الرئيسية > منتديات سكس المحارم العامه > قصص سكس محارم > عمارة المحارم ( انا وامي واختي ) .... الجزء الثالث

قصص سكس محارم عمارة المحارم ( انا وامي واختي ) .... الجزء الثالث


  1. بناء على طلب الاعضاء ..... الجزء الثالث من عمارة المحارم

    الجز الاول ........ هنا
    الجزء الثاني........ هنا


    --------------------------------------------------------------

    اسمي ( امير ) متزوج
    امي ارملة ولكن حماتي مطلقة واختي متزوجة حاليا بس مش عايشة معنا في العمارة
    وزي كتير من الناس حماتي وامي ساكنين معايا في نفس العمارة .... امي في الشقة اللي قصادي وحماتي في الشقة اللي فوق بس هما الاتنين عايشن لوحدهم في الشقة ... واحنا التلاتة بس اللي في العمارة دي ..... ( عمارة المحارم )

    ---------------------------------------------------------------

    رجعت لمراتي رابع يوم من غير حتى متسألني اتاخرت عند امي ليه فهي تعرف ما حدث بننا اكيد .... فهي من طلبت من الاول ذالك ......

    ولكن بعد اجمل 3 ايام في حياتي من جنس المحارم ... اخدت الجرأة اخيرأ في اني اريد ان انيك امي

    وبالفعل بعد ذالك بايام قليلة قلت لمراتي اني مسافر في رحلة تبع الشغل وممكن اقعد هناك اسبوع
    .... واليوم اللي قبل مسافر فيه نيكت مراتي اكتر من مرة حتى لا تشغلني باتصالاتها الجنسية الكثيرة
    وبالفعل ذهبت الى الشغل ورجعت بدري ودخلت شقة امي ......

    ----------------------------------------------------------------


    دخلت شقة امي ونويت خلاص اني مش هطلع من الشقة دي الا لما انام معاها الاسبوع ده وهي في حضني ....... دخلت العمارة بتسحب علشان مراتي متحسش بيا .... طلعت مفتاح شقة امي ومن غير صوت دخلت البيت وقفلت الباب ورايا من غير صووت .

    هدووووء تام في شقة امي ... بس فجأة حسيت بخوف من مواجهة امي .. وبالذات ان مفيش مقدمات للي هيحصل وانا مفكرتش ازاي هصارحها .... اقلع هدومي كلها وافاجأها ؟ .... اتجسس عليها لحد مهي تقلع هدوما وافاجأها ؟ ..... ادخل ارمي نفسي في حضنها وصدرها ؟ ..... بس فجأة جتلي فكرة غريبة جدأ .... اغتصبها !!!!!

    ----------------------------------------------------------------------------

    اول مفكرت اني اغتصبها قلت اني ممكن اخسر امي للأبد .... زعلت جدأ من الفكرة وقررت اني همشي من البيت .... ولسة كنت هفتح الباب وامشي بس سمعت صوت جاي من اوضة النوم .

    سمعت صوت امي بتقول : انا هدخل استحمى لحد متغيري هدومك !!!!
    وقفت مزهول من اللي انا سمعته وقلت ان دي فرصتي اني انيك امي لو شفتها مع حد تاني
    بس مين الحد التاني ده !!!!!

    فجأ امي خرجت من اوضة النوم عارية تماما !!!
    افتكرت ذكرياتي المراهقة مع امي قل متجوز ..... بقالي 3 سنين مشفتش جسمها كدة .... صدرها كبر عن زمان وبقى ضخم جداااا ..... كرش اسفل صدرها مديها جمال اكتر .
    امي دخلت الحمام بالمنظر ده وانا لقيت زبي وقف لوحده وكان هيفرتك البنطلون الجينز .
    قلعت البنطلون والتيشرت اللي كنت لابسهم وبقيت واقف بالبوكسر بس .
    منظر امي خلاني هايج بطريقة جنونية لحد ماغاب عقلي تماما وكنت هدخل وراها الحمام بس الاول لازم اعرف مين الشرموطة اللي مع امي وبيعملوا ايه !
    ممكن تكون حماتي مثلا ! .... مراتي !! .... اختي !!!!!!!!!

    * صوت بينادي من اوضة النوم *
    بتقول : هتيجي ولا اجيلك انا ياماما !!!

    وقفت مزهووول مستغرب بحاول اجمع ..... هي اختي .

    -------------------------------------------------------------------------------------------

    اختي اسمها ( اميرة ) متزوجة بقالها 6 سنين ..... انا اكبر منها بسنتين ... انا اللي مربيها يعني .... عايشة مع جوزها في عمارة مش بعيدة عننا .

    جسم اختي رشيق.... جميلة جداا ... صدر متوسط الحجم ..... عيون خضرا ..... شعر ناعم جدااا .... طيزها متوسطة
    جسم اختي قريب جدأ من الصورة دي


    [​IMG]
    ------------------------------------------------------------------------------


    دخلت اوضة النوم ..... لقيت اختي قالعة تماما ضهرها ليا ... شايف طيزها اللي استغربت ان طيزها كبرت كدة ازاي وامتى !!! ... طيزها بقى شكلها قريب جدا من طيز امي .

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    انا واختي كان في بينا زمان جنس بس مش جنس كامل ........ بدايت علاقتي مع اختي كانت لما انا وهي كنا لوحدنا بس في البيت وامي هتبات عند اختها لمدة اسبوع ..... طلبت اختي مني اني انام معاها علشان خايفة ...... خدتها في حضني ونمنا ..... زبي انتصب تلقائي اول مخدتها في حضني وهي حست بده .

    تاني يوم لقيت العلاقة بينا اتغيرت تماما لقيتها بتلبس قصير وسنتيانة وبتقولي : انت ليه لابس كتير كدة ده الجو حر يعني !!!

    انا كمان بقيت بمشي بالبوكسر بس في البيت .... بس كل مكنت بشوف اختي كنت بحاول اتجاهلها علشان ميحصلش بينا حاجة نندم عليها بعدين خصوصا انها لسة محدش فتحها قبل كدة .

    لحد مخامس يوم جت وقالتلي : احنا ليه يامير بنضحك عل بعض ؟ ..... انت عايزني وانا عايزاك نفضي الشهوة اللي جوانا دي ولو لمرة واحد بس ! .

    شكل اختي وطريقة كلامهي هيجني وخلاص قررنا اني هنيكها ... لحد ما أمي اتصلت عليا وقالتلي انها كمان ساعة وهتيجي .....

    ----------------------------------------------------------------------------------------------

    فجأة اختي بصت عليا ولقيتني واقف عند الباب لابس البوكسر بس وهي قالعة تماما ... سمعت صوت دش الحمام وقف يعني امي هتطلع دلقتي من الحمام .... لقيت اختي بتجري عليا وتاخدني بالحضن وبتقولي اني وحشتها جدا ... زبي انتصب مرة اخرى ليلامس كسها ... نزلت ايدي على طيزها وانا ببوسها من رقبتها وبقولها : وانتي كمان وحشتيني .

    ----------------------------------------------------------------------------------------------

    امي ساعة وهتيجي !! ...... اختي قالتلي مش مهم تنكني تعالى همصلك زبك ...... اختي مسكت ايدي ودخلتني اوضة النوم ونيمتني على ضهري ونزلت على زبي تمص فيه ..... ياله من شعور .... اول مرة حد يمسك زبي غيري .... ياله من شعور .... اختي تضع زبي كله في زورها وتلحس خصيتي ..... ياله من شعور ! ....... لحد ماخرجت كل شهوتي في فمها وتبلعه بشهوة ..... قمت ودفعت اختي بقوة وقلتلها : اني هنيكك في طيزك علشان انتي لسة متفتحتيش ..... دخلت مقدمة زبي في طيز اختي وانا اسمع صريخها ولكن .... سمعت ايضا صوت باب الشقة بيتفتح .

    بسرعة لبست البوكسر واختي لبست البيجامة وعملت نفسي نايم واختي بتوضب الاوضة

    دي كانت اول واخر مرة انا واختي كنا مع بعض فيها .... فبعدها انا وهي حسينا بالندم الشديد .... وعلاقتي معاها اصبحت ضعيفة عن الاول .... تقريبا مبقناش نكلم بعض فمفيش مرة عنيا تيجي في عنيها الا واحس بالخجل الشديد .

    دي كانت قصتي مع اختي باختصار ..... مشفتش جسم اختي من اليوم ده لحد محصل بعد 7 سنوات في شقة امي .

    ----------------------------------------------------------------------------------------------

    وانتي كمان وحشتيني !!

    اختي في حضني اخيرا بعد سبع سنوات من مراهقتنا معا وفي نفس الاوضة اللي مصت فيها زبي ...... وامي في الحمام بتستحمى .... ببوسها من رقبتها وايدي على طيزها .
    قلتلها : ايه اللي بيحصل بينك وبين امي ؟
    ضحكت بصوت هادئ وبتقول : انت شايف ايه ؟

    قلتلها : متعرفيش امي اني هنا .... اتعاملي معاها عادي لما تطلع من الحمام وانا هدخل استخبى جوا
    ضحكت ووافقت

    ------------------------------------

    وقفت في الصالة براقب الحمام لخروج امي
    خرجت امي من الحمام
    وكان شكلها تقريبا عامل كدة
    [​IMG]



    اول مشفت جسمها قلعب البوكسر ومسكت زبي احركه حركة خفيفة بايدي
    سمعت امي بتقول لاختي : مدخلتيش تستحمي معايا ليه ولا انتي كبرتي اني احميكي
    لقيت اختي بتضحك بصوت عالي وبتقول : تعالي في حضني ياحبيبتي

    ---------------------------------

    دخلت اوضة النوم بتاعت امي ولقتهم الاتنين نايمين فوق بعض بالعكس وبيمصوا في كساس بعض

    فجأ امي بصت ليا وشافت زبي منتصب على اخره وانا ماسكه وبلعب فيه ..... اتخضت جدا وغطت نفسها وجسم بنتها بسرعة
    وقالتلي بغضب : ايه اللي انت بتعمله هنا يا امير ... روح البس هدومك وتعالى
    قلتلها : هدوم ايه بقى ... مش عيب لما اكون انا الوحيد اللي لابس هدومه هنا
    ضحكت اختي وامي شعرت بالخجل من نفسها

    -------------------------------------

    قلتلها : انا عايز انيكك يا امي
    قالتلي : روح بيتك يا امير دلوقتي
    رفضت وقلتلها : مش همشي من هنا غير لما انيكك انتي واختي

    امي قربت ان تدمع عيناها وهي تشعر بالخجل من نفسها وقالتلي ادخل نام انت واختك دلوقتي في الاوضة التانية
    وبكرا هعملك كل اللي انت عايزه
    -----------------------------------------------
    دخلت انا واختي اوضة النوم التانية وهي بتضحك وبتقولي : دلوقتي بقى ملكش حجة انك تنيكني ياخويا
    ضحكت وقولتلها : هعمل معاكي اللي عمر مجوزك عملو معاكي ياحبيبتي بس انا مش هسيب حتة في جسمك سليمة .

    ----------------------
    دخلنا الاوضة انا واختي عاريين تماما وقفلت النور
    شدتها نحوي و هي في حضني و دفعتها على ظهرها فوق السرير و فتحت لها رجليها لاجد امام ذلك الكس الوردي الجميل جدا و الذي كان مغلوق جيدا بين الشفرتين. و ضعت راس زبي فوق الكس و اختي انطلقت بسرعة في الصريخ الساخن جدا اه اه اه اح اح اه اه ثم ادخلت لها الراس و قبلتها من شفتيها وانا افعص صدرها بايدي ..... وزدت في تسخينها حين دفعت زبي قليلا نحو كسها ....

    و كم كان الكس ضيق و صغير و انا ادفع فيه زبي بصعوبة رغم انه كان مبلول وتطلب مني : نيك اختك ياحبيبي بصوت عالي كانها تريد امنا ان تسمع ولكن لا مكان لامي هنا امام هذا الكس الجميل

    كانت تريد الزب و انا زدت من تسخينها في المداعبات الحارة والقبلات على صدرها وشفايفها حتى ادخلت لها زبي و حشرته بقوة في الكس الذي كان حار و ساخن و مجنون وبدات ساعتها انيك و ادخل زبي و احركه الى الامام و الخلف بكل متعة و حرارة نارية . و سخنت اختي اكثر و هي تصرخ اه اه اه اح اح اح اه اه اه ادخل حبيبي اكثر اه اه اه زبك احلى زب يدخل كسي اه اه اه اليوم ذقت زب حقيقي اه اه اه اه ...

    و بكل الاوضاع الجنسية بقيت امارس معها الجنس و انا في قمة الشهوة ...... رفعتها على حجري فوق زبي بقوة كبيرة و اجلستها عليه و ادخلت زبي في شفرتي الكس لينزلق زبي بحرارة و قوة في داخل الكس و انا اعانقها و اقبلها قبلات حارة . و ظلت اختي تترنح و تصرخ اه اه اح اح اح اح و ه تصعد و تنزل و انا احمل لها طيزها الجميل الناعم و الزب ينزلق في كسها العرقان من الشهوة و انيكها نيك ساخن جدا و بحرارة جنسية لا مثيل لها و انا غير مصدق اني انيكها و انها على زبي... و كنت ينيك نيك ساخن جدا و قوي في اسخن كس ضيق و لذيذ وحرارته مثيرة جدا

    و ادخلت زبي للخصييتين و انا احكه على شفراتها واتلذذ بالنيك بينما هي كانت تخرج الاهات الساخنة جدا اه اه اه اح اح اح اه اه اه اه و محنتها كانت كبيرة وتطلب مني ان لا اتوقف وكلامها يذيدني شهوة .

    زبي يجد الطريق لزجا و مبللا كلما دخله داخل الكس . و بقيت انا خلفها في تلذذ جميل و ساخن جدا و انيك نيك ساخن جدا و اختي تصرخ بلا توقف اه اه اه اه اه اه اح اح اخي زبك احلى زب ناكني اه اه اه اه و انا ارتعش و اصرخ اه اح اح و انت كسك احلى كس ياحبيبتي
    ....... صدرك اجمل صدر حبيبتي وانا ارضعه بلساني حتى ان قريت انا افرغ شهوتي ولبني داخل كسها .... تطلب مني ان لا اقذف في كسها فهي تريد ان تتذوق طعمه كما فعلت منذ 7 سنوات
    تدخل زبي في فمها الي اخره حتى اصبح جسمي يرتعش وانا اخرج كامل لبني في فمها ......

    -------------------------------------------------------------------------------------

    اختي نايمة في حضني وهي بتقولي : هخليك بكرا تنيك امك يا حبيبي فهي لا تعرف المتعة اللي انا حاساها دلوقتي وهي اللي هتطلب منك كمان انك تنيكها !!

    -------------------------------------------------------------

    نهاية الجزء الثالث

    -----------------------------

    الجز الاول ........ هنا
    الجزء الثاني........ هنا
  2. ارجو نشر هذا الموضوع وعدم نشر الموضوعين التانيين
  3. مشكور ولا تتأخر فى البقية
  4. جمييييييييييييب
  5. تعجبني افكار الكاتب
  6. عااااااااااااش
  7. تعجبني افكارك
  8. رووووووووووعه
  9. رائع استمر
  10. اريد ان اتعرف بيكم
  11. روووووعه ومثيره اوي اوي
  12. فى انتظار الرابع
  13. يسشي سيشسي شس
  14. رائع اااااااا

    عااااااااااااش
  15. جااااااااااااااااااااااامده
  16. جااااااااااااااااااااااااااااااااامدههههه
  17. thaats coool
  18. شكرا للموضوع الجميل ... فى انتظار الرابع
  19. رائع جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  20. مشكور على مجهودك
  21. حمستني كتير حتى شوف جسم اختك و انيكها
  22. wooooooooooooooooooooooooooooooooooow
  23. ooooooooowweeoooooo
  24. احنا عاوزين الجزء الرابع من غير تاخير لو سمحت انت شوقتنا اوي
  25. واااااوووووو جنيل
  26. وووو
    .ً..ً..............
  27. لذيذة مشكور عيوني على الجهد
  28. مجهود رائع تشكر عليه
  29. أعجبي موضوعك

    كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييير
  30. جمييييييييييييييييييل
  31. تحفة بجد
    .
    .
    تسلم أيدك حبي
  32. تحفه جدا جدا جدا استمرار
  33. انت فنااااااان
  34. فناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
  35. Nice v.good
  36. استمر يا بطل ولا تتئخر فالجزء الرابع
  37. نااااار سكسي جامد
  38. يا بختكم بجد الموضوع راااااااائع
  39. عاااااااااااااااااش
  40. Gooooooooooood
  41. ه
    هاي ممكن اتعرف بيكي
  42. االلبنمخهببببتهخا
  43. عاااااااااااااااااااااااااااااش
  44. تعجبني افكار الكاتب
  45. raaaaaaaaaaw3a
  46. Goooooooood
  47. شكرااااااااااااا
  48. قصه حلوه مثيره جدا وانا احب نيك المحارم وياريت لو جربتها
  49. هاي
    هاي محمد
  50. استمر يا وحش
  51. شكرا ارجو الا تتأخر علينا بباقي الأجزاء
  52. لا تتاخر علينا
  53. رووووووووووعه
  54. niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice
  55. شكرا موضوع و قصة رائعة نيك رهيب
  56. coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo8l
  57. يا بخت ال مكانك
    كمل يا بطل
    روعهههه
  58. مستنى الجزء الرابع
  59. انا نسيت نفسي هاج زبي كثير على امك واصل قصة جميلة ومشوقة
  60. جمييييييييل
  61. قصة تهيج فعلا
  62. Good-looking
  63. ..........
  64. رائعة وجهد مشكور
  65. فاااااااااجر
  66. Shiiiiiiiiiiiiiiiiiit
  67. الصور روعة
  68. استمر رائع
  69. قــــــــــصه روووووووووعه
  70. رئعععععععععععععععععع
  71. 0000000000000000000000000000
  72. روعةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
  73. 7غ666666666666666
  74. حلوة القصة
  75. aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh
  76. 100
    % hdhfgfgfhgfgfhiyddefdgfgthghghgdjvghfhuttggjcfg
  77. تسلم ايديك روعة
  78. aaaaaaaaaaaaaaaa
  79. tslmmmmmmmmmm
  80. القصه ممتازه واسلوبك رائع استمر
  81. القصة جميلة ويبختك بامك واختك هههههههههههه
  82. روووووووووووووووووووووووووووعة
  83. Gamda neeeeeek
  84. .. . . .. . . . .. . .. .
  85. لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  86. حلوة جدا جدا جدا
  87. مشكور ولا تتأخر فى البقية
  88. مشكوووووووووووووور
  89. كتيييييير جدا
  90. كتييييييير جدااا
  91. حلووووووووووووووووو
  92. عائله متناكه جدا
  93. قوووووووووووووووووووووووووووووووووووول
  94. مشكور على مجهودك
  95. Yyyyyyyhjnhy
  96. شييييخخخخخخ
  97. Thenks for story

Online porn video at mobile phone


مكوتي فداك ازغبنيسكس سيقان وافخاذ خارقة الجمالصديق بابا ينيك امي وكسي ويشتمنافصص سكس ماحارم عراقيه نسونجيقصص سكس كرتون نيك TEENTITANsavita bhabhi episode 73صورقنص طيازقصتي كيف عربت محارمي سكس وحنا مخزنين بالقاتقصص شاذ والزبقصص محارم انا واخي السجاير وبداية المحارم الجزئين 2 و3موقع السكسقصص لواط طيزي بدها من يبسطهاطيزي هديتك قصص سكس شواذveliamma aunty excotic episode نسوانجي قنص كلوتقصص سكس مصورة - قصة Velamma فيلاما الجزء السابع وخمسون مترجمه ...قصص سكس مصوره فيلاماقصص جنس سالب ديوثradha ki chutقصص تزوجني جني وناكنيnewقصص النيك والسكس المثير واللذيذصورسكس محارم خالات بواسطةمريامxnxxxاه اهتبادل صورزوجات منقبات تحررازبارنسوانجي صورسكس مدام سمراليمنbabeko chodaneka video in newصورسكس غاية في الروعةوالإثارةقصص شيميلجاري ينيك زوجتيxnxxزوجتي يزغبهاقصص جنسية مثيرةمنتديات نسوانجي قنص محارم 11صور بزاز انمي ريكةصورسكس العمه تجلخ باصبعهاﺳﻜﺲ ﻣﺮﺍﺗﻲ ﺍﻧﺎ ﻭﻣﻴﺮﺍﺗﻰ ﻓﻰ ﺩﺭﻳﻢسكس هنتاي المحقق كونان مع رانتويترقحبتي يمنيهقصتي السكسيه مع حماتي القحبهقصص نيك الطيزchut choonde ka letest estailسكس دهت عند صديقي فستقبلتني امهxxxxالجاسوساتقصص سكس مصورة ومترجمة الام سوزان وابنهاpourno.سويد.الاينائ.مع.امهاتهمقصص سكس مصوره يسرا والهامقصص محارم عائليه عشق المحارم مل الاجزاانمي المطاردة الجنسية 2زب موجب صنعاني لمرتي يشارك نيكقصص نيك الهيجانيهسكس نيك محارم انيك امي لما دوختقصةنيك اخت مغتصبهإ اخوهاصور نياكه عربقصه سكس ابي الهاجسكس كارتون لام المرضعةسكس محارم سعوديWWW.arabincest.cmmقصص مصورة فيلاما الجزء التاسعxnxxصورسكس قحاب بغدادالعراقصور سكس مايا خليفهﺳﻜﺲ ﻣﺮﺍﺗﻲ ﺍﻧﺎ ﻭﻣﻴﺮﺍﺗﻰ ﻓﻰ ﺩﺭﻳﻢقصص سكس مصوره سافيتاسكس صافينازpucchi zawayche video عراني الرجل من كل ملابسي ثم ناكني بالقوةاختي لاعقه قضيبي مترجماريدفديونيك طيز هنديقصص نيك نسوانقصص اباحية متسلسلة انا ومينا وامه واخته وزوجتهtoumei-ningen مترجم هنتايزوجة اخي تترجاني انيكها محارمقصص سكس كرتون أمهات وابنها اليتيمفضيحة تلميذة محجبة وهي تمص زب أستاذها في الفصل وهي مختبئة تحت المكتبطيز عمتكم المتحررهصور سكس لاتحرم زوجتك المتعة ياديوثسكس جزائري ينيك الترمو الوهرانيةقصص سكس محارم اناواختي اول مره تقرءهاقصص سكس مصورة ينيك افراد العائلة ويخليهم حواملصور تعريص ودياثه محارم عربيسكس كرتون سافيتا الجزء الخامسسارةالسورية واخوهاصدام.comصورزوجتي المنقبه الشرموطه منزلي