قصص سكس محارم المراهق الممحون يهيج على طياز أمة الكبيرة

4.00 نجوم
1 تصويت

واحد

عضوية محارم عربي
19 نوفمبر 2017
562
211
43
bad027df2b94777019c322a6fe834e39.jpg


فادي المراهق عاشق زنقة الستات وعاوز يركب طيز أمه الكبيرة بأي شكل من الأشكال! طالب يدرس في المرحلة الثانوية الصف الثالث الثانوي أبيضاني عريض ربعة متعود كل يوم يروح المدرسة راكب الأوتوبيس. ولان الأوتوبيس بيبقى عادة زاحم موت الواد أتعود انه يلزق في الستات و البنات ويحضنهم من ورا والطريقة دى أتعملها من واحد من صحابه الخولات اللي كان هايج وبقى يلزق في النسوان.مش بس كدا. فادي أدمن زنقة الستات وبقى ساعات يهرب من المدرسة مخصوص عشان طول اليوم يتنقل ما بين الأوتوبيسات عشان يزنق في الستات ويمتع زبره اللي مكنش بيهدا أبدا!
من كتر غيابه عن المدرسة وتزويغه وبعد شهرين من عمايله, أدارة المدرسة بعتت إنذار لأهل فادي وكان لازم الأب يكون حاسم ويخلي مراته ام فادي تروح مع ابنها المدرسة رجلها على رجله كل يوم و توصله لغاية المدرسة للتأكد أنه مش بيهرب و اللي ساعد في كده ان أمه بتشتغل في مصلحة حكومية قريب من المدرسة. فادي زعل أوي و حزن جداً لانه حس انه طفل صغير مش شاب في تالتة ثانوي. كمان هو زعل عشان مش هيقدر خلاص يلزق في النسوان و يتلذذ وسط زنقة الستات لانه بالطبع مش هيقدر أنه يلزق بالستات في وجود امه الغندورة. ولان امه غندورة ست بطة كدا سايبة شعرها عملاه كعكة بيضة عيونها خضراء جميلة وأحلى ما فيها طيزها الكبيرة فطبعاً مخلصتش من التلزيق و التزنيق اللي بتحصل في الأوتوبيسات. في يوم من الأيام كان فادي و أمه في الأوتوبيس جه راجل وقف ورا امه وحضنها من ورا وفادي عمال يبحلق و يسخن عليها و عليه والراجل كان هايهن عليه يركب طيز امه الكبيرة وبدأ يلزق جامد فيها و يعمل فيها اللي فادي بيعمله في الستات!! فادي كان متغاظ أوي لان أمه مكنتش بتتحرك أو تصدر أي رد فعل يعني ما حاولتش انها تعترض . لا دي تركته يلصق فيها من ورا يعمل فيها اللي هو عايزه وكانها بتتلذذ بكدا! فادي دار في دماغه تساؤلات كتير وقال لنفسه: يمكن غصب عنها لأنها مكسوفة تتكلم…او يمكن تكون هايجة عاوزة حد ياخدها من ورا و الدليل أنها بتلبس قصي لحد الركبة وساعات فوق الركبة! مرة مع مرة فادي المراهق عاشق زنقة الستات أتعود ان أي حد يلزق في طيز امه الكبيرة لدرجة انه بدا يحس أنهم بيستنوها مخصوص علشان يغرفوها من ورا بعابيص أو أزبار وهي ولا هي هنا لدرجة أن واد شاب عمل فيها كده وبدأ يزقها لقدام بأنتظام ويشقطها من ورا فعلاً كانه بيمارس معها الجنس و كانه يركب طيز أمه الكبيرة وينيكها و امه مستمتعة.
في يوم كان الأوتوبيس مزدحم على أبوه زي علبة التونة فادي كان واقف ورا امه و الأوتوبيس كان بياكل المدقات ويتمرجح فلقى نفسه راح لازق فيها! الواد ما صدق وقال في عقل باله: وماله أنا اولى من الغريب…لزق وكان هاين عليه يركب طيز أمه الكبيرة وبقى يحك فيها ويسخن ويقول لنفسه: ما هو أنا لو ما ركبتهاش غيري هيركبها ولو أنا معملتش فيها حد تاني هيعمل فيها لأنها هايجة من أساسه…بدأ فادي يلزق زبره اللي حنبط في طيز أمه الكبيرة الفلقتين الناعمة الطرية و زبره وقف اوي والواد سخن عليها وبقت امه تلتفت تبصله عشان البعيد يبطل وهو ولا هنا وبقى يبصله ويهز كتافه يعني: أنا مليش ذنب هي الزحمة….داس كمان وبقى هاين عليها ينوم امه ويركبها في الأوتوبيس وتعود المراهق عاشق زنقة الستات يعمل فيها اللي كان بيعمله في الحريم وخصوصا أن مؤخرتها كبيرة! بقا فادي يحك في أمه كدا لحد أما يجيب لبنه في بنطلونه. مش بس كدا, فادي كمان بقى يحرجم عاوز يشوف أمه وأبوه بيركبها ينيكها! كان ممستثار جداً عاوز يعرف إذا كان أبوه يركب طيزها الكبيرة المثيرة دي و بيعمل فيها من ورا ولا لأ . بقى يتجسس عليهم وهما نايمين و يتصنت عليهم كل يوم وفعلاً مرة سمع أمه بتقول آآآه بتتأوه بصوت مكتوم و تتوجع! فادي المراهق عاشقة زنقة الستات زبه وقف و انتصب وجسمه سخن وحاول أنه يبص عليهم لكن معرفش! شوية وسمع أمه بتتاوه وتقول: لأ لأيا ميلاد..لا لا ..طيزي توجعني لا لا…زبرك كبير على طيزي آآآآآح…أبوه كان يقلها: متخافيش..مش هيوجعك أوي…هدخله وخلاص…فادي طلع زبه لما عرف أن أمه تتناك من طيزها وبقى ياكل نفسه ويفرك زبه و امه بتقول آه أووووه أمممم و عمالة تصرخ بصوت واطي لحد اما ابوه جعر ورمي لبنه جوا منها وهو بيقول: يخرب بيت طيزك الحامية يا حلاية..أيه ده! فرن …قلب فادي عمال يدق وهو عمال ينزل لبنه فوق السجاد لحد أما سمع صوت أمه بتقوم جاية فجري دخل أوضته وهو خايف تشوف لبنه وتتعاص فيه.
 
  • إعجاب بالمشاركة
التفاعلات: خالد
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا


تجسس امي نايمة بقميص شفافقصص سكس محارم مصورةقصص نيك مرات ابوياطرق واساليب محارم عربي امي جننتنيصور بنات بلدي تخينة سكسXnxxxخالتيsexزوجتي مابتشبع محارمك مهيجانيسيكس صور نيكصور مؤخرات محارميقصص نيك محارم/tags/qsti/نيك محارم الطايفصور.سكس.مشعرصور سكس تونسيةطيز..تهبلصور زبي ابيضكس مصري مليان لبنقصص سكس كرتون محارم مصوره كوميكسصوره سكسييصور طيز امهsex masryصور سكس كرتون أنا و عمتيصور سكس بناتقصص محارم جنسيه اطياز كبيرهصور سكس محارم حقيقينسوان.شهوانيات.للتعارفصورامي تجسسهاجر سكسصور محارم دياثة قنص منتديات نسوأنجىقصص سكس البنوتيصور ام مؤمن الفاجرة سكسصورقنص طياز حريمصورسكس رولاﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺼﻮﺭﺓ ﻋﺎﺷﻘﺔ ﺍﻟﺰﺑﺮ ﺍﻷﺳﻮﺩ ﺍﻟﻀﺨﻢ 5 ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻋﺮﺑﻲسكس نوالصورسكس منوشهكس كتير حلوسكس رسوم قصصّطياز مطلقات7سکیسقصص.سكس.اخواتصور سكس عربي رائعشتهي طيزها خاصه وحنا مخزنينسكس منتديات نسونحى قصص انا وامى المدرسة والمديركرتون الام المرفوضة سكسصورسكس فين وتجيك هنتايصور قصص اغتصاب سكسانتصاب قضيب بنت انمي و هي في قرفتهاصور كساس بنات شراميط محارم مجانقصص لواط اختي شافتني راكب اخوياأحب طيزسكس تبادل قصصصورسكس محارم في المصيف جديدهبزاز كبيره ومدورههنتاي خالات مترجمسکس کرتون قصه ینبوع الاحلامانايوسف سالب من سوريا عرضت قصتي وجوزاختيبزاز كبارطيازصور مطلقه عباياتطيز ابيض قصص مكتوبه نيك بنت الاخت وبنت الاخ في اطيازهنصور زب واقف عمرو 24 سنه300 مترجم En no Otsukiaiسكسقحبهانمي الزوجهالممحونه و الزوج الديوث بدون حجبصورسكس زوجات مثيرأتارضع كسى اوى يابابا متسلسلهقصص سكس قحبةالبيتسكس بنات5صور سكس بزاز سودانياتAss abaya نسوانجينيكة اطفاءت نار كسىصور سكس فلسطينيشخصيات فتيات كرتون عاريات تماما سكسقصص سكس انا واخويا فشخنا امي خالتيسكس بلحمام عربيxnxxانمي الام الممحونةنيك زملتي في العمل صنعاءمحارم عرببنوتي نسوانجيسكسمعالحيوانصور سكسxnxx videoالام مع أبنها في الفندق مترجم عربيقصص سكس مصورة عاشقه الزبر الضخم الجزء 4مؤخرة سالب بنوتي جزائريأنمي الهنتاي العروسة المهانة الجزء الثانيقصص سكس كرتون مصورهصور.شرموطة.سورية.اغراء.ومنيكة.ودلعصورطياز زوجات عرب مسربةسكس اميره