قصص سكس دياثه مراتي الخاينة خلتني ديوث و متانك لما كتشفت خيانتها


الموضوع في 'قصص تبادل الزوجات' بواسطة Whiteslave50, بتاريخ ‏13 نوفمبر 2017.

  1. Whiteslave50

    Whiteslave50 عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏12 نوفمبر 2017
    المشاركات:
    19
    الإعجابات المتلقاة:
    10
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    مراتي بتخوني و لما عرفت خلتني متناك
    هحكلم انهاردة ازاي بقيت ديوث و متناك الحكايه ابتدت لما اكتشفت ان مراتي بتخوني
    انا اتجوزت ليلي من ٤ سنين زي اي زوج وثقت فيها لما عرفت انها بنت بنوت و هيا من عيله متدينه بس هيا طلعت شرموطه او بقت شرموطه بعد ما وثقت فيها
    الحكايه ابتدت لما روحت في يوم و هيا كانت بتستحمي دخلت البيت عادي بس هيا لما سمعت باب الشقه بيتقفل خرجت بسرعه من الحمام خدت تليفونها الحمام و دخلت تاني استغربت من الموقف استنيت لما خرجت و سالتها عن السبب قالتلي اصلها مشتنيه تليفون من امها الموضوع مدخلش عليا بس سكت و سالت بيني و بين نفس منا لما ممتها تتصل هاخد التليفون ادخلهولها الحمام
    بعد كدا ابتديت اركز انها دايما بتحاول تخليني مقربش من التليفون بتعها و الشك ادتدي يزيد لحد ما قررت ارقبها و اكتشفت ان في حجات غريبه في تصرفتها مكنتش واخد بالي منها اهتممها بجسمها و نضفته مع انها علي طول بتقلي تعبانا كل ما اعوز انكها و ديما ادخل القيها بتتكلم في التليفون و لما نبقي مع بعض الكلام يبقي كتابه مش صوت و ديما مخبيه التليفون عشان مشفوش اتاكد بعد كدا من حركه كنت مروح من الڜغل بدري و كان معايا شيل قلتلها اتصلت و قلتلها انا داخل علي البيت انزلي افتحيلي البوابه و قفلت و لقيت البوابه مفتوحه دخلت و طلعت السلم و وقاف ادام الباب سمعتها بتتكلم بي التليفون و بتقول مش هاجي انهاردا و متتصلش عشان جوزي سمعتها من ورا الباب و هيا فتحت الباب و نزله تفتحلي البوابه لقتني في وشها لقيت عليها ارتباك مشفتوش قبل كدا عملت نفسي مسمعتش و قلتلها سيبي التليفون ده و شيلي مني الشيل ديه
    دخلت البيت و دخلت الاوضه مخنوق و عايز اقوم اسالها كانت بتكلم مين بس انا عارف انها هتنكر و اكيد مشحت الرقم
    لقتها داخله عليا بتقولي مالك شكلك مخنوق و ده اكدلي الي في دماغي عشان مش من عدتها من فتره كبيره انها تسالني عن حالي بس عشان عمله عامله حسه باني حساسس قلتلها مفيش اتخنقت من الشغل و متخانق مع مديري و عايز انام
    خرجت و سبتلي الاوضه قلت انا لازم اعرف ايه الموضوع بطريقه متشككهاش في حاجه
    بعديها بيوم خرجت من الشغل و رحت بيت اخويه قلتله انا اخت مراتي اعده عندنا في البيت كام يوم و انا هتاخر عندك لحد معاد النوم و هروح انا و اتصلت ب ليلي قلتلها انا هطبق في الغل عشان اخلس شغل متاخر و اعدت كدا يومين و في اليوم التالت خدت اجازه من الشغل و خرجت من البيت و عديت ساعه و اتصلت قلتلها هتاخر تاني انهارده و قعد ادام البي مرقبه لحد ما حصل و لقيت واحد داخل من البوابه و بيتلفت وراه و متخفي في نضاره و كاب
    حسيت ان هوا ده استنيت نص ساعه و دخلت البيت و جيت عن باب الشقه حولت اسمع اي صوت معرفتش دخلت الشقه من غير صوت لقيت باب اوضتي مقفول اربت و حطيت وداني علي الباب سمعت مراتي بتقول رايح فين يا اسامه جريت استخبيت ورا الكنبه و لقيت الباب بيتفتح و لقيت اسامه ابنعمها خارج مش لابس غير البوكسر قلبيوقف و حسيت اني عايز اقوم اقتله و اقتلها مسكت نبسي بالعفيه رد عليها قلها استني هدخل الحمام قلتله اجي معاك و راعت ضحكه شرموطه قلها لا جايلك يا شرموطه استني قلتله مش قادره منتا منعني عن جوزي قلها لو عرفت ان ناكك مش هتشوفيني تاني قلتله لا كله الا زبك مقدرش علي بعده عمل حمام و رجع تاني الاوضه و هوا خرج مدخلش زبه البوكسر و شفت زب رهيب طخين و طويل حجمه و هوا نايم اد زبي و هوا واقف مرتين دخل الاوضه قلها جوز ده خول و هنكهولك قريب قلتله قادر و تعملها منتا نكت مراته قبلة قلها و تلاقي المغفل فاكر انه هوا الي فتحك لحد دلوقتي قلتله سيبك منه و خليك معايا
    انا قمت اتسحبت لحد باب الوضه وشفته و هوا بيقلها خدي طيب مصي قلتله لا خليه نايم و دخلو فب طيزي و يقق جواه عشان مش هستحمله يدخل واقف
    و لفت و نامت علي السرير و رفعت طيزها تف عليها ودخل زبه وهيا ابتدت تتموحن و تصوت و انا شايف المنظر بتاع زبه و هوا بينيك مراتي و بحجمه الكبير ده عملت مقرنه بينه و بيني حسيت انه احسن مني بي كل حاجه عضلاته و طوله وعرضه و قدر يملك مراتي الي انا بنكها مرهكل شهر بالعفيه ده لو نكتها و ابتديت اهيج و حسيت انه عنده حق يمنعها عني مهو احسن مني و ارجل مني ده هيجني و هوا بينك مراتي و فجاء قلت لنفسي ايه الي انا بعمله ده قمت و دمي سخن و دخلت المطبخ جبت سكينه و دخلت عليهم و عليت صوتي هقتلك يا خاينه يا شرموطه قامو الاتنين مفزعوين و ليلي عيطت و اسامه قام مفزوع و قعد يقلي اهدي و يتحايل عليا و انا اقله هقتلك و هقتلها قلي طيبهتكسب ايه خليةي البس هدومي و نتكلم صرخت فيه قلتله اسكت يخول انتا و الشرموطه بتعتك بتستغفلوني ومنعها عني و كمان فتحتها و خد شرفها قبلي
    سكت و بصلي و قالي انتا هنا من امتي سكت و بان عليا الدعفله علي لساني و هنا مراتي بطلت عياط و قالتلي انتا هن من قبل ما نبتدي
    حولت افكر في اي كدبه بس اسامه كان ا سرع نط عليا و وقعني خد من السكينه كتفني بدراعه و خبطني في الحيط و ليلي جريت جابت حبل و ربطوني في الكرسي
    بعدها اسامه قالي انا هفضل انيك مراتك و هقتلك بس قبلها هنيك مراتك قدامك
    ليلي قلتله طيب ليه نقتله انا عندي حل احسن
    قربت عليا و مسكت السكينه و قربت علي زبي و شدت البنطلون و قطعته و بصت كده علي زبي و قالت كان عندي حق اسامه قلها اصدك ايه قلتله بص علي راص زبه بص لقي زبي ملزق بصلي و قلي دنتا خول بقي و قال ليلي بس ده ممكن يفضحنا قلتله طيب شغل كاميرة موبيلك شغلها و حطها جنبي مراتي حطت اديها علي ركبي و وطت و فلقست طيزها و قلتلي بص اسامه هيعمل ايه في مراتك جه اسامه راح تافف علي طيزها و زخل. زبه مره وحده راحت مصوته في وشي ايييييييي يلهوي يعادل زبه كبيير اويي اييي كل يوم بيفشخني كده اهههه براحه ياسامه عليا عارف يا عادل مكنتش بخليك تنكني في طيزي ليه عشان اسامه زبه اكبر منك مرتين اهههههه كنت هتحس انك داخل شارع مش خرم مراتك ده حتي كسي لما كنت بتنكني مكنتش بحس بحاجه و بعد كدا قلت لاسامه شوفت يا اسامه هخليك تنكني ادام الخول بتاعي حته بص زبه وقف ازاي
    فعلا مراتي الشرموطه عرفت تهيجني و تطلع الديوث الخول الي جوايه اسامه بص علي زبي لقاه واقف بصلي و قلي و مسكلي سكينه و عملي دكر و قلي تحب اجبهم في طيزها ولا كسها ليلي قلتله لا في بق جوزي حبيبي راح سبها و جه عند وشي مسكه جامد و بايده التانيه اعد يدعك في زبه جامد لحدةما جبهم علي شفيفي و انا بحاول اعافر معاه بس كنت خلاص احساس الخولنه ملاني جبهم علي وشي و علي شفيفي
    و سبني و جت مراتي قعدت علي حجري و وشها في وشي و قعدت تلحس بلسنها العشره بتعت عشقها و تدخل جواه بقي لحد ما هجت علي الاخر و جبتهم علي بطنها رقعت ضحكه شرموطه و قامت قالت لاسامه كدا هوا هاج عليك و عايزك تنيكه فكه و هاته علي السرير فكني و شالني كاني شرموطه في ليله دخلتها مش عارف جرالي ايه و ازاي فجاه من بعد مكنت راجل البيت بقيت خول و عايز اتناك و من مين عشيق مراتي لحد هنا و كفايه و هكملكم في الجزء التاني ازاي ناكني و اخترت دنيا عامله ازاي و كمان ازاي الي انا عملته ده ضر اهلي ابويا و امي و اختي
    أعجب بهذه المشاركة mego.magmag
  2. hamou moody

    hamou moody عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏7 مارس 2017
    المشاركات:
    38
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    6
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Libya
    حلوه مبدع مستني الجزء الثاني
  3. ميييدو

    ميييدو عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏28 ديسمبر 2016
    المشاركات:
    42
    الإعجابات المتلقاة:
    33
    نقاط الجائزة:
    18
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    الجزائر
    احححح قصة جميلة ياريت تكمل
  4. Whiteslave50

    Whiteslave50 عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏12 نوفمبر 2017
    المشاركات:
    19
    الإعجابات المتلقاة:
    10
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    الجزء الثاني اتكتب فعلا و مستني المرجعة
    شكرا علي متبعتكم و اتمني موضيعي تعجبكم ديما
    أعجب بهذه المشاركة dayout_exf
  5. باسل 2017

    باسل 2017 عضو ذهبي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏7 نوفمبر 2017
    المشاركات:
    1,443
    الإعجابات المتلقاة:
    1,106
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Netherlands
    مشكــــورررر ... رائعه
    أعجب بهذه المشاركة dayout_exf
  6. mard

    mard عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏3 أغسطس 2018
    المشاركات:
    1
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Giza, Egypt
    مجهود رائع
  7. dayout_exf

    dayout_exf عضو مشارك
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏13 سبتمبر 2017
    المشاركات:
    99
    الإعجابات المتلقاة:
    101
    نقاط الجائزة:
    33
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    لا شيء
    مكان الإقامة:
    Kouba, Wilaya d'Alger, Algeria
    شكرا لك على المجهود راىع نستنى الحزء الثاني بكل شوق
  8. yareel

    yareel عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏28 يناير 2017
    المشاركات:
    152
    الإعجابات المتلقاة:
    106
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    حيث انام
    حلو اوي يا ريت اكون عشيق مراتك
  9. عمرو جلال

    عمرو جلال عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏6 أكتوبر 2016
    المشاركات:
    178
    الإعجابات المتلقاة:
    49
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
  10. طائر النور

    طائر النور عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏17 أغسطس 2018
    المشاركات:
    103
    الإعجابات المتلقاة:
    28
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    أنثى
    مكان الإقامة:
    جدة
    قصة في منتها الروعة
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - مراتي الخاينة خلتني
  1. ملك المتعة
    الردود:
    12
    مشاهدات:
    1,945
  2. برافيت2019
    الردود:
    4
    مشاهدات:
    1,427
  3. برافيت2019
    الردود:
    8
    مشاهدات:
    2,203
  4. alashk
    الردود:
    5
    مشاهدات:
    2,886
  5. alashk
    الردود:
    11
    مشاهدات:
    3,421
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff, If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


الام تقفش امها بينزل لبنه علي كولتهاام واحد صاحبي طلبت مني انيكها xxnxسكسxxxxالجاسوساتقصة ناكوني فحول اه براحه مابقدرسكس نسونجي بزازي لبنmast mamiسكس كرتون قصه نيك مصوره في الغابه مع كافيتارقيص شرميط سودانيات بيدخنXnxx jamiiiil قصص سكس البنوتيمزز ناراخت مراتى مجنانىمحارم عربي زوجتي اليمنيه دمار شاملقصة سارة السورية واخوها صدامhil rww s;s hglphvlسكس طيز كبيرسكس كرتون حنان الام عطفقصتي كيف ناكني في كسي صاحب البطيخطيز اختيelsa's dungeonكس نهىcache:YjKN0fYOKsQJ://eurobookmarker.info/t11429/page-7 قصص سكس مصورة ﺍﻷﻡ ﺍﻟﻤﻤﺤﻮﻧﻪ ﺗﺜﻴﺮ ﺇﺑﻨﻬﺎ ﻭﺗﺠﻠﺦ ﺯﺑﻪ ﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻷﻭﻝعاوزشاب ينيك مراتي جامدانمي سكس وباء الجنس الخطير part 1قنص اطياز امهات متزوجات في المنزلقصص سكس محارم شافتني الاستاذه وانا بنيك ابنهاقصص سكس محارم متزوجات مدبلجه مصورهكسي متحركهنيكني حبيبي اني قحبتك ومنيوكتكقصص سكس جنس بنت صحيت من انو وا اخوها يتلمس طيزها نيكصورسكس عربي موقع أكساس نارنسوانجي تنورتيhttps://www.arabincest.com/t23644/نسوانجي قنص اطياز محجبات في بغداديقصص سكس اغرب من الخيال استئجار رحمي لزوج ابنتيصور سكس قنص عربي وضعيات سكس محرجهتبادل صور محارم ودياثه واتساباقوى قصة سكس محارم مصورة velmma الجزء السابع عشر سكس هجبلك نورهقصص نيك مينا وامه واخته وزوجتة الجزء الخامس عشرقصصوسكس مصورن الابن يتلذذ بجسد امهسعوديه منيوكهوسائط سكس قحبه اليمن سمرقصة عشقت خطيب بنتي جعلنيالام تتناك من ابنها قصص مصورةقصص مصريات منيوكات طيزسكس عروس منهانه جزء 3مترجم عربيطالبه تهرب من الصف لتتناك من عشيقهادردشه سكس كيف اغريت جاري حت متع كسي الممحوناحلى طيز وزبزب موجب صنعاني لمرتي يشارك نيكقصة سكس خوله أخت زوجتي قصه يمنيهقصهxxx محرم مكتوبlund ka majaصور سكس اوروبيقصص سكس طلاب و مدرسيهمﺍﻻﻡ ﺍﻟﺴﻤﻴﻨﺔ ﻣﺤﺮﻭﻣﺔ ﺍﺑﻨﻬﺎ ﻳﻨﻴﻜﻬﺎ سونيا جميع الحلقاتواتساب الديوثين والمتحررينthe asschucksقصص سكس محارم مع امي في راحلهقنص أطياز محارمسكس صوركرتون ونبيس ونيكdaiakuji مترجم مشاهدةجلب الاخت للجنسwww.xnxx hhuuuuh.comصورامي تجسسمراتي تديثني في الاتوبيسصور سكس نيك علي السرير حلوا تهبلي متحركهقصص لواط شباب فالعداديهقصص نيك الطيزقصص سكس رغدصور طيز مراتي لعيونكم وزباركمxxxxصورامي تجسسقصص محارم مصورة امي تعلمني النيكصورسكس جنس منيوكات خليجيات مفنسه موقع نسوانجيديوث طيز كبيرقحبه ممحونهقصص نيك واهههههات شديدهسكس بنات عرب - صور سكس فضائح منزلية - محارم عربي ArabIncest.Com-سكس عربي (142) | محارم عربيsonikano