قصص سكس محارم امهات اسرتى المحترمة ج 1


الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة رضا عز, بتاريخ ‏16 مارس 2018.

قصص سكس محارم امهات اسرتى المحترمة ج 1 5 5 1votes
5/5,

  1. الموضوع
  2. التقييمات (1)
  1. رضا عز

    رضا عز عضو مميز
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏23 سبتمبر 2017
    المشاركات:
    204
    الإعجابات المتلقاة:
    148
    نقاط الجائزة:
    43
    مكان الإقامة:
    Central Singapore, Singapore
    كانت الامور طبيعية فى حياة اسرتى التى تتكون من اربعة افراد (ج) ابى 54 سنة و (م) امى 42 سنة وانا (س) 13 سنة و (د) اختى 16 سنة حتى رأيت ما قد غير شكل حياة اسرتنا فيما بعد الى الان
    انا شاب هادىء ومنطوى كثيرا كنت دائما لا احب الخروج واللعب مع الاصدقاء فكانوا يضربوننى وكنت اخشاهم وكانوا يسبوننى وكنت اخشى حتى الرد عليهم بسبب تربيتى المنطوية التى صنعت منى شخصا ضعيف وجبان ولكننى لم اتوقع ان يصل جبنى الى ما قد وصل اليه فاقف صامتا مختبئا اشاهد رجلا يعبث فى جسد امى ولا احرك ساكنا
    كان ذلك الرجل (ي) يسكن بالمنطقة وكنت لا احبه لأنه سىء الطباع وله عائلة مكونة من عدد كبير من الذكور ينهالون ع كل من يتصادم معهم بالضرب والسباب فكنت اخشاه اكثر من اى شىء وكان اكبر مخاوفى المرور حتى من امامه عند جلوسه ع القهوة
    وكان ابى دائم الغياب قليلا ما يتغيب يوما كاملا بالخارج ولكنه يغيب اكثر اليوم فيعود بعد منتصف الليل واحيانا يظل حتى اليوم التالى بالخارج وكان ابى ايضا ضعيف الشخصية ويتجنب الاحتكاك بامثال (ي) وعائلته الغاشمه .. وكانت اختى هادئة وخجولة ولا تخرج كثيرا الا للمدرسة والدروس الخصوصية وماشابه ذلك .. واما عن امى فكانت محترمة وهادئه وخجولة وتحترم ابى وكانت علاقتنا ببعضنا فى المنزل علاقة حب واحترام وكل شىء يسير فى هدوء وسلام قبل ان يتغير الكثير

    تبدء الامور عندما لمس احد زملائى فى المدرسة مؤخرتى وانا اميل لاضع كتابا فى شنطتى الملقاة ع الارض ففوجئت وصدمت وخوفت ان يكون احدا قد رآه وخوفت حتى ان اعاتبه حتى لا يفضحنى ويقول لقد فعلت به كذا ولكن احد اصدقائى قال لى ( اصله عايزين ينيك وهايج) قولتله ( يعنى ايه ) قالى ( انت طيب اوى ياض ) وهنا بدء بوصف وشرح ما معنى ال (نيك) وما يحدث بين الرجل والمرأة والرجل والرجل فى علاقات الشذوذ الى اخره فتحرك بى شىء ما وشعرت باننى ارغب فى ان المس ذكرى فضحك وقال ( اضرب عشرة وريح نفسك) وشرحلى ايه ضرب العشرة وازاى اعمله
    وده اللى عرفنى يعنى ايه جنس وايه الحاجات الى الولاد بيتكلموا فيها ومن هنا حسيت انى عايز اضرب عشرة وروحت البيت دخلت الحمام امى قالتلى هتاكل قولتلها الاول هعمل الحمام عندى مغص قالتلى سلمتك حبيبى خش وانا هحضرك الاكل دخلت مسكت ذكرى وبدأت ادلكه زى ما وصفلى صديقى لحد ما وصلت لشعور حلو وقررت اكرر ده تانى وفضل الوضع مستمر ع ضرب العشرة مدة واحيانا فى زحمة المدرسة عيال تبعبص بعضها كنت احس انى عايز اضرب عشرة وساعات كانوا يبعبصو المدرسات براحه وكنت اتجنن ولكن بينى وبين نفسى مش اكتر وانا نفسى مرة حسيت بايد بين فلقتين طيزى وحسيت بمتعة برغم انى مش بنجذب للولاد ولا عندى شذوذ ولكن كنت بتخيل ان ده بيحصل فى ست وكنت بروح اضرب عشرة

    ابتدت اول هزة فى استقرار اسرتى لما رجعت امى مرة وهى باينها معيطه ودخلت اوضتها وبعدين طلعت كويسة وانا اليوم ده استحميت ودخلت احط هدومى فى الغسيل شميت ريحة زى ريحة اللبن اللى بينزل منى خوفت لا تكون فى هدومى ولكنى لقيت بقعة مدورة كبيرة ع عباية امى اتضايقت جدا واتعصبت وبقيت شاكك فيها وفضلت فترة ما بكلمهاش حلو وبرد بطريقه مش كويسة عليها وده اقصى شىء اقدر اعمله بجبنى وضعفى وبعدين نسيت وسهيت

    لحد ما فى مرة رجعت من المدرسة تعبان كنت شوفت واحدة لابسة جيبه ضيقة اوى ومبينه الكلوت اللى تحتها وفضلت ماشى وراها عشان كانت ع سكتى وببص على طيزها من غير ما حد ياخد باله وكنت مش قادر وقولت لماما ان النهاردة لعبنا كورة كتير وتعبان اوى وهنام وما تصحينيش ودخلت الاوضة بتاعتى الى شباكها على السلم وقفلت الشيش الا حته صغيره عشان يدخل هوا لانى خوفت الاوضة تبقى مكتومة لانى عايز اضرب عشرة وخايف لا امى تشم الريحه بتاعة لبنى وبعد نص ساعة لما اطمنت ان امى مش هتخش وعارفه انى نايم ابتديت افتكر الطيز اللى جننتنى لكنى سمعت صوت الباب خوفت اختى تكون رجعت بدرى المفروض عندها درسين ورا بعض وساعتها ممكن تخش تشاغب فيا لكن سمعت امى بتقول كام لو سمحت عرفت انه بتاع وصل الكهرباء قومت براحه وبصيت لقيته ادى امى الوصل ومشى راحت امى مسكت المكنسه وبتكنس قدام الباب وموطيه وكانت شقتنا فى الدور ال 4 وفوقنا شقة فاضية وفوقها السطح وتحتينا شقتين تبع عيلة (ي) وهما صحاب البيت وتحت ست عجوزة
    كان (ي) سمع صوت امى وهى بتدفع لبتاع الكهرباء ونزل خلاص راح طلع يسلم عليها وكأنه بيسأل ع ابويا وكانت موطيه راح قال عنك انا ومسك منها المكنسه راحت اتخضت وقالتله لا خلاص خلصت عن اذنك وداخله راح مسك طيزها
    هنا انا عرفت انى اجبن من انى اكون راجل لانى اكتفيت بالشتيمة وراحت شهوتى وكنت بتفرج حتى شتيمتى كانت فى سرى لا يسمعنى
    وامى دخلت بسرعة وعايزة تقفل الباب لكنه شدها بره وحطها وشها للشباك وضهرها ليه وبيبعبص فى طيزها ويقولها دى اللى تعبتنى فى الرايحه والجايه وانا على القهوة وهى تعيط وتقوله حرام عليك الولا جوه لا يصحى وهو يقولها يصحى وانا ادبحهولك هنا اترعبت ووطيت صوت نفسى احسن يحس بيا ويموتنى وهى بتقوله سيبنى ابوس ايدك وهو يقولها انا ما صدقت اطولك وابتدى يرفع الجلابية بتاعتها وشوفت فخاد امى بتتعرى من راجل غريب وانا خايف انطق وعامل نايم وهى بطلت تتكلم كأنها خافت احس وتتفضح وقالت اسيبه يعمل اللى عايزه وتعدى على خير وخلاص
    وهو عمال يبعبص فى ظيزها وهى تعيط وساكته وراح معرى بزازها وعمال يقفش فيهم وهى ساكته وبعدين طلع زبه وراح حطيه بين فلقتين طيزها وعمال يزقه بينهم وهى تقول ااااه ااااااه ارحمنى بقى وهو يقولها ارحمك دنا ما صدقت طولتك يالبوه وهى تقول اااااااه وهو يزق زبه بين طيزها ويقفش فى بزازها وراح شد شعرها ونزلها على السلم ورفع طيزها ودخل زبه فى كسها من ورا وبزازها نازلة على السلم وقعد يزق زبه فى كسها وهى تقول ااااه ااااااااه كفاية خلصنى بقى اااااااه وهو عمال يفعص فى بزازها شوية وطيزها شوية ويقولها انا هحبلك منى ياشرموطة وهى تقوله حرام عليك ارحمنى بقى اااااه وهو يقولها مش هرحمك يا متناكة لحد ما امى ابتدت تتهز وتقول اااه جامد عن الاول وتحاول تكتم صوتها وتعض على شفايفها وهو يقولها ايوه يا لبوه خديه فى كسك اهو وهى تقول ااااه اااااه وهو فعص طيزها جامد وابتدى يتهز هو كمان اوى ويقول اااااااح يا شرموطة وعرفت انه نزل لبنه فى كس امى وفضل يقول اااااااح يا متناكة وهى تقول اااااااااه اااااااه لحد ما طلع زبه منها وبص عليها ثواني ونزل وامى نزلت الجلابية وبصت ع الشباك وهى بتدخل بزازها ودخلت الشقه سمعتها بتعيط شوية وبعدين دخلت استحمت وانا عملت نفسى نايم وبعد ساعة ونص قومت

    وابتدت كل حاجة تتغير تدريجيا من ساعة اللى حصل ده وهيبان
    mego.magmag و منبج معجبون بهذا.
  2. بربوكة

    بربوكة عضو VIP
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏24 ديسمبر 2017
    المشاركات:
    2,658
    الإعجابات المتلقاة:
    766
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    استاذة اللحس والمص للعيورة العراقية الراقية
    مكان الإقامة:
    Île-de-France, France
    قصة حلوة و عاشت ايدك
  3. منبج

    منبج عضويه محظورة
    عضويه محظورة

    إنضم إلينا:
    ‏18 أكتوبر 2019
    المشاركات:
    60
    الإعجابات المتلقاة:
    49
    نقاط الجائزة:
    18
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    نصائح تحفيزية للنجاح في العلاقات الجنسية
    مكان الإقامة:
    Aleppo, سوريا
    لا والله بجد حلوة وقوية
  4. Hany Ramzy

    Hany Ramzy عضو برونزي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏5 يوليو 2017
    المشاركات:
    271
    الإعجابات المتلقاة:
    69
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Giza, Egypt
    مبادئ دياثة مبكرة
جاري تحميل الصفحة...
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff, If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


velamma 7نسوانجي قصص سكس مصوره سكس صور شخصيات كرتونيه الجاسوساتقصه ابوزب جبار وزوجه المحرومه ونيكﺻﻮﺭ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻭﻫﻦ ﻣﻊ ﺷﻐﻼﻥ ﺍﻟﺒﻴﺖ ﻓﻲ ﻭﺿﻌﻴﺎﺕ ساخنهانمي المطاردة الجنسية 2ﺍﻻﻡ ﺍﻟﺴﻤﻴﻨﺔ ﻣﺤﺮﻭﻣﺔ ﺍﺑﻨﻬﺎ ﻳﻨﻴﻜﻬﺎ سونيا جميع الحلقاتهنتايزوجتي جهينه من محافظه بريئه الى عاهره متناكهنسونجيةنيكقصص سكس مصوره الام لاتستغني عن ابنهاقصص سكس مصورة ﺍﻷﻡ ﺍﻟﻤﻤﺤﻮﻧﻪ ﺗﺜﻴﺮ ﺇﺑﻨﻬﺎ ﻭﺗﺠﻠﺦ ﺯﺑﻪ ﺍﻟﺠﺰﺀ ﺍﻷﻭﻝالعاهرة فتيحة تتناك معقصه نيك استي وانا مخزنهقصص.سقس.أم.حيحاه.هايجه.علي.اخرسكس.سعودي.محنتي.غلبتنيقصص سكس محارم اناواختي اول مره تقرءهاقصة velamma مترجمة عربيقصة سكس راعيه الغنم المحرجة من خزق سروالهاقصص محارماقدام كتابهقصص سحاققصص،سكس،،هايجه،اغويت،ابيصورسكس GOHنسوانجي صورسكس مدام سمراليمنقنص أطيازانا ورهف نيكني نيك استي نيك طيزي زبك حلو.fvزبرمقدرش اقول لزب ابني لاعمتي تتجسس علاي وتراقبني وتهيج على زبيxnxx يتم ايجاد ترجمةلهاxxxxسکی مادرسكس كرتون انمي الاب المنحرف افلامارقام فايبر وايمو تبادل زوجاتwww.arabincest.cim/15/page29قصة فحل ينيك سالب انثويسكس.ممثلات.مصريهقنص طيز محجبات في بيوتهنصبرينة القحبةقصص مصوره سكس يسراء و الهام سكس كونان ران في طيزقصص سكس مصوره اغتصاب الزوجه الممحونهقصص سكس مصوره سر امي الغامضهنتاي عاشق الامهات مترجمبزاز شرموطة كبيرةصور سكس خليجيقصص سكس نيك جديده كرتون مصوره سافيتانسوانجي انمي هنتاي محارم البحرصور دياثة وتعريصطياز فناناتقصص زوجة تنتاك من صديق زوجهاقصه سكس ايمن واخواته الشراميطسكس كرتون العروسة المهانه مترجمabaya turbanli assجسم سکسیتحميل قصة تحول عائلتي من الاحترام الي الحرام كاملةقصص بدريج مغربية حويت اختي من ترمتهاقصص سكس يأجرنيقصص نيك طيز خالتي خلود اليمنيةسكس دياثهصور سكس نيك علي السرير حلوا تهبلي متحركهقصص مصوره محارم العائل كونانهصورسكس قحبات المنطقةالوسطيقصص سكس إههههههه إخ إي إيييي كسيporno sa7ar مترجم عربيسكس احمدومنال مرت اخيهعمتي تتجسس علاي وتراقبني وتهيج على زبيصور زبي20سماطيازمحارمي منافسه على نيك زبيقصص نيك محارم في اماكن مشبوههقصص سكس زوجتي والأزبار السوداء مصورةجيبهم في طيزيxnxnحطيت كسي ع انفو افركوابتزاز زوجات اخوانيامهات تغري اولدها ببزازها الكبيره يمصها اجمل قصص سكسقصص سكس لديوث امه اللي بتحكيله ع كل نيكه بتتنكهاقصص سكس الشاب ومرات ابوةالساخنه الحلقه الرابعهقصص نيك سبايدر مانKatainaka ni Totsui de Kita Russia مترجمنسوانجي عاهرات منهمكاتسكس جديد مواضيع جامدهxnxx