قصص سكس محارم عمات مصطفى و عمتة والنياكة اللى متمتش

الغزال الابيض

عضوية محارم عربي
16 أغسطس 2017
183
86
28
25
Giza, Egypt
النوع (الجنس)
ذكــــر
بداية القصة احب اعرفكم بيا انا مصطفى عندى 23 سنة من مصر عندى عمتى الصغيرة اللى هى عندها
37 سنة اسمها سالى جسمها فاجر لسة متجوزتش عليها اطياز مرفوعه شكلها يهيج اى حد يشوفها وبزازها متوسطة
وهى جميلة فيها شبة من الممثلة نبيلة عبيد فى شبابها المهم انا لما اتخرجت من كلية التجارة السنة اللى فاتت قاللتى اروح اشتغل معاها كانت هى لسة فتحة مشروع جديد فقلتلها ماشى اوكه وقلت فى نفسى دى فرصة حلوة علشان اقرب منها لظروف الشغل سفرت انا وهى محافظة اخرى وهنقعد 17 يوم قلت اشطة هقرب اكثر خاصة هنقعد فى فندق لوحدينا فى غرفة واحدة اول يوم سفرنا فية المهم بعد ما وضبنا الغرفة والملابس خلصنا الشغل اول يوم وروحنا فانا عيرت ملابسى وهى علشان متغيرش قدامى دخلت غيرت فى الحمام بس لما شفتها وهى طلعا من الحمام كانت لبسة بجامة ضيقة ومسكة على طيزها انا طبعا اقعدت ابس عليها وقلتلها اليجامة دى حلوة عليكى قالتلى مرسى المهم انا طبعا كنت على اخرى زبى هيفرتك البنطلون وكنت خايف لتشوفة شوية قاعدنا نتعشى ونتكلم فى الشغل وفى وسط الكلام انا جتلى فكرة انى اجبلها منوم واحطة فى الشاى ونا بعملة قلتلها انا نازل قلتلى رايح فين دلوقتى قلتلها السجائر خلصت ونازل اجيب سجاير قلتلقى ماشى بس متتأخرش علشان بخاف اقعد لوحدى نزلت كان فى صيدلية جنب الفندق دخلت للصيدلى قلتله عايز منوم شديد علشان مش متعود انام غير فى غرفتى وانا نازل فى الفندق اللى جانبك ومش هعرف انام فى الغرفة لاول مرة وعندى شغل من الصبح بدرى ادانى شريط وقلى خد حباية واحدة رجعت الفندق قلتلى كويس انك متاخرتش
قلتلها اوعى تكونى شربت الشاى من غيري قلتلى لا مستنياك قلت كويس هى قامت الحمام كنت انا بعمل الشاى حطيت حباية فى الشاى عقبال لما طلعيت كنت صيبت الشاى وقعدنا نشربة فى البلكونة كانت الساعة 11 هى لما شربت الشاى اقعد اتكلم معاها فى امور الشغل لقتها بدات عينها تروح فى النوم انا قلت شكلها هتلعب يا معلم قلتلى انا دخلة انام علشان انا صحية بدري النهاردة قلتلها وانا كمان دخلنا ننام هى على السرير اللى جنبى المهم سبتها كمان ساعتين قلت علشان المنوم يشتغل على الساعة 1 كدة امت الشغل هيبدأ انا قمت لابس النظارة بتعتى مقلوب على الجنب بحيث ابقى فى وشها وبدات اشيل الغطاء بالراحة وضربات قلبى عماله تتزايد خوفا من ان تصحى عمتى وتعملى مشكلة المهم ابتديت امد ايدى على صدرها ومسكت بزها من فوق الهدوم وبدأت العب فية مكملتش دقيقة ولقتها بتتقلب وبتبصلى قمت صاحب اقيدى بسرعة وبتقولى بتعمل اية عملت انى نايم لقتها بتقولى انتا لابس النظارة لية كنت انا سعتها مغمض عينى وعملت انى نايم فندهت عليا قمت جى خلعها كدة وانا بنام بس انا كنت خلاص مش عارف اعمل اية تنتنى صاحى لغاية الصبح مستنى هى هتعمل اية معايا الصبح فلما المنبة ضرب الصبح مردتش اقوم هى قامت وراحت الحمام وانا عامل نفسى نايم وبعد كدة لما طلعيت من الحمام قعديت تنادى عليا علشان تصحينى وانا قلبى مش بينيض ده بيرزع صحيت عملت نفسى بتمطع قمت دخلت الحمام وطلعت كان الفطار جاهز قعدنا نفطر لقتها بتقولى انا نمت امبارح محستش بحاجة خالص ولا فاكرة حاجة خالص ولا اللى وخده منوم ممكن يكون من دواء الحساسية اللى خدتة قبل منام حمدت ربنا وقلت كويس انها مش فكرة حاجة وقلة كانت فضحتنى وقالت لأبويا بس مش عارف طب هى لو عايزة تعديها ليه قالتلي انا مش فكرة حاجة من امبارح قلت المهم هى عديت وكان نفسى اشوف سعتها الصيدلى علشان افشخة قعدت يومين محترم نفسى وبعدين جتلى فكرة انا اخليها تشوف زبى واقف واشوف رضدت فعلها جينا فى يوم الصبح هى بتصحينى قلتلهاماشى هصحى كانت هى مسكة الموبيل بتاعها ووقفة سندة على الحيطة جانب الحمام وانا قايم من السرير كان زبى واقف امت معدلة من تحت البجامة بحيث يبان اوى وانا رايح للحمام وقفت اكلمها لمحت عنيها مش معايا خلص ولقتها بتبص على زبى بأستغراب وبعدين راحت بصة فى الموبيل انا قمت دخلت الحمام بعد متأكدت انها شافت زبى اقعدت اضرب عشرة وبعد كدة اتشطفت وطلعت دلوقتى انا عايز مساعدتكم اعمل اية اكمل معاها ولا اقف خاصة انا وهى هنطلع سفرية عشرة ايام ايضا الشهر اللى جى
 

الزب الطويل

عضوية محارم عربي
5 أغسطس 2017
33
12
8
39
Muhafazat al Jizah, Egypt
النوع (الجنس)
ذكــــر
هى كده خلاص حيحانه وعاوزاك تنيكها وهتقعد كل شويه تطلعلك حجه عشان تسافر معاها ف انا انصحك تكمل كده و ياريت لو تعمل حاجه شغل فيلم سكس ع الموبايل وانتو نايمين وعلى الصوت جامد وخش الحمام وارجع وشوف رد فعلها لو عادى اعرف انها عاوزه تتناك لو حظك حلو هتنيكها ف اليوم ده
 

الغزال الابيض

عضوية محارم عربي
16 أغسطس 2017
183
86
28
25
Giza, Egypt
النوع (الجنس)
ذكــــر
هى كده خلاص حيحانه وعاوزاك تنيكها وهتقعد كل شويه تطلعلك حجه عشان تسافر معاها ف انا انصحك تكمل كده و ياريت لو تعمل حاجه شغل فيلم سكس ع الموبايل وانتو نايمين وعلى الصوت جامد وخش الحمام وارجع وشوف رد فعلها لو عادى اعرف انها عاوزه تتناك لو حظك حلو هتنيكها ف اليوم ده
انا عملت اكونت فيك وببعتلها افلام سكس علشان اهيجا وهى معملتش للاكونت بلوك فهبعتلها تانى
 
  • إعجاب بالمشاركة
التفاعلات: اموت فى الجنس
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا

Online porn video at mobile phone


قنص بلدي نسوان طيازalfaris_net_1406832620قصص نيك خيانهطيز سودانيكساس عسلقصه نيك استي وانا مخزنه محارم أم وأبنها قذف بخجل حليب أيره علا أفخاز أمه وهي نائمهعشقت خطيب ابنتي فجعلني شرموطه جزء ثامنقنص اطياز بلدينيك جماعي 3طياز في كس واحدانا عايز انيك بزازكقصص سكس كرتون نسوانجي مترجم مرهف الاحساسصورسكس محارم خالات بواسطةمريامنسوانجي صدرهاقصتي بعدحرمان من انيك فكرت باكي ونيك المحارمصور سكس نيك سودانياتقصص محارم الام ملكيه لابنهاشيمل بنوتي بحرينكحبه بربوكه ام طيزمحارم بصبصه بورنصورفضائح.هياسكستحمیلصورسکسسكس 2 فيلم ياباني! 4 ساعات! فيضان صدر أمي بالحليب الطازج والرضاعة مُنه ...صورقنص اطيازصور زبينيكني اه اه دخله كسي قطعني اه اه وجعنيصورسكس نيك محارم مقربات للزوجة الممحونة مع الترجمة الساخنةقصص سكس واحد نساء متزوجات ليشبعن من النيكقصص نيك نسوان عيلتناقصص سكس مصورة ومترجمة حصريةصورمسربه حقيقه لمحارم منزليXnxx jamiiiil نيك محارم عربي الاخت المزوجه والام امتع اطيازانا وبنت الكفيل نيكني ارجوك نيكني زبك حلو تويتردخل زبه طيزي واستي شرمطني نيكنيقصتي سكس بطحتها علي بطنها وهي تترجانيقصة velamma الجزء الخامس والاربعونصور نيك رباعيصور القحبه اليمنيه سميهصور طياز مهريهزوجتي اليمنيه سكسقصص نيكwww.indianboobspics.comاشبعت زوجه اخي نيك حتى ارتاحتالام المتلهفه ولخاله الشرموطه قصصصورسكس مرتي مشتهيهhttps://www.arabincest.com/t23644/ديوث جزائريفيديو كس يتباس فبل اللحس مصريه شرموطة سكس بزاز منقباتسكس 2 فيلم ياباني! 4 ساعات! فيضان صدر أمي بالحليب الطازج والرضاعة مُنه ...قصص سكس مصورة مصورة خالتي ترعانيالبوم صورسكس اطياز عربيه فاجرهXnxxxحماتيسعوديهتقلع وتتناكاختي الكبيرة الحنونة انمي هنتايصور سكس سمينات عربيات@uMrkjtTreAmf13R‏ ‏sexسگس فشخخخخخخأنا و اخي السجاير وبداية المحارم الجزء السابعفيلاما الشرموطةxnxxسكس اقاربموقع نسونجي صورزوجات عربxnxxنيك محارم سعودي طيززوجتي مربرب ولذيذcache:HggyGxraXJIJ:vitra-sajt.ru/t15479/page-21 teen18 sex maniahttps://eurobookmarker.info/t455/صور سكس عربيصورسكس هينتاي هجوم العمالقةقصص سك الام وابنها يلهون في الشاطئهنتاي نسوانجيقصص رغبات اخيﺍﺑﻨﻲ ﻧﺎﻛﻨﻲ ﺑﺪﻭﻥ ﻭﻋﻲ ﺑﺴﺒﺐ ﺍﻟﺠﻦصورديوث خالته نيك خلفيامى تعالج انتصاب قضيبىقصص سكس مصورة قصص مسلسل الجاسوساتقصة محارم اخي يعلمني السباحةحلقات هنتاي مترجمه بدون حجبxnxxصورسكس اكساس دبابه منتديات نسوانجيsexزوجتي مابتشبع سكس يافعيقنص اطياز محارم يمني قصص سكس مصورة نيك الدكتورة و سكس الأقدامقصص سكس كرتون ميلافصووسكس متحولصبرينة القحبةcache:hbafo0jJg5YJ:https://eurobookmarker.info/t295/ هحبلك يا منقبه يا لبوه