكلمة دي قومت قلبتها علي ضهرها وبدخل زبري وهي تصوت فعلا كان كسها ضيق جدا ودا اللي خلاني مستمتع جدااا وكسها قافل علي زبري المهم دخلته كله وقعدت انيك فيها جااامد وقمت قالبها علي بطنها ودخلته في كسها من ورا وقولتها افتحي طيزك وقعدت ابعبص فيها ودا هيجها اكتر وانا لما شوفت خرم طيزها وصابعي طالع منه كان شكله جميل قمت مطلع زبري من كسها وحاطه علي خرم طيزها هي قالتلي انت هتعمل ايه قولتلها ما تخافيش وفرشت خرم طيزها بزبري من بره وجيت ادخله معرفتش روحت جبت كريم نيڤيا من علي التسريحه وحطيط علي خرم طيزها ودخلت صابع واحد وهي اااااااه حلو شويه ودخلت التاني وجعها شويه في الاول وبعدين خدت عليه 2cuo04h9sfht_t. قمت مدخل التالت وقعدت انيكها بايدي شويه لحد ما خدت عليه وهاجت قمت مطلع صوابعي من طيزها وداهن طيزها بالكريم وحاطط علي زبري وبدأت ادخله وهي مش قادره لحد مدخلت رأسه وسيبته سابت مبحركوش علشان طيزها تاخد عليه شويه ولقيتها هي اللي بترفع طيزها لفوق براحه قمت مدخل تاني وهي تصوت اااااااااه مش قادره زبرك كبير عور طيزي ااااااهههههههههه لحد ما دخل نصه وخليته سابت شويه وقمت مدخل بقيت زبري وهي تعيط لحد ما دخل كله وهي تقولي حرام عليك اللي عملته فيا دا قمت نازل عليها قعدت ابوس فيها علشان اهيجها تاني م الاول وقمت مطلع زبي من طيزها وقالبها علي وشها وقعدت ابوس فيها وارضع بزازها ونزلت الحس كسها لحد ما هي قالتلي يلا دخله بقي علشان خاطري معتش قادره قولتلها ادخله فين قالتلي في اي مكان انت عاوزه قولتله اللي تعبانه اكتر هي اللي هنيكها قالتلي طيزي هتموت م التعب بس براحه عليها علشان لسه بتوجعني قولتلها انا هديلها الدوا اهو وقمت داهن كريم تاني علي طيزها وزبري ودخلته بس المرادي حاجه تانيه خالص كانت طيزها جميله وقعدت انيك فيها وهي ااااااااااهههههههه جامد يا احمد ااااااااااااههههه مكنتش اعرف ان من الطيز حلو اوي كدا ااااااااااه جامد يا احمد اااااااااااههههه جامد يا حبيبي انا شرموتطك انا لبوتك نيك لبوتك جامد يا احمد اااااااااااااااااااااهههههههههه انا مبسوطه اوي انت زوبرك جميل ااااااااااااااههههه قطعني يا احمد اااااااااااهه قطع طيز اللبوة اااااااااااااهههه كسي بياكلني اوي يا احمد نيكه علشان خاطري قمت مطلعه من طيزها ومدخله مره واحده في كسها قامت صارخة اااااااااااااااااااااااه حرام عليك كسي مش قدك براحه علي شرموتطك يا حبيبي ااااااااههههههه انا بحبك اوي قولتلها وانا كمان بحبك وبحب كسك وبحب طعمه في بقي وطيزك جميله اوي بعشقها نفسي افضل انيكك علطول يا بنت اللبوة قالتلي اااااااااههههه زبرك حلو اوي وكلامك هيجني اوي يا احمد انا بحبك اوي وانا قعدت ارزع في كسها جامد لحد ما قربت انزل قمت واقف قالتلي في ايه قولتلها هنزل قالتلي نزل في كسي قولتلها انا بريح زبري شويه علشان لسه عاوز انيكك قالتلي لا انا هنزل دلوقتي وعاوزاك تنزل معايا علشان كسي عطشان للبنك ورجعت نكتها تاني بس المرادي بقي جامد لحد ما نزلنا مع بعض وانا طلعت زبري من كسها وهي قامت مسحت كسها وجات مسحتلي زبري وقالتلي علي فكره انا عمري ما هفرط فيك مهما كان انا بقالي 8 سنين متجوزه عمري ما حسيت الاحساس دا انت جااامد وزبرك جاااااامد حضنتها وقولتلها انتي اللي جامده علشان كدا انا هايج عليكي ونمنا في حضن بعض لحد الصبح وروحت قبل ما مراتي تاخد بالها.... images (35).
  2. مشروك و اشك

    مشروك و اشك عضو ماسي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏10 ابريل 2018
    المشاركات:
    1,700
    الإعجابات المتلقاة:
    140
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    IRAQ
    حلووة و مثيررررة وممتعة
    أعجب بهذه المشاركة ممحون علي طيزك
  3. عبددالله

    عبددالله عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏22 مارس 2018
    المشاركات:
    130
    الإعجابات المتلقاة:
    45
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    السعودية
    ممتعه ومثيره جدا
    أعجب بهذه المشاركة ممحون علي طيزك
  4. ممحون علي طيزك

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏1 يوليو 2018
    المشاركات:
    20
    الإعجابات المتلقاة:
    45
    نقاط الجائزة:
    13
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    شكرا لمرورك الكريم
  5. ممحون علي طيزك

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏1 يوليو 2018
    المشاركات:
    20
    الإعجابات المتلقاة:
    45
    نقاط الجائزة:
    13
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    الاروع مرورك
  6. اموت فى الجنس

    اموت فى الجنس عضو ذهبي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏2 فبراير 2016
    المشاركات:
    1,015
    الإعجابات المتلقاة:
    464
    نقاط الجائزة:
    83
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    رووووووعة جدااااااا
    أعجب بهذه المشاركة ممحون علي طيزك
  7. الفحل العربي الأصيل

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏8 يوليو 2018
    المشاركات:
    113
    الإعجابات المتلقاة:
    69
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    annaba, Algeria
    قصة مثيرة ومشوقة
    أعجب بهذه المشاركة ممحون علي طيزك
  8. ممحون علي طيزك

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏1 يوليو 2018
    المشاركات:
    20
    الإعجابات المتلقاة:
    45
    نقاط الجائزة:
    13
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    الاروع مرورك
    أعجب بهذه المشاركة اموت فى الجنس
  9. ممحون علي طيزك

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏1 يوليو 2018
    المشاركات:
    20
    الإعجابات المتلقاة:
    45
    نقاط الجائزة:
    13
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    يسلموووووووووووووووو
    أعجب بهذه المشاركة الفحل العربي الأصيل
  10. على نار هادئة

    على نار هادئة عضو ذهبي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏29 يناير 2017
    المشاركات:
    808
    الإعجابات المتلقاة:
    459
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    أنيك زوجتك وأعلمها على التحرر
    مكان الإقامة:
    أوربا
    أسلوبك رائع في الحكي وفي النيك وتفهم في الجنس.
جاري تحميل الصفحة...
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff, If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


قصة سكس محارم ضيق البيت سبب في ارتضام زب الولد في مؤخرة امهانمي زوجة أخي هي حبي هنتايقصص نيك جاسروزجة اخاه الشرموطهينيكها انا الجميعxnxxﻗﺼﺺ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻣﺼﻮﺭﺓ ﺣــﺼــــﺮﻳﺎً ﻟـ‏( eurobookmarker.info ‏) : ﺃﻣﻲ ﺍﻟﺒﺎﻟﻐﺔ ﻣﻦ ﺍﻟﻌﻤﺮ 35 ﻋﺎﻣﺎً ﺷﻴﻄﺎﻧﻴﺔ ﺟﻨﺴﻴﺔ ﺟﺪﺍًقصص سكس كرتونقصص محارم البنت وابوهاوابنهااستئجار رحمي لزوج ابنتيزوجتي عاريه امام خبير التجميل المحترفناكني اخي وانا ناءمة في كلوطةانمي الحلقة الثانيةسكسقصص سكس اغتصاب//eurobookmarker.info/t3426/page-7قصص نيك اختي المنيوكه علايا واسوسن نيكhttp://vitra-sajt.ru/t4529/خيتو ينيكني قصهفحل ابوزبكبيرصور سكس صفحه نسونجي نسوان جمال مربربينasschucksصورقنص طيازاغتصاب امي الجماعي في المسبح قصص مصورة كاملةقصص سكس مصورة النسخة من ذات الرداء الاحمر عرب ميلفاقوى قصة سكس محارم مصورة velmma الجزء السابع عشرsleazy family الحلقه 1 مترجمه بالعربيقصص محارم ماما في المرحاض صوت طيز ماما بتظرتالمحقق كونان قصص محارم رانقصص تحرشسكس الساحلxnxxxبنت تجلخصور شويه مزز بلدي تستاهل النيكككتيل أطيازبنات شراميطقصص سكس تجسس علي محارمم وقذف الحليب علي الكلسوناتقصص محارم مصورة مباراة في الصيفقصة نيك زب في كسها وهي تتأووووةنسوانجي بصبصة اطيازشرموطة مصرية فرسةقصص سکسﺭﺍﻳﻜﻢ ﺑﺠﺴﻢ ﺍﺧﺘﻲ ﺯﻫﺮﺍﺀقنص اطياز امهات متزوجات في المنزلفعنانو سكسمحارم عربي زوجتي اليمنيه دمار شاملقصص سكس مصرية ملهلبةاطياز مولعه مربرب سالبhttps://www.arabincest.com/f3/page-20قصص سكس محارم مصريصورسكس+متنوعه+عربي+جديد افريقيصور بلدي بنات سكسنمزح مع مرتي ومرتو نيك تحرركسك مرتي مااحلاهنيك مصري حقيقي منقباتpornoصديقتي شيميل ناكتنيHentai Princess Lover مترجمواتساب المتحررين والديوثين والفحولصور فخود سمر اتشدياستئجار رحمي لزوج ابنتيقصة سكس مصورة “باسم مع امه الخائنة”كسي هايج ومولع وماما هدتني..قصص محارم نسوانجيسكس قوي فاعماق كسسكس منهممممممممقحبه منقبهقصة أيري فات في طيزنيكني اناخول ونيك اختي ومراتي وامي.comصور بصبصة محارم بالسرقصص سكس ونيك حلو وغنج واف واح واه منتديات نسوانجيxxxxسکی مادرقصص دياثهصور سكس سمراليمنيةقصصشراميط ونيك وتعريص وتبادلقنص طياز محجباتزوجتي قحبهامي.تنام.معي.وانا زبر.منتصب.وانيكهاقصص سحاقطيز مشروك محارم أم وأبنها قذف بخجل حليب أيره علا أفخاز أمه وهي نائمهالدلوعه مورجانهصور سكسيه محرجه لرياضياتصورسكس سيلفيقصص سكس مصوره الام الممحونه وابنتها والازبار السوداءtaboolicious family valuesصورامي تجسسصورسكس مقرب سن12سنهقصص نيك محارم يطردنينياكه سكس عربي رومانسي منطزيقصص مصورة سكس امي تعلمني الجنسخالتي لواحظ وهى بتتناكقصص سكس رامي ونساء العائلة الجزء الرابعصورسكس عربي موقع أكساس نارﻃﺒﺎﻋﻪ ﺍﻟﻤﻮﺿﻮﻉ ﻗﺼﺺ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻣﺼﻮﺭﺓ ﺍﻷﺏ ﺍﻟﻤﻤﺤﻮﻥ ﻋﻠﻰ ﺻﺪﺭ ﺇﺑﻨﺘﻪ ﺍﻟﻜﺒﻴﺮحماتي محرومه وتخليني انيكهاصور كس كرتونقصص نيك خليجياتقصص نيك مصورة امتع نيكصورامي تجسسقصص سكسصورسكس‏ ازبارجبارةنيك جماعي خليجيتويترقحبتي يمنيه