قصص سكس محارم انا واخواتى البنات وامى

5.00 نجوم
1 تصويت

انا الجن

عضويه محظورة
24 مارس 2018
56
57
18
Cairo Governorate, Egypt
النوع (الجنس)
ذكــــر
اعزائي

بعد مرجعو الهام وميرفت وايمان دخلو هما التلاته الحمام يستحمو بعد مخرجت ثناء ودخلت تلبس وانا قاعد فى البلكونه وسامع ضحك ومهرجان فى الحمام جت اميره وثناء كل واحده فى ايدها كوباية شاى وقفو جنبى بقول لاميره معملتليش ليه وبزعقلها

وانتى قولتلى عاوز ومعملتلكش

وانتى كنتى سألتينى يعنى

زعثنا سوا .قامت ثناء دخله فى الحوار ايه يا جماعه اهدو مالكم فى ايه انا هخش اعملك كوبايه يا حسام ومتزعلش انا لا خلاص مش عاوز انا هبقى اعمل كوبايه لنفسي ودخلت فعلا واثناء دخولى المطبخ الهام كانت فاتحه باب الحمام وخارجه عريانه خالص لمحت ميرفت وشافتنى وانا ببصلها شدت ايمان تدارى وراها زعقتلها فى ايه يبت مالك

اهوكى شافنى **** يحرقك

وايه يعنى يروح امك هو هيكلك يبت

ودخلت المطبخ عملت الشاى وخرجت قعت اتفرج ع التلفزيون وجت الهام قعدت معايا وبتسرح شعرها وشويه لقيت امى وخالتى وجوزها وشهيره جم كانت ايمان وميرفت خرجو دخلت اللول شهيره تتشطف وبعدها جوز خالتى وبعدين امى وخالتى دخلو سوا وطولو اوى عشان كانو بيشطفو لبس البحر بتعانا كلنا وندهو على اميره وثناء ينشرو الهدوم وبعد شويه خرجو على الاوضه يلبسو خالتى كانت لبسه استرتش وبضى وجسمها كله بازز من اللبس وسدرها نصه باين وامى لبست عبايه فسكوز واسعه من غير حاجه تحتها وبزازها باينه خالص من عند الكم قعدنا كلنا سوا نضحك ونرغى لحد الساعه واحده كده جوز خالتى استأذن وروح بيته وشويه قلنا هنام ازاى بقي امى قالت انا هنتم على سرير وحسام جنبى وخالتك وايمان على سرير وانتو بقى افرشو ع الارض ونامو براحتكم ودخلت انام وشويه امى جت هى وخالتى بفتح عينى لقيت امى بتشيش البلكونه وقلعت خالص ومددت جنبى ولقيت خالتى بتعمل زيها ونامت هى كمان وانا كنت لابس شورت وبس مفيش حاجه من فوق بعد شويه امى بدأت تشخر وصوتها عالى اوى ببص جنب خالتى لقتها نيمه لوحدها وايمان قاعده مع البنات برا ومصهللين قومت ورحط انام جنب خالتى لقتها صحيت وبتقولى مالك يا حسام قولتلها انا هنام جنبك يا خالتى سمعه امى

طب تعالى يا حبيبى لقتها بتحضنى وتبوسنى ووشها فى وشى خالتى نومها خفيف شويه ومش بتشخر زى امى بسيط اوى يعنى بس صوت البنات مع شخير امى مش عارف انام منه وفضلت افرك فى السرير وخالتى اتقلبت وادتنى ضهرها وزنقنى جنب الحيطه قولت اجرب انيكها واشوف هتعمل ابه دعكت زبى لحد موقف وبلته وجيت ادخله براحه فى طيزها حسيت انها صحيت ولفت على ضهرها قولت كده بلاش عشان معملش مشكله من اولها ونمت على كده اول ليله وقررت منمش تانى جنبها

تانى يوم صحينا رحط اشترى فطار انا وميرفت والهام ورجعنا كان كله صحى قعدنا نفطر وقولنا نتغدا ايه انهارده

رسينا على مسقعه اكله رخيصه واحنا عددنا كبير وكلهم بقر وجاموس فى حجمهم جهزو الغدا ولبسو ومشينا كلنا على البحر وانا كنت ماسك ايد شهيره وساندها وبزازها حاسس بيها فى ايدى مهلبيه وهى بتخبط فيا زبى صراحه وقف وانا ماشي وحططتها فى دماغى وبقيت اتقرب ليها واضحك واهزر معاها حتى فى الميه ختها ونزلنا وكنت ماسكها طبعا عشان متقعش وزبى عمال يخبط فيها فى كل حته فى جسمها وانا بستعبط وبمسكها من بزازها كمان مكدبش عليكم البت فعلا موووزه وجسمها ضخم وانا بحب الجسم ده لانى كبرت شوفتو فى امى واخواتى وكمان طيبه جدا وعلى نيتها ومش فهمه اى حاجه فى اى حاجه وعيبها بس انها عندها شلل اطفال ومطيزه اوى بصراحه انا حبيتها كمان لانى حسيت انها بتحبنى وكله خد باله من كده حتى امى قالتلى اتجدعن وانا هجوزهالك وده فعلا حصل وخطبتها وهبقى احكيلكم لمه يجى وقتها قضينا اليوم ع اللحر وانا لازق لشهيره وبعدين روحنا زى المره اللى فاتت بس المرادى مشيت مع شهيره عشان اسندها ووصلنا اخر ناس استحميت وهى استحمت وقعدنا ناكل وجينا نلعب كوتشينه بليل كلهم اتكتلو عليا ووقعونى فى اللعبه وكانت الاحكام انى اشيل خالتى وامشي بيها وشلتها وبعدين حكم تانى انى اترقع ضهر امى يعنى اشيلها من ضهرها وهو بيترقع طبعا عارفين ازى وزبى طبعا كان واقف على خالتى من الاول وباين خالص حكم تانى العب رست مع اميره وميرفت وجه حكم امى عليا انى ارقص مع شهيره سلو وقومت فعلا وشغلو اغنيه رومنسيه ورقصت انا وهى بس فعلا مكنتش بلعب ولا حتى هي اندمجنا جدا وبوستها كمان وكله سقف بعد الرقصه بقت واضحه جدا ان انا وشهيره بنحب بعض وجه ميعاد النوم مردتش انام جنب امى او خالتى وثناء واميره من غير مقول ظبطولى انى انام جنب شهيره وفعلا نمنا جنب بعض بس معظم وقتنا قعدنا نتكلم انا وهى لحد منامت وروحط حضنها من بزلزها هى مسكت ايدى وضمتها جامد عليهم شويه رحط سحب ايدى ومطلع زبى وبشدلها الجلبيه اللى نايمه بيها لقتعا بتساعدنى وشلحت خالص ومكنتش لبسه كلوت كمان قلبتها على وشها ونمت فوقها وهى فى عالم تانى وعماله تبوس فيا جامد وتفتح رجلها كمان وتمسك زبى تدخله فى كسهاانا خوفت عليها ومردتش ادخله بس قضيت ليله جامده معاها وبقت طول الرحله كل يوم كده بليل معاها وخلصت الرحله كده وجه ميعاد السفر والمرواح شهيره قعدت تعيط وامى قالت لخالتى هنستناكو فى العيد الكبير وسافرنا وانا على عينى فراق شهيره ونكمل وقت تانى بقى
 
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا

Online porn video at mobile phone


قصص صديقي ناكني اناواهليسكس كرتون رائعة جدل سريبانا رجل ليش طيزي واصل مفتوح هل يوثر علا الجنسصور سكس في المصيفقصص مصورة نيك طيز أخت مراته لعذراقصة مطلقه تتناك وحبلتصور سكسي حلاه صدامwww xxxجمال ناتراطياز محجباتسالب بالكلوت طيزصور اطياز سوالبمحارمكمحارم قنص بزاز تصوير مخفىقصص سكس مصوره ريما والعائلهيصور امه بالفيزونساعدوني اجعل زوجتي تنتاك من صديقيقصه نيك مراتى من ذىادصورسكس شيميل سحاققصص سالب خول متناك علق ديوثصديقتي شيميل ناكتنيصورقصص سكسصور بنات حلوين قميص نومتجسس علي محارممجله سكس قحاب صنعانيه كسها مدام ايمانمؤخرة سالب بنوتي جزائريصورلشرااميط مصررريات بتعرض اجسام سكسيهنيك اجمل فتيات مززطياز متحررهXnxxxحماتي وبنتهبنات.العررق.سكس..لعسر.لسعوايروني سكس كرتون قصص مصورةمؤخرات البارزة قصص انمي سكسطيز الهام صنعانية تويترمسلات جنس قصص عن اخ حنانسكس ديوث خول وتعريص محارمه وزوجته نشر صور وفضائح منزليةقصص مصورة مدبلج موقع ندىصورسكس.اطياز.عرب.مليفمشتهي انيك مرت عميمطيزه اختك قصص سكس سكس نسوان سمين محارمنهود فيروز الايرانيةقصص سكس بدارجةصور سكس اطياز كبيره تاكل العباياتصور سكسي بيكينيصبرينة القحبةقصص سكس المحارم عماره المحارمقصص نيك شراميط متسلسله اه اف براحهصور تحررمراتي المثيره ودياثتيكس مراتي حبيبتي انمي المطاردة الجنسية 2صور عاهرات سكسلحم طيز اختقصص نيك طيز زوجتيسكس انمي سودصور ألام والابن صدر كبير أباحيةصور سكس نيك2004ناكني في استي مع القاتاكساس عذراواتبنات منيوكات خلفي بدويات محجبات تويترالشرموطه.جولياراموقصص سكس مصورة انا وامي في الينابيعسكس عربي سيداتصور سيدات منزلي خاص عاريات ساخنةنيك 19سناء سكس انمى اغتصاب تعذيبسكس امهات سوانيات تعلم ابنها الصغر النيكkarassians next generationصور سكس زوجات محجبات متحرراتﺍﺳﻴﻞ ﺍﻟﺴﻮﺩﺍﻧﻴﺔسكسقصص سكس مصوره كومسصور سكس عجايزطبون كحلصور ران موري سكسقصص سكس امي تنك من اسواق زنجي وان اتفرجمكوهقصص النيك بالدارجةصور نسوانجي لشرموطة مصريةاختي تعشق زبيصور سكس اخواتصور طياز اندر ايدجصورسكس فلاقات الكسمحجبه تكشف افخاذهاصور انمي منحرفة ممارسة الجنسطيز سيقان Twitterكس بدويةCleavage مترجم 2قصص جنس متسلسلة أنا ومرت أخي البواهصور نيك قويسكس ناصر البحريني منتدى أمير الظلامانمي سكس وباء الجنس الخطير part 1بنات الخليج العربي بورنو ممتع تحرشتحرر سكسفي شلحه طيزها باينتجسس امهات تحب النياكه من بيوتهن طيزقصص سكس مصوره كرتون