قصص سكس محارم عمارة المحارم ( سحاق بين الام وبنتها ) .... الجزء الرابع

4.30 نجوم
4 تصويت

fuck youuyh

عضوية محارم عربي
9 مارس 2019
58
2
8
29
Île-de-France, France
النوع (الجنس)
ذكــــر
هتكلم المرادي بلسان الاخت ( اميرة )

اسمي ( اميرة ) متزوجة حاليأ بقالي 6 سنين
امي ارملة ... عندي اخ واحد بس اسمه
( امير ) متزوج اكبر مني بسنتين هو يعتبر اللي مربيني ... عارف عني كل اسراري وكل حاجة ...

اخويا ومراته ..... وحماته .... وامي ساكنين في عمارة مش بعيدة عن بيت جوزي

-----------------------------------------------------

جسمي رشيق...... صدر متوسط الحجم ..... عيون خضرا ..... شعر ناعم جدااا .... طيز متوسطة

قريب من الصورة دي

*** المحتوي المخفي لا يمكن إقتباسه قم بالذهاب إلي اول مشاركة بالموضوع لرؤية المحتوي ***

--------------------------------------
انا وامي تقريبا بس اللي عايشين مع بعض في البيت حيث ابويا متوفي واخويا معظم اليوم برا البيت ..... بداية جنس المحارم كانت سحاق مع امي .
انا دايمأ منعزلة معنديش صاحبات كتير ودايمأ قاعدة في البيت ..... وده كان من ضمن الاسباب اللي ادت الى سحاق بيني وبين امي .

--------------------------------------------------

اول مرة كنت اشوف فيها الجنس لما كنت بتجسس على اخويا ولقيته ماسك زبه وبيلعب فيه وبيتفرج على فيلم جنس ...... معرفش ليه محستش بأي اثارة سواء كان لحجم زب اخويا الضخم اللي تقريبا كل البنات بتحب الحجم ده او لكان الفيلم اللي بيتفرج عليه ...... الموضوع ده عدى عادي بس كان الفضول اللي خلاني اتفرج انا لوحدي على فيلم سكس .

الغريب اني مكنتش بحس بأي اثارة نهائيأ تجاه اي من مشاهد الولد والبنت لحد متفرجت على فيلم سحاق وده كانت فعلأ اول مرة احس بيها بالاثارة الجنسية .... ولقيتني تلقائيا بنزل لكسي العب فيه واداعب حلماتي وابوسها وصوتي يتعالى من شدة الهيجان الجنسي .

------------------------------------------------

بس انا كان لازم عندي اني انام مع واحدة على سرير واحد ... وده كان مستحيل انه يحصل ... بالاخص اني معنديش نوعية الصحاب دول .

وكان لازم اني اتكلم مع حد في الموضوع ده حتى انساه واعود الى طبيعتي ... ومكنش قدامي غير امي واخويا ..... خفت طبعا اتكلم في الموضوع ده مع امي مكنش قدامي غير اخويا اللي يعرف عني كل حاجة وبحبه جدا وعارف كل اسراري .

اتكلمت مع اخويا في الموضوع ده في غياب امي واللي اتفاجأت منه اني لقيته متقبل الفكرة جدا .... وقالي اني حرة في اختياراتي بس انتي لازم تجربي الجنسين وتقرري بعد كدة ..... وقاللي اتكلمي في الموضوع ده مع امك وممكن تكون هي الست اللي تنامي معاها وسيبي الراجل اللي ينام معاكي بعدين .

استغربت جدأ من الاقتراح ده ..... ازاي اخويا شايف امي بالشكل ده ..... اكيد امي عندها فراغ جنسي لعدم وجود زوج ليمتعها ..... ولكن ازاي اخويا شايفني انا اللي امتعها !!! ..... واللي استغربته اكتر انه بقاله فترة كبيرة بيهيج عليها كل ميشوفها وعلشان كدة بيقعد طول اليوم برا البيت علشان خايف من مواجهتها .... بس بعد تفكير قررت اني هكلم امي في الموضوع ده ..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

بعد الموضوع ده باسبوعين وتفكير كتير وفي غياب اخي قررت اني هفاتحها في الموضوع خلاص ....
استنيت لحد مأمي دخلت تستحمى وطلعت .... لابسة قميص نوم ازرق شفاف مبين صدرها الضخم كله .... قصير جداااا مبين اجمل رجلين وفخاد .... ودي كانت اول مرة اهيج فعلا على امي ..... اخويا فعلأ عنده حق ..... ازاي الجسم ده في البيت ويسيبه من غير ميمتعه .

دخلت ورا امي اوضة النوم وطلبت منها اني عايز اتكلم معاها شوية ..... قالتلي : هلبس بس حاجة وهنتكلم ..... قلتلها : انتي حلوة كدة زي مانتي ياماما
ضحكت امي وقعدت قدامي تقريبأ شبه عارية .

--------------------

صارحتها بمشكلتي : اني مبحبش الرجالة واني بميل للبنات بس زي جسمك الجميل ده وانا بحسس على صدرها ..... وعايزة اعرف ده صح ولا غلط ... ولو غلط عايزة اتخلص من ده .

امي مرردتش عليا وسابتني وطلعت برا اوضة النوم ..... لقيتها بتتكلم في الموبايل اخويا وبتقوله بات برا النهاردة عند اصحابك ...

-------------

دخلت امي اوضة النوم مرة اخرى

كان شكلها يشبه هذه الصورة

*** المحتوي المخفي لا يمكن إقتباسه قم بالذهاب إلي اول مشاركة بالموضوع لرؤية المحتوي ***

------------------------------------------

طلبت امي مني أن أمص بزازها ...... أرتعبت في هذا الوقت واستغربت ازاي بالسرعة دي امي خضعت ليا واخويا يحاول فقط ان يرى جسمها عاري ..... لكنني فعلت كما أمرتني ..... نمت على ضهري على السرير وهي نامت فوقي وصدرها مواجه لوجهي ..... استمريت في مص بزازها لحوالي عشر دقائق، لكن لم يخرج أي لبن من حلماتها .... ورفعت رأسي مرة ورأيتها قد أغلقت عينيها. وكان يعلو وجهها بعض التعبيرات التي لم أفهمها في هذا الوقت ...... وطلبت مني ان اتوقف ..... اهو خجل !! ندم !! كنا نحن الأثنين واقفين في مكاننا .... ولكن لا وقت لهذا الان .

بعد بعض الوقت، مسكت امي من وسطها بحنان وقبلتها في شفايفها .... الحس في لسانها الرطب ورائحة فمها العطر ..... قررت انا افعل كما اشاهد في افلام السحاق وانزل يدي على كسها لاجده مبلولا وسخنا .... هذا هو ملمس الكس اذن ....... وامي استسلمت لي مرة اخرى .

مرة أخرى أمسكت امي برأسي وقالت لي ارضعيني ، لا تقلقي. سألتها كيف هذا؟ طلبت مني أن أركع أمامها. فعلت كما طلبت مني. ومن ثم أخبرتني أن أكون فتاة مطيعة، وأفعل هذا لأمي. لم أفهم ما علي فعله. وهي دفعتني في داخل قميص نومها الازرق ....... كنت أجلس بين ساقيها مذهولة. لم تفعل أي شيء لبعض الوقت. حتى أنا لم أفعل أي شيء. كان هناك صمت مطبق على المكان. وبعد عشر دقائق أنحنت بجسمها برفق جداً وأصبحت على وشك الجلوس. أخيراً أصبح كسها في فمي. وقالت كلمة واحدة بعد ذلك “الحسي”.......

بدأت الحس كسها . وكان طعمه مزز ... هذا هو طعمه اذن .... لذيذ جداا ... وظللت أفعل ذلك لحوالي النصف ساعة. وهي كانت تتأوه وتعتصر بزازها. وهي وقفت ببطء بعد ذلك. لا أعلم لماذا جلست أوتوماتيكياً في وضع يسمح لي بأن الحس كسها وبالفعل كنت الحس كسها . ومرة أخرى دخلت في كسها ومصيته كأنني جرو يلحس ثدي أمه. وبعد بعض الوقت صرخت أمي وأمسكت برأسي بقوة على كسها وسائل ما نزل في داخل فمي. شربت كل هذا. وبعد أن أنتهيت من الشرب كنت أعتصر شفرات كسها. لكنها أخرجتني من تحتها ....

قالتلي انا بقالي كتير محستش الاحساس ده وهي تقبلني في شفايفي .... واكملت : فأنا وانا في سنك كنت سحاقية ايضأ وكنت امارس السحاق مع اختي .... اتفاجأت من صراحة امي ولكن لا وقت للمفاجأة .... طلب من امي وانا اقبلها ان تلحس كسي لاشعر بهذا الاحساس لمرة واحد فقط .... رفضت امي وقالت لي ليس الان ....

وسألتني إذا كنت جائعة أم لا. قلت لها أنني أشعر بالجوع والعطش يا امي. ومن ثم أخبرتني أن أرفع قميص نومي حتى وسطي وأخبرتني أن أضع فمي جيداً على كسها وان الحس كسها بقوة وهي تصرخ من الشهوة اه اه اه احححححح اممممممم ...... وببطء أطلقت ماء ساخن في فمي .... شربته كله..... ونمنا سوياً على السرير في نفس الغرفة...... وانا في حضنها ..... نايمة على صدرها الضخم .

--------------------------------------------

وفي صباح اليوم التالي،..... دعتني أمي إلى الإفطار. وهي كانت تعد الإفطار في المطبخ مرتدية نفس قميص النوم الازرق ..... وأنا فجأة حضنتها من الخلف واقبل رقبتها .....
وعندما جلسنا على الإفطار على طاولة الأكل .... طلبت امي ان انزل على ركبتي تحت الطاولة والحس قدميها ورجليها !!!!

نزلت تحت الطاولة لأمص رجلين امي وقدميها لاطلع لفخادها اعض فيهم بشراهة ثم كس أمي الحبيبة ....... وكلما كانت تريد أمي المتعة كنت أفعل هذا من دون تردد .... كنت أحب فعل هذا. لم أكن أعرف لماذا أحب هذا لكن فعل هذا كان يعطيني المتعة النفسية والراحة ..... وفي كثيراً من الأحيان كانت أمي تشاهد التلفاز بينما أنا الجس كسها من تحت ..... وفي أثناء الليل كانت تقذف مرتين أو ثلاثة في فمي. كان هذا الأمر ممتع جداً ...... وكلما كنت أشعر بالرغبة في ذلك كنت تخبرني بأنه يمكنني أن الحسها وقتما أشاء. كانت هي أيضاً تسمتع بالأمر. حتى وهي تغسل الملابس أو تطبخ الطعام كنت أذهب اقبلها والحسها وأفعل ذلك وهي كانت تعطيني كسها الساخن في فمي.

وفي أحد الليالي جلست على وجهي حتى الساعة الثانية صباحاً. وأنا كنت أكثر من سعيدة بالحصول على مثل هذه الرعاية والمتعة .

وفي أحد المرات قلت لها أنني أريد أن أشعر بنفس الشعور الذي تشعر به. ترددت أمي لبعض الوقت ولكنها رفضت .... وفي كل مرة تقول لي ليس الان .....

حدث ذالك بعد جوازي !!

---------------------------------------------------------------------------

فعلا ما اجمل السحاق وخصوصا اذا كان مع احد محارمك كأمك او اختك وفعلا السحاق اجمل بكثير من الجنس العادي ... ولكن النيك له متعته الخاصة ايضا ولكن لا يقارن بمتعة السحاق

.... فانا مازلت حتى الان وبعد جوازي دائمأ اتي الى امي وب
دون علم زوجي واخي نمتع بعضنا بالليالي ....

حتى حدث في يوم بعد زواجي ب 6 سنوات كنت انا وامي كعادتنا نمتع بعضنا حتى ظهر اخي .......

-------------------------------------------------



وكما في الجزء السابق وصفت هذا اليوم وما حدث بيني وبين اخي الذي امتعني بطريقته التي لا احس بها مع زوجي

ووعدت اخي اني في اليوم القادم سأجعله ينيك امنا !!!


__________________________________

نهاية الجزء الرابع


الجزء الاول من .... هنا
الجزء الثاني من .... هنا
الجزء الثالث من ..... هنا
thats very good
 

Lovely pussy

عضوية محارم عربي
6 فبراير 2019
116
2
18
30
Alexandria, Egypt
النوع (الجنس)
أنـثـي
هتكلم المرادي بلسان الاخت ( اميرة )

اسمي ( اميرة ) متزوجة حاليأ بقالي 6 سنين
امي ارملة ... عندي اخ واحد بس اسمه
( امير ) متزوج اكبر مني بسنتين هو يعتبر اللي مربيني ... عارف عني كل اسراري وكل حاجة ...

اخويا ومراته ..... وحماته .... وامي ساكنين في عمارة مش بعيدة عن بيت جوزي

-----------------------------------------------------

جسمي رشيق...... صدر متوسط الحجم ..... عيون خضرا ..... شعر ناعم جدااا .... طيز متوسطة

قريب من الصورة دي

*** المحتوي المخفي لا يمكن إقتباسه قم بالذهاب إلي اول مشاركة بالموضوع لرؤية المحتوي ***

--------------------------------------
انا وامي تقريبا بس اللي عايشين مع بعض في البيت حيث ابويا متوفي واخويا معظم اليوم برا البيت ..... بداية جنس المحارم كانت سحاق مع امي .
انا دايمأ منعزلة معنديش صاحبات كتير ودايمأ قاعدة في البيت ..... وده كان من ضمن الاسباب اللي ادت الى سحاق بيني وبين امي .

--------------------------------------------------

اول مرة كنت اشوف فيها الجنس لما كنت بتجسس على اخويا ولقيته ماسك زبه وبيلعب فيه وبيتفرج على فيلم جنس ...... معرفش ليه محستش بأي اثارة سواء كان لحجم زب اخويا الضخم اللي تقريبا كل البنات بتحب الحجم ده او لكان الفيلم اللي بيتفرج عليه ...... الموضوع ده عدى عادي بس كان الفضول اللي خلاني اتفرج انا لوحدي على فيلم سكس .

الغريب اني مكنتش بحس بأي اثارة نهائيأ تجاه اي من مشاهد الولد والبنت لحد متفرجت على فيلم سحاق وده كانت فعلأ اول مرة احس بيها بالاثارة الجنسية .... ولقيتني تلقائيا بنزل لكسي العب فيه واداعب حلماتي وابوسها وصوتي يتعالى من شدة الهيجان الجنسي .

------------------------------------------------

بس انا كان لازم عندي اني انام مع واحدة على سرير واحد ... وده كان مستحيل انه يحصل ... بالاخص اني معنديش نوعية الصحاب دول .

وكان لازم اني اتكلم مع حد في الموضوع ده حتى انساه واعود الى طبيعتي ... ومكنش قدامي غير امي واخويا ..... خفت طبعا اتكلم في الموضوع ده مع امي مكنش قدامي غير اخويا اللي يعرف عني كل حاجة وبحبه جدا وعارف كل اسراري .

اتكلمت مع اخويا في الموضوع ده في غياب امي واللي اتفاجأت منه اني لقيته متقبل الفكرة جدا .... وقالي اني حرة في اختياراتي بس انتي لازم تجربي الجنسين وتقرري بعد كدة ..... وقاللي اتكلمي في الموضوع ده مع امك وممكن تكون هي الست اللي تنامي معاها وسيبي الراجل اللي ينام معاكي بعدين .

استغربت جدأ من الاقتراح ده ..... ازاي اخويا شايف امي بالشكل ده ..... اكيد امي عندها فراغ جنسي لعدم وجود زوج ليمتعها ..... ولكن ازاي اخويا شايفني انا اللي امتعها !!! ..... واللي استغربته اكتر انه بقاله فترة كبيرة بيهيج عليها كل ميشوفها وعلشان كدة بيقعد طول اليوم برا البيت علشان خايف من مواجهتها .... بس بعد تفكير قررت اني هكلم امي في الموضوع ده ..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

بعد الموضوع ده باسبوعين وتفكير كتير وفي غياب اخي قررت اني هفاتحها في الموضوع خلاص ....
استنيت لحد مأمي دخلت تستحمى وطلعت .... لابسة قميص نوم ازرق شفاف مبين صدرها الضخم كله .... قصير جداااا مبين اجمل رجلين وفخاد .... ودي كانت اول مرة اهيج فعلا على امي ..... اخويا فعلأ عنده حق ..... ازاي الجسم ده في البيت ويسيبه من غير ميمتعه .

دخلت ورا امي اوضة النوم وطلبت منها اني عايز اتكلم معاها شوية ..... قالتلي : هلبس بس حاجة وهنتكلم ..... قلتلها : انتي حلوة كدة زي مانتي ياماما
ضحكت امي وقعدت قدامي تقريبأ شبه عارية .

--------------------

صارحتها بمشكلتي : اني مبحبش الرجالة واني بميل للبنات بس زي جسمك الجميل ده وانا بحسس على صدرها ..... وعايزة اعرف ده صح ولا غلط ... ولو غلط عايزة اتخلص من ده .

امي مرردتش عليا وسابتني وطلعت برا اوضة النوم ..... لقيتها بتتكلم في الموبايل اخويا وبتقوله بات برا النهاردة عند اصحابك ...

-------------

دخلت امي اوضة النوم مرة اخرى

كان شكلها يشبه هذه الصورة

*** المحتوي المخفي لا يمكن إقتباسه قم بالذهاب إلي اول مشاركة بالموضوع لرؤية المحتوي ***

------------------------------------------

طلبت امي مني أن أمص بزازها ...... أرتعبت في هذا الوقت واستغربت ازاي بالسرعة دي امي خضعت ليا واخويا يحاول فقط ان يرى جسمها عاري ..... لكنني فعلت كما أمرتني ..... نمت على ضهري على السرير وهي نامت فوقي وصدرها مواجه لوجهي ..... استمريت في مص بزازها لحوالي عشر دقائق، لكن لم يخرج أي لبن من حلماتها .... ورفعت رأسي مرة ورأيتها قد أغلقت عينيها. وكان يعلو وجهها بعض التعبيرات التي لم أفهمها في هذا الوقت ...... وطلبت مني ان اتوقف ..... اهو خجل !! ندم !! كنا نحن الأثنين واقفين في مكاننا .... ولكن لا وقت لهذا الان .

بعد بعض الوقت، مسكت امي من وسطها بحنان وقبلتها في شفايفها .... الحس في لسانها الرطب ورائحة فمها العطر ..... قررت انا افعل كما اشاهد في افلام السحاق وانزل يدي على كسها لاجده مبلولا وسخنا .... هذا هو ملمس الكس اذن ....... وامي استسلمت لي مرة اخرى .

مرة أخرى أمسكت امي برأسي وقالت لي ارضعيني ، لا تقلقي. سألتها كيف هذا؟ طلبت مني أن أركع أمامها. فعلت كما طلبت مني. ومن ثم أخبرتني أن أكون فتاة مطيعة، وأفعل هذا لأمي. لم أفهم ما علي فعله. وهي دفعتني في داخل قميص نومها الازرق ....... كنت أجلس بين ساقيها مذهولة. لم تفعل أي شيء لبعض الوقت. حتى أنا لم أفعل أي شيء. كان هناك صمت مطبق على المكان. وبعد عشر دقائق أنحنت بجسمها برفق جداً وأصبحت على وشك الجلوس. أخيراً أصبح كسها في فمي. وقالت كلمة واحدة بعد ذلك “الحسي”.......

بدأت الحس كسها . وكان طعمه مزز ... هذا هو طعمه اذن .... لذيذ جداا ... وظللت أفعل ذلك لحوالي النصف ساعة. وهي كانت تتأوه وتعتصر بزازها. وهي وقفت ببطء بعد ذلك. لا أعلم لماذا جلست أوتوماتيكياً في وضع يسمح لي بأن الحس كسها وبالفعل كنت الحس كسها . ومرة أخرى دخلت في كسها ومصيته كأنني جرو يلحس ثدي أمه. وبعد بعض الوقت صرخت أمي وأمسكت برأسي بقوة على كسها وسائل ما نزل في داخل فمي. شربت كل هذا. وبعد أن أنتهيت من الشرب كنت أعتصر شفرات كسها. لكنها أخرجتني من تحتها ....

قالتلي انا بقالي كتير محستش الاحساس ده وهي تقبلني في شفايفي .... واكملت : فأنا وانا في سنك كنت سحاقية ايضأ وكنت امارس السحاق مع اختي .... اتفاجأت من صراحة امي ولكن لا وقت للمفاجأة .... طلب من امي وانا اقبلها ان تلحس كسي لاشعر بهذا الاحساس لمرة واحد فقط .... رفضت امي وقالت لي ليس الان ....

وسألتني إذا كنت جائعة أم لا. قلت لها أنني أشعر بالجوع والعطش يا امي. ومن ثم أخبرتني أن أرفع قميص نومي حتى وسطي وأخبرتني أن أضع فمي جيداً على كسها وان الحس كسها بقوة وهي تصرخ من الشهوة اه اه اه احححححح اممممممم ...... وببطء أطلقت ماء ساخن في فمي .... شربته كله..... ونمنا سوياً على السرير في نفس الغرفة...... وانا في حضنها ..... نايمة على صدرها الضخم .

--------------------------------------------

وفي صباح اليوم التالي،..... دعتني أمي إلى الإفطار. وهي كانت تعد الإفطار في المطبخ مرتدية نفس قميص النوم الازرق ..... وأنا فجأة حضنتها من الخلف واقبل رقبتها .....
وعندما جلسنا على الإفطار على طاولة الأكل .... طلبت امي ان انزل على ركبتي تحت الطاولة والحس قدميها ورجليها !!!!

نزلت تحت الطاولة لأمص رجلين امي وقدميها لاطلع لفخادها اعض فيهم بشراهة ثم كس أمي الحبيبة ....... وكلما كانت تريد أمي المتعة كنت أفعل هذا من دون تردد .... كنت أحب فعل هذا. لم أكن أعرف لماذا أحب هذا لكن فعل هذا كان يعطيني المتعة النفسية والراحة ..... وفي كثيراً من الأحيان كانت أمي تشاهد التلفاز بينما أنا الجس كسها من تحت ..... وفي أثناء الليل كانت تقذف مرتين أو ثلاثة في فمي. كان هذا الأمر ممتع جداً ...... وكلما كنت أشعر بالرغبة في ذلك كنت تخبرني بأنه يمكنني أن الحسها وقتما أشاء. كانت هي أيضاً تسمتع بالأمر. حتى وهي تغسل الملابس أو تطبخ الطعام كنت أذهب اقبلها والحسها وأفعل ذلك وهي كانت تعطيني كسها الساخن في فمي.

وفي أحد الليالي جلست على وجهي حتى الساعة الثانية صباحاً. وأنا كنت أكثر من سعيدة بالحصول على مثل هذه الرعاية والمتعة .

وفي أحد المرات قلت لها أنني أريد أن أشعر بنفس الشعور الذي تشعر به. ترددت أمي لبعض الوقت ولكنها رفضت .... وفي كل مرة تقول لي ليس الان .....

حدث ذالك بعد جوازي !!

---------------------------------------------------------------------------

فعلا ما اجمل السحاق وخصوصا اذا كان مع احد محارمك كأمك او اختك وفعلا السحاق اجمل بكثير من الجنس العادي ... ولكن النيك له متعته الخاصة ايضا ولكن لا يقارن بمتعة السحاق

.... فانا مازلت حتى الان وبعد جوازي دائمأ اتي الى امي وب
دون علم زوجي واخي نمتع بعضنا بالليالي ....

حتى حدث في يوم بعد زواجي ب 6 سنوات كنت انا وامي كعادتنا نمتع بعضنا حتى ظهر اخي .......

-------------------------------------------------



وكما في الجزء السابق وصفت هذا اليوم وما حدث بيني وبين اخي الذي امتعني بطريقته التي لا احس بها مع زوجي

ووعدت اخي اني في اليوم القادم سأجعله ينيك امنا !!!


__________________________________

نهاية الجزء الرابع


الجزء الاول من .... هنا
الجزء الثاني من .... هنا
الجزء الثالث من ..... هنا
فين باقي الأجزاء
 

Lovely pussy

عضوية محارم عربي
6 فبراير 2019
116
2
18
30
Alexandria, Egypt
النوع (الجنس)
أنـثـي
هتكلم المرادي بلسان الاخت ( اميرة )

اسمي ( اميرة ) متزوجة حاليأ بقالي 6 سنين
امي ارملة ... عندي اخ واحد بس اسمه
( امير ) متزوج اكبر مني بسنتين هو يعتبر اللي مربيني ... عارف عني كل اسراري وكل حاجة ...

اخويا ومراته ..... وحماته .... وامي ساكنين في عمارة مش بعيدة عن بيت جوزي

-----------------------------------------------------

جسمي رشيق...... صدر متوسط الحجم ..... عيون خضرا ..... شعر ناعم جدااا .... طيز متوسطة

قريب من الصورة دي

*** المحتوي المخفي لا يمكن إقتباسه قم بالذهاب إلي اول مشاركة بالموضوع لرؤية المحتوي ***

--------------------------------------
انا وامي تقريبا بس اللي عايشين مع بعض في البيت حيث ابويا متوفي واخويا معظم اليوم برا البيت ..... بداية جنس المحارم كانت سحاق مع امي .
انا دايمأ منعزلة معنديش صاحبات كتير ودايمأ قاعدة في البيت ..... وده كان من ضمن الاسباب اللي ادت الى سحاق بيني وبين امي .

--------------------------------------------------

اول مرة كنت اشوف فيها الجنس لما كنت بتجسس على اخويا ولقيته ماسك زبه وبيلعب فيه وبيتفرج على فيلم جنس ...... معرفش ليه محستش بأي اثارة سواء كان لحجم زب اخويا الضخم اللي تقريبا كل البنات بتحب الحجم ده او لكان الفيلم اللي بيتفرج عليه ...... الموضوع ده عدى عادي بس كان الفضول اللي خلاني اتفرج انا لوحدي على فيلم سكس .

الغريب اني مكنتش بحس بأي اثارة نهائيأ تجاه اي من مشاهد الولد والبنت لحد متفرجت على فيلم سحاق وده كانت فعلأ اول مرة احس بيها بالاثارة الجنسية .... ولقيتني تلقائيا بنزل لكسي العب فيه واداعب حلماتي وابوسها وصوتي يتعالى من شدة الهيجان الجنسي .

------------------------------------------------

بس انا كان لازم عندي اني انام مع واحدة على سرير واحد ... وده كان مستحيل انه يحصل ... بالاخص اني معنديش نوعية الصحاب دول .

وكان لازم اني اتكلم مع حد في الموضوع ده حتى انساه واعود الى طبيعتي ... ومكنش قدامي غير امي واخويا ..... خفت طبعا اتكلم في الموضوع ده مع امي مكنش قدامي غير اخويا اللي يعرف عني كل حاجة وبحبه جدا وعارف كل اسراري .

اتكلمت مع اخويا في الموضوع ده في غياب امي واللي اتفاجأت منه اني لقيته متقبل الفكرة جدا .... وقالي اني حرة في اختياراتي بس انتي لازم تجربي الجنسين وتقرري بعد كدة ..... وقاللي اتكلمي في الموضوع ده مع امك وممكن تكون هي الست اللي تنامي معاها وسيبي الراجل اللي ينام معاكي بعدين .

استغربت جدأ من الاقتراح ده ..... ازاي اخويا شايف امي بالشكل ده ..... اكيد امي عندها فراغ جنسي لعدم وجود زوج ليمتعها ..... ولكن ازاي اخويا شايفني انا اللي امتعها !!! ..... واللي استغربته اكتر انه بقاله فترة كبيرة بيهيج عليها كل ميشوفها وعلشان كدة بيقعد طول اليوم برا البيت علشان خايف من مواجهتها .... بس بعد تفكير قررت اني هكلم امي في الموضوع ده ..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

بعد الموضوع ده باسبوعين وتفكير كتير وفي غياب اخي قررت اني هفاتحها في الموضوع خلاص ....
استنيت لحد مأمي دخلت تستحمى وطلعت .... لابسة قميص نوم ازرق شفاف مبين صدرها الضخم كله .... قصير جداااا مبين اجمل رجلين وفخاد .... ودي كانت اول مرة اهيج فعلا على امي ..... اخويا فعلأ عنده حق ..... ازاي الجسم ده في البيت ويسيبه من غير ميمتعه .

دخلت ورا امي اوضة النوم وطلبت منها اني عايز اتكلم معاها شوية ..... قالتلي : هلبس بس حاجة وهنتكلم ..... قلتلها : انتي حلوة كدة زي مانتي ياماما
ضحكت امي وقعدت قدامي تقريبأ شبه عارية .

--------------------

صارحتها بمشكلتي : اني مبحبش الرجالة واني بميل للبنات بس زي جسمك الجميل ده وانا بحسس على صدرها ..... وعايزة اعرف ده صح ولا غلط ... ولو غلط عايزة اتخلص من ده .

امي مرردتش عليا وسابتني وطلعت برا اوضة النوم ..... لقيتها بتتكلم في الموبايل اخويا وبتقوله بات برا النهاردة عند اصحابك ...

-------------

دخلت امي اوضة النوم مرة اخرى

كان شكلها يشبه هذه الصورة

*** المحتوي المخفي لا يمكن إقتباسه قم بالذهاب إلي اول مشاركة بالموضوع لرؤية المحتوي ***

------------------------------------------

طلبت امي مني أن أمص بزازها ...... أرتعبت في هذا الوقت واستغربت ازاي بالسرعة دي امي خضعت ليا واخويا يحاول فقط ان يرى جسمها عاري ..... لكنني فعلت كما أمرتني ..... نمت على ضهري على السرير وهي نامت فوقي وصدرها مواجه لوجهي ..... استمريت في مص بزازها لحوالي عشر دقائق، لكن لم يخرج أي لبن من حلماتها .... ورفعت رأسي مرة ورأيتها قد أغلقت عينيها. وكان يعلو وجهها بعض التعبيرات التي لم أفهمها في هذا الوقت ...... وطلبت مني ان اتوقف ..... اهو خجل !! ندم !! كنا نحن الأثنين واقفين في مكاننا .... ولكن لا وقت لهذا الان .

بعد بعض الوقت، مسكت امي من وسطها بحنان وقبلتها في شفايفها .... الحس في لسانها الرطب ورائحة فمها العطر ..... قررت انا افعل كما اشاهد في افلام السحاق وانزل يدي على كسها لاجده مبلولا وسخنا .... هذا هو ملمس الكس اذن ....... وامي استسلمت لي مرة اخرى .

مرة أخرى أمسكت امي برأسي وقالت لي ارضعيني ، لا تقلقي. سألتها كيف هذا؟ طلبت مني أن أركع أمامها. فعلت كما طلبت مني. ومن ثم أخبرتني أن أكون فتاة مطيعة، وأفعل هذا لأمي. لم أفهم ما علي فعله. وهي دفعتني في داخل قميص نومها الازرق ....... كنت أجلس بين ساقيها مذهولة. لم تفعل أي شيء لبعض الوقت. حتى أنا لم أفعل أي شيء. كان هناك صمت مطبق على المكان. وبعد عشر دقائق أنحنت بجسمها برفق جداً وأصبحت على وشك الجلوس. أخيراً أصبح كسها في فمي. وقالت كلمة واحدة بعد ذلك “الحسي”.......

بدأت الحس كسها . وكان طعمه مزز ... هذا هو طعمه اذن .... لذيذ جداا ... وظللت أفعل ذلك لحوالي النصف ساعة. وهي كانت تتأوه وتعتصر بزازها. وهي وقفت ببطء بعد ذلك. لا أعلم لماذا جلست أوتوماتيكياً في وضع يسمح لي بأن الحس كسها وبالفعل كنت الحس كسها . ومرة أخرى دخلت في كسها ومصيته كأنني جرو يلحس ثدي أمه. وبعد بعض الوقت صرخت أمي وأمسكت برأسي بقوة على كسها وسائل ما نزل في داخل فمي. شربت كل هذا. وبعد أن أنتهيت من الشرب كنت أعتصر شفرات كسها. لكنها أخرجتني من تحتها ....

قالتلي انا بقالي كتير محستش الاحساس ده وهي تقبلني في شفايفي .... واكملت : فأنا وانا في سنك كنت سحاقية ايضأ وكنت امارس السحاق مع اختي .... اتفاجأت من صراحة امي ولكن لا وقت للمفاجأة .... طلب من امي وانا اقبلها ان تلحس كسي لاشعر بهذا الاحساس لمرة واحد فقط .... رفضت امي وقالت لي ليس الان ....

وسألتني إذا كنت جائعة أم لا. قلت لها أنني أشعر بالجوع والعطش يا امي. ومن ثم أخبرتني أن أرفع قميص نومي حتى وسطي وأخبرتني أن أضع فمي جيداً على كسها وان الحس كسها بقوة وهي تصرخ من الشهوة اه اه اه احححححح اممممممم ...... وببطء أطلقت ماء ساخن في فمي .... شربته كله..... ونمنا سوياً على السرير في نفس الغرفة...... وانا في حضنها ..... نايمة على صدرها الضخم .

--------------------------------------------

وفي صباح اليوم التالي،..... دعتني أمي إلى الإفطار. وهي كانت تعد الإفطار في المطبخ مرتدية نفس قميص النوم الازرق ..... وأنا فجأة حضنتها من الخلف واقبل رقبتها .....
وعندما جلسنا على الإفطار على طاولة الأكل .... طلبت امي ان انزل على ركبتي تحت الطاولة والحس قدميها ورجليها !!!!

نزلت تحت الطاولة لأمص رجلين امي وقدميها لاطلع لفخادها اعض فيهم بشراهة ثم كس أمي الحبيبة ....... وكلما كانت تريد أمي المتعة كنت أفعل هذا من دون تردد .... كنت أحب فعل هذا. لم أكن أعرف لماذا أحب هذا لكن فعل هذا كان يعطيني المتعة النفسية والراحة ..... وفي كثيراً من الأحيان كانت أمي تشاهد التلفاز بينما أنا الجس كسها من تحت ..... وفي أثناء الليل كانت تقذف مرتين أو ثلاثة في فمي. كان هذا الأمر ممتع جداً ...... وكلما كنت أشعر بالرغبة في ذلك كنت تخبرني بأنه يمكنني أن الحسها وقتما أشاء. كانت هي أيضاً تسمتع بالأمر. حتى وهي تغسل الملابس أو تطبخ الطعام كنت أذهب اقبلها والحسها وأفعل ذلك وهي كانت تعطيني كسها الساخن في فمي.

وفي أحد الليالي جلست على وجهي حتى الساعة الثانية صباحاً. وأنا كنت أكثر من سعيدة بالحصول على مثل هذه الرعاية والمتعة .

وفي أحد المرات قلت لها أنني أريد أن أشعر بنفس الشعور الذي تشعر به. ترددت أمي لبعض الوقت ولكنها رفضت .... وفي كل مرة تقول لي ليس الان .....

حدث ذالك بعد جوازي !!

---------------------------------------------------------------------------

فعلا ما اجمل السحاق وخصوصا اذا كان مع احد محارمك كأمك او اختك وفعلا السحاق اجمل بكثير من الجنس العادي ... ولكن النيك له متعته الخاصة ايضا ولكن لا يقارن بمتعة السحاق

.... فانا مازلت حتى الان وبعد جوازي دائمأ اتي الى امي وب
دون علم زوجي واخي نمتع بعضنا بالليالي ....

حتى حدث في يوم بعد زواجي ب 6 سنوات كنت انا وامي كعادتنا نمتع بعضنا حتى ظهر اخي .......

-------------------------------------------------



وكما في الجزء السابق وصفت هذا اليوم وما حدث بيني وبين اخي الذي امتعني بطريقته التي لا احس بها مع زوجي

ووعدت اخي اني في اليوم القادم سأجعله ينيك امنا !!!


__________________________________

نهاية الجزء الرابع


الجزء الاول من .... هنا
الجزء الثاني من .... هنا
الجزء الثالث من ..... هنا
احووووووووووه
 
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا

Online porn video at mobile phone


قصص محارم عائلي خليجيموقع بنات تعزقصص سكس تبادل انا واختي وصديقتها واخوهاطيز بلدي كبيره بلعبايةwww.xnxx شحال تخلصني.comصور تجسس اكساس منتديات امير الظلامانمي الهنتاي حنان اميعمتكم نجلاء لديوثين والمتحررين تويترصورسكس نيك بنت غصب عنه وخلس السروال عليهابحث سكس يابانيقصص سكس الساموراي جاكسكس هنتاي انمي مترجم ملابس اختيقراءة قصة شيميل بزبر ضخم مصورةقصة سكس مصورة حقيقيةقصص سكس محارم مصورهصور بزاز كاملةبنات شقر بزازصور سكس نار كرتونأنا بدي سكسسكسي نانسيطيز مفتوح على الاخرديوث امه ام مكوهقصص سكسالکون السکسسكس انيمي هنتاي محارم عروس xnxxساعدوني اغريها بزبيتعتقد ان زوجها هو الذي ينيكهاxnxxهنتاي حقيقي متحركجميع الاجزء سكس كرتون تبادل الامهات حتى فخ مضاجعه امي الاجزء الثانيقصص نيك يفشخ حماته بعد ماهيجته اجمل صور سكس بنت الحجاب خاص عربيچاک کون دخترsex hantai اغتصاب الاستاذةطرق واساليب نيك الاختنيك سمر اليمنيةحنان الوهرنية سكسصور سكس الأحدث في العالم والمحارمVELEBRITIES NANCY AJRAM nue. قصص سكس جاسوساتمتحركة نامیanime oneمترجم للعربيه انمي هنتاي (مضاجعه العاهرات)قصص سكس مصوره momصوره كس كليرنيك بنت عمرهاء ١٢سنه بيضاء شقراء ينيكهاء اخيهاء تمص زبرهلبوة غلبانه تتناك من صاحب الشغلاعترافات ديوثين محارمافتحي كسك ورجليكيسيكسأب ينيك إبنته في المنزل sxnwwwصعیدی.محارمنساء اسفى سكس متحركقصص نيك عشيقتي وزميلتي الاستاذه كاملهمترجم للعربیه انمی هنتای محارم البنت الصغیره الوردیهwww.arbinCest..comبنات أوروبيه نيمات عل شط فتحات طيزهن مدهونسميه تستحم عاريهكرتون نيك مكتوب عليه امهاتصور قصص فيلاما بتدعك في كسهاصورقصص محارم مصورة نيك موقع تواصل قحابصور سكس ثديشرموطةالشراميطقنص طياز محجباتكس مراتي وطيازها المربربةصور سكس طياز و بخشنيكني اه اه دخله كسي قطعني اه اه وجعنيتصوير منزلي للعاهرة فتيحة و هري تتناكصورسکس بنات صغیرهقصص سكس مصورة مدبلجة عربيقصص سكس دراغن بول مصورةقصص سكس مصوره نيك طيز الخاله فيلاما نايمهقصص محارم محمودووليد site:eurobookmarker.infoصورة سكس نيك طياز بسر فخمقصص سكس مغربية للمتزوجاتاﻻخ.واخته.في.الحمام.سكس.طيز ياباني مربربافشخني قصص سكسقصص نيك محارم الادب الايروسيسكس يمنيات متحررات بريويتر صور كس ساميه العدنيهxnxxvideosarab.infoديوثه صنعانيه ريفيه شرموطهعربی سکسصور طيز زوجة هندقصص سكس طيزاختي الجذابهصورالمني في كس زوجته تويترصورسكس حواملصور سكس لوفي ونامي الكنو المفقودكس يارا نعومشرموطةسكس عربي كس وصورها ام مراتي القحبه تستعرض كسهاواتسآب دمشق ناكني صديقﻗﺼﺔ ﻓﻴﻼﻣﺎ ﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻟﺴﺎﺩﺱ ﻭﺧﻤﺴﻮﻥ ﻣﺘﺮﺟﻤﻪمدام سمراليمنية