قصص سكس محارم امهات اسرتى المحترمة ج 1

5.00 نجوم
1 تصويت

رضا عز

عضوية محارم عربي
23 سبتمبر 2017
234
171
43
60
Central Singapore, Singapore
كانت الامور طبيعية فى حياة اسرتى التى تتكون من اربعة افراد (ج) ابى 54 سنة و (م) امى 42 سنة وانا (س) 13 سنة و (د) اختى 16 سنة حتى رأيت ما قد غير شكل حياة اسرتنا فيما بعد الى الان
انا شاب هادىء ومنطوى كثيرا كنت دائما لا احب الخروج واللعب مع الاصدقاء فكانوا يضربوننى وكنت اخشاهم وكانوا يسبوننى وكنت اخشى حتى الرد عليهم بسبب تربيتى المنطوية التى صنعت منى شخصا ضعيف وجبان ولكننى لم اتوقع ان يصل جبنى الى ما قد وصل اليه فاقف صامتا مختبئا اشاهد رجلا يعبث فى جسد امى ولا احرك ساكنا
كان ذلك الرجل (ي) يسكن بالمنطقة وكنت لا احبه لأنه سىء الطباع وله عائلة مكونة من عدد كبير من الذكور ينهالون ع كل من يتصادم معهم بالضرب والسباب فكنت اخشاه اكثر من اى شىء وكان اكبر مخاوفى المرور حتى من امامه عند جلوسه ع القهوة
وكان ابى دائم الغياب قليلا ما يتغيب يوما كاملا بالخارج ولكنه يغيب اكثر اليوم فيعود بعد منتصف الليل واحيانا يظل حتى اليوم التالى بالخارج وكان ابى ايضا ضعيف الشخصية ويتجنب الاحتكاك بامثال (ي) وعائلته الغاشمه .. وكانت اختى هادئة وخجولة ولا تخرج كثيرا الا للمدرسة والدروس الخصوصية وماشابه ذلك .. واما عن امى فكانت محترمة وهادئه وخجولة وتحترم ابى وكانت علاقتنا ببعضنا فى المنزل علاقة حب واحترام وكل شىء يسير فى هدوء وسلام قبل ان يتغير الكثير

تبدء الامور عندما لمس احد زملائى فى المدرسة مؤخرتى وانا اميل لاضع كتابا فى شنطتى الملقاة ع الارض ففوجئت وصدمت وخوفت ان يكون احدا قد رآه وخوفت حتى ان اعاتبه حتى لا يفضحنى ويقول لقد فعلت به كذا ولكن احد اصدقائى قال لى ( اصله عايزين ينيك وهايج) قولتله ( يعنى ايه ) قالى ( انت طيب اوى ياض ) وهنا بدء بوصف وشرح ما معنى ال (نيك) وما يحدث بين الرجل والمرأة والرجل والرجل فى علاقات الشذوذ الى اخره فتحرك بى شىء ما وشعرت باننى ارغب فى ان المس ذكرى فضحك وقال ( اضرب عشرة وريح نفسك) وشرحلى ايه ضرب العشرة وازاى اعمله
وده اللى عرفنى يعنى ايه جنس وايه الحاجات الى الولاد بيتكلموا فيها ومن هنا حسيت انى عايز اضرب عشرة وروحت البيت دخلت الحمام امى قالتلى هتاكل قولتلها الاول هعمل الحمام عندى مغص قالتلى سلمتك حبيبى خش وانا هحضرك الاكل دخلت مسكت ذكرى وبدأت ادلكه زى ما وصفلى صديقى لحد ما وصلت لشعور حلو وقررت اكرر ده تانى وفضل الوضع مستمر ع ضرب العشرة مدة واحيانا فى زحمة المدرسة عيال تبعبص بعضها كنت احس انى عايز اضرب عشرة وساعات كانوا يبعبصو المدرسات براحه وكنت اتجنن ولكن بينى وبين نفسى مش اكتر وانا نفسى مرة حسيت بايد بين فلقتين طيزى وحسيت بمتعة برغم انى مش بنجذب للولاد ولا عندى شذوذ ولكن كنت بتخيل ان ده بيحصل فى ست وكنت بروح اضرب عشرة

ابتدت اول هزة فى استقرار اسرتى لما رجعت امى مرة وهى باينها معيطه ودخلت اوضتها وبعدين طلعت كويسة وانا اليوم ده استحميت ودخلت احط هدومى فى الغسيل شميت ريحة زى ريحة اللبن اللى بينزل منى خوفت لا تكون فى هدومى ولكنى لقيت بقعة مدورة كبيرة ع عباية امى اتضايقت جدا واتعصبت وبقيت شاكك فيها وفضلت فترة ما بكلمهاش حلو وبرد بطريقه مش كويسة عليها وده اقصى شىء اقدر اعمله بجبنى وضعفى وبعدين نسيت وسهيت

لحد ما فى مرة رجعت من المدرسة تعبان كنت شوفت واحدة لابسة جيبه ضيقة اوى ومبينه الكلوت اللى تحتها وفضلت ماشى وراها عشان كانت ع سكتى وببص على طيزها من غير ما حد ياخد باله وكنت مش قادر وقولت لماما ان النهاردة لعبنا كورة كتير وتعبان اوى وهنام وما تصحينيش ودخلت الاوضة بتاعتى الى شباكها على السلم وقفلت الشيش الا حته صغيره عشان يدخل هوا لانى خوفت الاوضة تبقى مكتومة لانى عايز اضرب عشرة وخايف لا امى تشم الريحه بتاعة لبنى وبعد نص ساعة لما اطمنت ان امى مش هتخش وعارفه انى نايم ابتديت افتكر الطيز اللى جننتنى لكنى سمعت صوت الباب خوفت اختى تكون رجعت بدرى المفروض عندها درسين ورا بعض وساعتها ممكن تخش تشاغب فيا لكن سمعت امى بتقول كام لو سمحت عرفت انه بتاع وصل الكهرباء قومت براحه وبصيت لقيته ادى امى الوصل ومشى راحت امى مسكت المكنسه وبتكنس قدام الباب وموطيه وكانت شقتنا فى الدور ال 4 وفوقنا شقة فاضية وفوقها السطح وتحتينا شقتين تبع عيلة (ي) وهما صحاب البيت وتحت ست عجوزة
كان (ي) سمع صوت امى وهى بتدفع لبتاع الكهرباء ونزل خلاص راح طلع يسلم عليها وكأنه بيسأل ع ابويا وكانت موطيه راح قال عنك انا ومسك منها المكنسه راحت اتخضت وقالتله لا خلاص خلصت عن اذنك وداخله راح مسك طيزها
هنا انا عرفت انى اجبن من انى اكون راجل لانى اكتفيت بالشتيمة وراحت شهوتى وكنت بتفرج حتى شتيمتى كانت فى سرى لا يسمعنى
وامى دخلت بسرعة وعايزة تقفل الباب لكنه شدها بره وحطها وشها للشباك وضهرها ليه وبيبعبص فى طيزها ويقولها دى اللى تعبتنى فى الرايحه والجايه وانا على القهوة وهى تعيط وتقوله حرام عليك الولا جوه لا يصحى وهو يقولها يصحى وانا ادبحهولك هنا اترعبت ووطيت صوت نفسى احسن يحس بيا ويموتنى وهى بتقوله سيبنى ابوس ايدك وهو يقولها انا ما صدقت اطولك وابتدى يرفع الجلابية بتاعتها وشوفت فخاد امى بتتعرى من راجل غريب وانا خايف انطق وعامل نايم وهى بطلت تتكلم كأنها خافت احس وتتفضح وقالت اسيبه يعمل اللى عايزه وتعدى على خير وخلاص
وهو عمال يبعبص فى ظيزها وهى تعيط وساكته وراح معرى بزازها وعمال يقفش فيهم وهى ساكته وبعدين طلع زبه وراح حطيه بين فلقتين طيزها وعمال يزقه بينهم وهى تقول ااااه ااااااه ارحمنى بقى وهو يقولها ارحمك دنا ما صدقت طولتك يالبوه وهى تقول اااااااه وهو يزق زبه بين طيزها ويقفش فى بزازها وراح شد شعرها ونزلها على السلم ورفع طيزها ودخل زبه فى كسها من ورا وبزازها نازلة على السلم وقعد يزق زبه فى كسها وهى تقول ااااه ااااااااه كفاية خلصنى بقى اااااااه وهو عمال يفعص فى بزازها شوية وطيزها شوية ويقولها انا هحبلك منى ياشرموطة وهى تقوله حرام عليك ارحمنى بقى اااااه وهو يقولها مش هرحمك يا متناكة لحد ما امى ابتدت تتهز وتقول اااه جامد عن الاول وتحاول تكتم صوتها وتعض على شفايفها وهو يقولها ايوه يا لبوه خديه فى كسك اهو وهى تقول ااااه اااااه وهو فعص طيزها جامد وابتدى يتهز هو كمان اوى ويقول اااااااح يا شرموطة وعرفت انه نزل لبنه فى كس امى وفضل يقول اااااااح يا متناكة وهى تقول اااااااااه اااااااه لحد ما طلع زبه منها وبص عليها ثواني ونزل وامى نزلت الجلابية وبصت ع الشباك وهى بتدخل بزازها ودخلت الشقه سمعتها بتعيط شوية وبعدين دخلت استحمت وانا عملت نفسى نايم وبعد ساعة ونص قومت

وابتدت كل حاجة تتغير تدريجيا من ساعة اللى حصل ده وهيبان
 

fady1975

عضوية محارم عربي
19 أبريل 2017
153
24
18
مصر
النوع (الجنس)
ذكــــر
قصة جميلة بزات لما يكون التعارف بنفس البيت
 
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا


سكس كرتون قصص مصوره بيبياجمل.سكس عربى تويترxxnxالحارس سیکس سٹوریزقصص مصوره سافيتاسكس بل فيزون طيزيطياز مطلقاتAlka mausi chudakad all pics nudeقصص سكس انا واخويا فشخنا امي خالتيقصص.نيك.مصوره.عشقتني.زوجة.اخي.يمنيهقبل فمها محارمكسىالكس العربيانمي هنتاي الانتقام من اميصور البكارة -افلام سكس حصرية عربي مجانيا اول مرة تنتاكصورطيزي خميسصور سكس سوداني 18 سنةقصص سالب خول متناك معرص ديوثقصص سكس الشاب ومرات ابوةالساخنه الحلقه الرابعهصور سيكس زوجتيسكس ويسعد جوجتولت ينكره رجلناسكس مينا صدقينيك سالب جزائريقصص مصورة عن فيلما وايمن تصاویرXxXزن های جا افتاده ایرانی عربی چاقمحنة طيز قصص/t647/خالتي بتنقي الازبار الي تتناك منهاقصص سكس محارم قصة محجبة متحررة تلبس فيزون شفاف في الشارعتعالي اعربك قصص سكسقصص عاشق كس بنت اختيفيلاما في التفتيش قصص سكسكس حبيبتيصور قصص نيك فيلانيك بجنب الثلاجه محجبه صور سكس بنات مصريهصورسكس زوب كبيرصورسكس شراميط مخزنات نسونجيموقع قصص سكس روايات القيصرسکس بوراتوقصص اتشرمتي ع زبيوليد يشرب لبن الزبرقصص محارم مصورة انا رجل البيت يا اميقصصسكسى كارتونﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ مصوره ومترجمه قحبةالبيت الجزء الثانيانيكمنتديات امير الظلام المصريةتجسس علي محارمسكس ديوث تصوير محارمي تجسس ونشر صور محارميسكس تبادل صورالاب وابنته قصص اباحيه محارمرقص برازيلي سكسيييييمبادل جادين حلوينصور شفتين تمص الزب بمتعه وشهوانيه حتى يقذف عليهاصورزوجتي بتنتاك قدامي منتديات نسوانجيتجسس امي نايمة بقميص شفافكساس غير شكلصور سكس أنمي إنيوشاطيز كبيرسكش عدن سكس حصانصور سكس عربي شراميط عرب سكس خاصةسكس فضائح منزلية اجسام تهبل مثيرةنكني من طيزي خليها تضرطنسوانجي جولياسكس بنات شقرات جميلات فوق البنطالقصص زباوي تخليك تنزل لبنكﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ مصوره ومترجمه قحبةالبيت الجزء الثانيقحبه راقدهقصص سكس يمنية زوجة خاليxnxxxطياز مفصلهالدلوعه انوشكا شارما صور سكسصووسكس زوجات متحررات ماحرامقصص سكس هالك مصورةكرتون سكس ماما ريهامسكس كرتون حنان الام وععطفاكساس محارمالام الحنونه كرتون مترجم هنتاي xxnxقصص محارم يمنيات اعربني في استي وطيزي منتددا سونجي