قصص سكس جارتي جارتنا إلي طيرت عقلي مني

Mega-Zizou

عضوية محارم عربي
11 أبريل 2016
15
6
3
Tunisia
النوع (الجنس)
ذكــــر
كنت أنا ومراتي عايشين حياة سعيدة لغاية ما جات مدام مني جارتنا الممحونة الجديدة، وسكنت في الدور اللي تحتنا على طول. وتعرفت على مراتي، وبقوا صحاب أنتيم، ودايماً بيتكلموا مع بعض وبيتبادلوا الزيارات. وبصراحة أنا من أول ما عيني جات على جارتنا منى حسيت إن الست دي هي الواحد يتمنى أنه ينيكها يعني هي سنها 27 سنة بس عليها جسم بنا بيشع أنوثة وإثارة. وأنا من ناحيتي بدأت أتقرب منها خصوصاُ وهي بتيجي عندنا دايماً. وكمان كنت بسمعها بتقول ألفاظ خارجة على واحدة من صاحبتها يعني هي واحدة سافلة، وده شجعني إني ممكن أتقرب منها وأحاول إني أمارس معاها الجنس، خصوصاُ وإنها كانت دايماً بترفع صوتها على جوزها وما بتحترموش. لغاية ما جاء يوم بعد مرور حوالي سنة على معرفتي بجارتنا الممحونة. وأنا كنت خلاص هتجنن وعايز أنيكها بأي طريقة، بس كنات خايفة إنها ترفض، وتفضحني قدام مراتي والجيران. لغاية ما جات اللحظة اللي كنت مستنيها لما مراتي راحت عند أهلها، وهي جوزها كان مسافر في شغل يعني كل حاجة جاهزة عشان أقضي معاها أحلى نيك.

كانت جارتنا بتمسح السلم ما بين الدور بتاعها وبتاعنا، وأنا بصيت من العين السحرية، وهي عمالة بتتمايل على السلم، وكانت زي فلقة القمر، ولابسة بنطلون أحمر استريتش محزق ومبين طيزها الجميلة وشفرات كسها، وعليه بلوزة ضيقة باسن منها بزازها الكبيرة. فضلت أبص عليها من العين السحرية لغاية ما زبي وقف زي الصاروخ، وجسمي بقى مولع نار، وما عدش قادر استحمل. فتحت الباب على فجأة، وسلمت عليها، وهي سألتني على مراتي، ولسة هتمشي عشان تروح تجيب ماية تكمل مسح في السلم. طلبت منها أن تدخل شقتنا وتأخد الماية اللي هي عايزاها. وافقت، وبمجرد ما دخلت الشقة، قفلت الباب وراها بعد ما أتأكدت إن ما فيش حد شفنا. وبدأت أمتدح جسمها وجماله ولبسها اللي بتمسح بيه، وبدأت أحط أيدي على ضهرها، وهي بتملى الماية من الحمام، وحسست على طيز ها الكبيرة. هي بصيت لي وبعدت أيدي عنها، فحضنتها من ورا جامد، وبقى زبي المنتصب لازق مباشرة على فتحة طيزها، وهي طبعاً حاولت إنها تقاوم، ولسة هتصرخ رحت حاطط أيدي على بوقها، وقلت لها إني بأحبها من ساعة ما عيني وقعت عليها، وأني بالذوق أو بالعافية لاوزم هأنيكها، فالأحسن إنها تستسلم وتستمتع. وحسيت إنها عاية تتناك بس بتمنع. أديتها الفرصة عشان تتمنع زي ما هي عايزة، وفضلت أمص في بزازها وأقطع في شفافيها من البوس، وزبي لسة في فتحة طيزها، وأيدي التانية بتفرك في سكها لغاية ما حسيت إنها بدأت تنهار، وتتجاوب معايا، وتعض على شفايفها.

شلت جارتنا بين أيدي لغاية أوضة النوم، ورمتها على السرير، وبدأت أبوس في شفايفها، وبعدين قلعتها البلوزة ووراها السونتيانة عشان أشوف أحلى بزاز وحلمات شوفتها في حياتي كانت مولعة نار. بدأت أبوس في بزازها وأرضع من حلمات بزازها. وهي بتتأوه آآآآآه براحة يا أحمد. وبعدين نزلت على بطنها وفضلت ألحس وأنا نازل لغاية ما وصلت إلى كسها، وهي كانت لسة بالبنطلون. قلعتها البنطلون، وفضلت أفرك في كسها من فوق الكيلوت الأسود، وبعدين قطعت الكيلوت بأسناني، وشوفت كسها، كان لونه زهري جميل وفيه شوية شعر ناعم، وفضلت أبوس في كسها وألحس في شفراته وأمص في بظرها، وبعدين دخلت صباعي في كسها، وشفافي بتأكل في شفرات كسها وبظرها لغاية ما نزلت شهدها. فضلت ألحس في الشهد الغزير اللي كان نازل من كسها. وهي صرخت أول ما دخلت لساني في كسها الوردي آآآآآآه آآآآآآه حرام عليك يا أحمد، وكانت متلذذة على الآخر. قلبتها على بطها، وبدأت أبوصس في طيزها وألحس في فلقتيها وأدخل صباعي ولساني في خرم طيزها المدورة، وأفرك في طيزها بإيدي، وطلبت مني وهي بتصرخ ومنهارة من المحنة إني أضربها على كسها وطيزها. فكنت بألحس في خرم طيزها وبظر كسها اللي كان أنتصب من كتر المص، وبأضرب بأيدي على طيزها وكسها، وهي بتصرخ آآآآآه مولعة نار نيكني بقى مش قادرة يا أحمد نيكني مش هسيبك تاني يا أحمد. وقلت بمحنة أديني زبرك أمصه قبل ما تنيكني في كسي. ومسكت زبري، وحطيته بين بزازها الكبيرة، وبعدين بدأت تعدي بلسانها على زبي كله، وبدأت تمصه، وأنا بأقول لها ايه رأيك في زبي يا متناكة. وهي بتتأوه حلو أوي يا أحمد وطعم جامد. قلت لها إنتي دلوقتي بتاعتي وهنيكك في بوقك وهحط زبي في كسك يا منيوكة. الكلام سخها وقالت لي يلا في كسي بقي وحط زبك كمان في طيزي الهيجانة . لحست في كسها لغاية ما بقى مليان شهد وماية وبعدين حطيت زبي جوه طيزها، وهي عمالة تصرخ من الألم والمتعة آآآآه آآآآآه آآآآآممممممم، وبعدين قلبتها على طيزها ورفعت رجلها على كتفي، ودخلت رأس زبي على أول كسها، وهي ما احتملتش المتعة وبدأت تصرخ أكتر، رحت دخلته كله في كسها، وهي بتصرخ زبك ونيكك جميل. وبدأت أدخله جامد أوي وأطلعه، وهي بترتعش من الشهوة لغاية ما جتها الرعشة تلات مرات ورا بعد، وهي عمالة تصرخ آآآآآه آآآممممم أنا متناكة أوي أنا بتاعتك على طول يا أحمد. ولما حسيت إني هقذف طلعت زبي، وحطيته في بوقها، ونزلت لبني كله في بوقها، وهي مستمتعةبطعمه، ودهنت بزازاها بيه. ومن اللحظة دي بقيت أنيك جارتنا كل ما يخللنا الجو.
 

المرفقات

  • إعجاب بالمشاركة
التفاعلات: Vini
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا

Online porn video at mobile phone


ديوث زوجتي القحبه لتبادل واتساب ﺭﻗﻤﻲطرق اقناع زوجتي للتبادلصورسكس نيك مصوره حماده وخته مترجمهقصص نكت الدكتورة امام زوجتيمتعني وناكني ورقصت بالجينز والكلسون عارية طويلةفي بيتنا معرص اسطوره المحارمولدبنوتي جاهزللنيكسكس قصةcomic chloe price pornاطياز اتجيبه الشهوهقصص لواط دودة الطيزقصص سكس مع اخ زوجي حموديthere goes the neighborhood lazصور.سكس.كر.تونPanty Flash Teacher مترجمعاشق كلوتات محارمىوحده بتمرج جوزها xxnxصور زبيناكني وانا مسويه نايمه نيك محارمقصص مصورة فيلاما الجزء التاسعxnxxقصص سكس عاطش موتlaz there goes the neighborhoodسكس طيز محارمقصص سكس كومكس امي تعلمني النيكصور سكس كرتون سوبر مان وسبايدر مان وبات مان نسوانجي هقصص هيجانsexmisry xnxxfab comقصص سكس بنات شراميط سحاقغيرمتزوجةxnxxنيكة اطفاءت نار كسىsite:eurobookmarker.info مكوتيصور بزاز محجباتقصص سكس في الشارعسكسي نساء ارملة عمره41سنةنسونجيةنيكعايزة تريح اخوها من المجلات قام فشخهااكساس وافخاد سكسقصص سكس زوجتي والأزبار السوداء مصورةصورتعريص ودياثة للحم البيتفيلم ياباني ساعتين! : ( تجربة الزواج وليلة الدخلة بين الأمهات وابنائهم )Alka mausi chudakad all pics nudeقصص جنس انمي اخي يحب رفع تنورتيabaya turbanli assديوث عمتي قحبتيزنبور سكسقصص سكس نيك حريم العيله الصايعه متسلسلهسكس دياثهصور محارم دياثة قنص منتديات نسوأنجىعرب بورن قصص محكات عن الشواذ واللواط في الزحمة عرب بورنقنص اطياز بعبايات مثيرةجاري المعرص يخليني انيك مراتهقصه نيكتهم محارمي كالهمقصة حماده كيف ينيك أمه برعاية أختهقصص نيك سلوي الشرموطة تشتمنيقصتي السكسيه مع حماتي القحبهقصص سكس مصوره[جديد]حصرياقصة بنت بزازها بتكبر بمجرد لمسها(ولا في الخيال)مترجمة ومدبلجة عربي الجزء الثاني(٢)طياز تونسيةسمورة طيزتجسس محارم اختي يمنياتعندما يتلذذ الولد بجسد امهعصر الجواري رجع تاني صور مراتي الشرموطهسكس تويتر حلفات خليجيات 2019 دياثه على اخواتهمmaine maa ko chodaاغريت اخو زوجي بطيزي البارزهصور اطياز عربيه محارم جاهزه للزبسكس عاطشكيف فتح كسيقيصص. لواط سوالب هايلةقصص سكس ونيك حلو وغنج واف واح واه منتديات نسوانجيxxnxقصتي سكس انا بنت سعوديه ناكني اجنبي في شقهMilftoon My Pool مترجمانمي مترجم futago no haha seihonnouقصص نيك محارم اللص الذي اقتحم بيتنا علي تويترتحميل انمي كارتون العروس المهانة في حلقه واحديقنص طيز بالشارعصورقنص طيازبحث كل المنتديات المختصه بقصص سكس نيكالمحارمنودز بزاز جامدةقصص سكس مصوره فيلاماسافيتا مع المدلك الجديد والهايجتعليم نيكالطيزالجمدهﻓﻨﺘﺎﺯﻳﺎ ﺟﻨﺴﻴﺔ ﺳﺎﺧﻨﺔ ﻓﻲ ﺍﻟﺤﻈﻴﺮﺓقصص سكس الينبيع الحراسىس مع امى ابىقصتي اغريت الرجل بطيزي الكبيرة حتى ناكني اعنف نيكانمي هنتاي محارم (حب الاخت)سمر الشرموطة اليمنيةقصص محارم خالتي خلود اليمنيةقنص مكوة محارم غربصورحب وعشق نيك سكسي قصص مصوره سكس جنوب السوداندخل صوباعه بين بزازيفيلاما حلقه 1مترجمه عىبي كامله xnxxسمر هانم بورسعيد 2019 نسوانجيقصتي سكس انا احب اشرمط اح اح اح اح اح احقصص نيك بصورمكتملهتطلبني زوجتي انيكه وهي مخزنه