قصص سكس محارم وفاء محرمتش جوز امها من جسمها بعد وفاة امها


الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة واحد, بتاريخ ‏23 فبراير 2018.

قصص سكس محارم وفاء محرمتش جوز امها من جسمها بعد وفاة امها 4 5 1votes
4/5,

  1. الموضوع
  2. التقييمات (1)
  1. واحد

    واحد عضو فضي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏19 نوفمبر 2017
    المشاركات:
    542
    الإعجابات المتلقاة:
    170
    نقاط الجائزة:
    43
    وفاء محرمتش جوز امها من جسمها بعد وفاة امها
    وفاء اسم على مسمى فهي فعلاً بنت وفية و جميلة بكل المقاييس. وفية لأنها تهب جسدها الجذاب إلى جوز أمها الأرمل الحزين بكل أريحية و من غير مقابل وتركته يستمتع بها ينهب لحمها الأبيض المشتهى الناعم الطري بدون حساب وبكامل إرادته كما سنعلم بعد قبيل ولكن الأول نتعرف على ظروفها. وفاء نشأت وحيدة أمها لان أخوها الأصغر بردو توفي في حادثة سيارة مع والده الأب نجى و الطفل راح. فضلت وفاء بنت جميلة الوجه كيوت كما نقول بملامح وج صغيرة دقيقة لكنها سكسي ترعرت وسط أمها و أبوها اللي كانوا يراعوها كانها شجرتهم يتعهدوها بكل ما تحتاج لللنماء. القدر عاجل الأب بسكتة قلبية وهي عمرها 11 سنة و زي ما قلنا كانت وحيدة أمها.
    الأم شابة جميلة مكنتش كملت 36 عام لما توفي الزوج وطبعاً اللي ذاق طعم وحلاوة النيك و خاصة من النساء في عمرها ما تنسى و خاصة أن الأم صغيرة لا زالت شابة ليها احتياجات نفسية وجسدية فتعرفت على رجل طيب كريم كان عمره 42 عام كان ارمل بردو ولم ينجب من زوجته السابقة و تم الزواج في هدوء واصبح الرجل زوج الأم نعم الأب المربي للبنت الجميلة وفاء و كذلك أمها فكان حدوب رقيق جداً يعاملهم معاملة طيبة جميلة فلم يبخل عليهم في يوم من الأيام خالص باي كان. تيجي البنت من الدراسة يناديها: وفاء…حبيتي خدي عاوزك…تيجي وفاء مبتسمة ياخدها يقعدها على رجليه ويبتسم في وشها: عاملة في دراستك…تجيبه بقبلة على خده: كويسة ياعمو…يوعظها: طيب مش محتاجة حاجة ….تبتسم: لا شكرا…يكمل: طيب انتي دلوقتي كبرتي بقيت عروسة…عاوزك تخلي بالك من العيال الوحشين…يعني لو في حاجة تيجي تحكيلي و أنا هاسعدك أو تحكي لماما…مفهوم…تبوسه وفاء: ماشي يا عمو…يكمل جوز أمها: يعني متخبيش عني او عن ماما حاجة…و حضري نفسك بكرة بعد ما تيجي هننزل نجيب ليكي و لماما هدوم..و كمان نجيب هدوم الصيف عشان هنصيف في مطروح..مفاجاة صحيح؟! تهلل وفاء وتشبعه قبلات: ميرسي يا عمو…دي أول مرة نروح مطروح….مفاجاة بجد..كان ذلك موقف من المواقف الكثيرة اللي أسعدت وفاء و أمها وعشان كدا الأولى لم تتردد كثيراً في أن تهب جسدها الجذاب إلى جوز أمها الأرمل الحزين وبكامل إرادتها وعن طيب خاطر!
    عاشت وفاء في سعادة غامرة مع جوز أمها و امها ولم تشعر خالص أنها مع رجل غريب فحتى أنها بقت تناديه “بابا” في بعض الأحيان وكان هو يقدر ده ويحتضنها: حبيبتي يا بنتي…أنا لو كنت أنجبت بنت مكنتش هتكون أغلى منك…عموماً أنتي مش مضطرة تناديني بابا…ممكن تناديني عمو زي ما كنت بتعملي…وفاء توطي عليه وهو قاعد فوق على كرسي الأنتريه: انت طلبتها مني من زمان لما كنت صغيرة….دلوقتي كبرت وفهمت وعرفت ان لو بابا بردو عايش مش هيكون أطيب ولا أحن منك علينا أنا و ماما…حضنها و الأم جات وهي بتحط الأكل على السفرة فضحكت بتداعبهما: أيه ده كله…من غيري…طب وانا فين من الحنان دا …تضحك وفاء ويضحك جوز أمها: ياستي انتي الخير و البركة…أنتو سبب سعادتي في الدنيا دي…سبب وجودي… تمر بالأسرة الصغيرة أيام هناء كلها رغد و تكبر وفاء و تنمو شابة آنسة جميلة ملتفة العود مشرعة الطول جميلة جداً فينفر ويتدور صدرها و تبرز مؤخرتها للخلف ويتدور فخذاها وسيقانها. لم يبخل الرجل على وفاء بالذات باي طلبات أو رعايه فكانت مميزة وسط صديقاتها وزميلات الدراسة. توفيت امها وهي بعمر 16 عام فاكمل رعايتها ورفض كل محاولات أخته التي كانت وفاء تناديها عمتي للزواج من فتيات وسيدات وقال لها: لا مش هينفع…لازم أتفرغ لها واربيها ومجبش واحدة تعذبها…في عمر 19 عام تقدم لها ابن زميله في العمل وشجعها على الارتباط به فتمت الخطوبة و الجواز. تزوجت وفاء الجميلة بعدها بعامين ولم يبخل جوز أمها الأرمل بأي شئ في تجهيزها وفرحها وسعت وفاء مع زوجها وحياتها الجديدة ولكن بعد اشهر حملت وتوقفت العلاقة الجنسية من طرف زوجها خوفاً عليها. كمان شهر اتصلت عمتها لتخبرها ان أخوها أصيب بالاكتئاب وتوقف عن الذهاب لعمله ويرفض مقابلة احد!! هنا ترد وفاء الجميلة هنا تهب جسدها الجذاب إلى جوز أمها الأرمل الحزين إذ أسرعت اليه و لفيته في حاله سيئة ويبكي كثيرا! ضمته إليها: لا أرجوك متعيطش..بابا أرجوك….راحت تبكي معه وحاولت التخفيف عنه لتجده يطلب منها ان تشاكه الفراش!! دهشت وفاء لطلبه وراح جوز أمها يرجوها فهمست: لو دا يسعدك ويخففك ..اهو..خلعت ثوبها لتتجرد عارية أمامه! جميلة ملفوفة زادها الزواج بضاضة. راحت تحبه جسدها فيعتليها وتعتليه وتمنحه من اللذة ما أزال عنه حزنه لموت أمها ولفراقها له!! زلت وفاء تعاشر جوز أمها الأرمل الحزين وقد فكرت ما بذله لأجلها كل هذه السنوات ومنحته ما تعطيه الزوجه لزوجها وأصبحت أتردد عليه كل فترة فتمارس معه كل وضع جنسي يلذه!تحسنت حالته وعاد للاهتمام بنفسه إلا أن وفاء تريد أن تهي تلك العلاقة ولكنها تخشى أن يعود للكآبة.
    رضا عز ،خالد و اموت فى الجنس معجبون بهذا.
  2. بربوكة

    بربوكة عضو VIP
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏24 ديسمبر 2017
    المشاركات:
    2,658
    الإعجابات المتلقاة:
    701
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    استاذة اللحس والمص للعيورة العراقية الراقية
    مكان الإقامة:
    Île-de-France, France
    عاشت القريحة
    يسلموووووووووو
    أعجب بهذه المشاركة رضا عز
  3. رضا عز

    رضا عز عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏23 سبتمبر 2017
    المشاركات:
    190
    الإعجابات المتلقاة:
    120
    نقاط الجائزة:
    43
    مكان الإقامة:
    Central Singapore, Singapore
    نفسي اتناك IMG_-abnz26.
    أعجب بهذه المشاركة خالد
  4. خالد

    خالد عضو ذهبي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏30 نوفمبر 2015
    المشاركات:
    856
    الإعجابات المتلقاة:
    227
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    محل لبيع الملابس
    مكان الإقامة:
    العراق
    كلام جميل جدا
  5. خالد

    خالد عضو ذهبي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏30 نوفمبر 2015
    المشاركات:
    856
    الإعجابات المتلقاة:
    227
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    محل لبيع الملابس
    مكان الإقامة:
    العراق
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - وفاء محرمتش جوز
  1. زبور
    الردود:
    3
    مشاهدات:
    52,137
  2. aboziib
    الردود:
    3
    مشاهدات:
    119,175
  3. ramon86
    الردود:
    5
    مشاهدات:
    20,928
  4. مريام المصرية
    الردود:
    3
    مشاهدات:
    240,755
  5. عاشقة المحارم
    الردود:
    7
    مشاهدات:
    259,284
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff, If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


ناكني بزبه الكبيرصور سكس ونيكقصص نيك مرات عميصور سكس تحرر عائليسكس سيقان وافخاذ خارقة الجمالقصص نيك محارم ياويلي يزغبني أختهسكس فحل انيكلك زوجتكاختي المطلقة تعطيني طيزها كي انيكهانسوانجي صورسكس مدام سمراليمنازواج عاهرات وقحاب يمنيات جادين موقع نسوانجيhtghl s sdبنات عرب في الدوش بزازلقصص سكس مصوره فيلاماقصص سكس مصورة قصص مسلسل الجاسوساتعرض هائل مشيرة المنقبهسكس هنتاي Itadaki_Seieki مترجمةweiss futaxnxx anime enbi مترجم عربيسكس طيز محارمxnxx velamma.comقصص مصورهقصص ديوث مراتو رفيق و الفةقصص سكس مصوره سر امي الغامضافلام كرتون نيك مدام سونيا مع الفحولة مترجمصورسكس طيز حمودهsite:eurobookmarker.info مكوتيقصص نيك الشرموطه بسمه قصص نيك محارم طيزنيك سمر اليمنيهقصص شواذوشراميطسكس جواكسلاالمعلمه وانا 'المحلل قصص سكس محارممترجم للعربيه انمي هنتاي محارم(عمتي عاهره الجميع)صور سكس كرتونيهنيك تاكسينيك خالاتزوجتي جهينه من محافظه بريئه الى عاهره متناكهسكس محجبات منيوكات مثيره من الزقازيقصور سحاقbigassقصص وصورمحارم جديده بتقوله حبلنيسكس ميولي الجنسية اوصلتني لي الدياثة علي اختيصورسكس اطيازمفتوحهسكس ساره وسامحﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﺭﺿﺎﻋﺘﻲ ﻣﻦ ﺧﺎﻟﺘﻲأطيازصورهنتأي نيكقصصصور السكسيه صباح اليمنية الالبوم كامل منتدى عرب نار نسوجيانمي هنتاي العروس المهانه بالعربيهاخي يجبرني سكس محارم بلديسكسييييييييقصص سكس كيف اصبحت عبد لشهوات اختيانمي سكس وباء الجنس الخطير part 1قصص نيك محارم اللص الذي اقتحم بيتنا علي تويترنسوان كبيرهhttps://www.arabincest.com/t23644/قصص سكس محارم اغرب من الخيال استئجأر رحمي لزوج ابنتيصور اطياز عربية في بيوتهن مثيرة تجسس زوجاتصورمحارم نارشراميط tante sange bugilNauka Vihar – The Erotic Boat Sex Rideصورمحارم نانسى وجوردانصور سكس عربىقصص اوجعني ذلك الزب العملاقنيك خولة،اخت زوجتي قصص يمنيهشراميط الخليجقصص ينيكني اناومحارميسكس نيك أطيازبنات سمينه حلوه ومثيرهقصص محارم البنت الجامدة من مصر الجديدة الجزء الثالث هي وآبوهاsoukan-yuugi-2 مترجمكس نهىهاجر سكسصور سكس خليجيقصص سكس مصورة ﺍﻷﻡ ﺍﻟﻤﻤﺤﻮﻧﻪ ﺗﺜﻴﺮ ﺇﺑﻨﻬﺎ ﻭﺗﺠﻠﺦ ﺯﺑﻪ ﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻷﻭﻝسكس قاعده ومش دريانه في ك*** باينقصص سكس كيف عالجتني بي النيكقصص سكس مصورة اميكوكتيل اجمدصورسكس عربىواتساب الديوثين والمتحررينسكس غامبولصور طيز مراتي لعيونكم وزباركمقصص سكس تلصص ونيك متزوجات ساخناتسكس محارم دددددمنكخ.سكسشهوة الزوجة المحورومة هنتاي قصص مصورة Pornحفلاتنيك طيز عفاف بنت خالتياجمل اطياز كرتون فيلامااطول قصص نيك اطياز بلسان شرموطاتjhakse pornصديق بابا ينيك امي وكسي ويشتمناكارتون محارم سكسفضلت ابوس و افعص في بزازهاقصص هيجان حماتي المخزنه للنيكقصص سكس مصوره نيكه من اجل هديه الی حبيبيقصص محارم اخواتسمر واخوها