قصص سكس محارم ليله الدخله مع حماتى واخت جوزى


الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة عنتيل جامد, بتاريخ ‏13 يناير 2016.

  1. عنتيل جامد

    عنتيل جامد عضو مشارك
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏24 ديسمبر 2015
    المشاركات:
    60
    الإعجابات المتلقاة:
    98
    نقاط الجائزة:
    18
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    اكساس وطياز النساء
    اخيرا اتجوزت..
    اتخطبت من 3 سنين لشاب محترم وابن ناس بس بتاع امه شويه
    انا جايه احكلم على اللى حصل فى يوم الدخله

    بعد الفرح ما خلص روحنا على بيتنا وانا كنت تعبانه خالث وقلت لجوزى يأجل الموضوع ده لبكره، جوزى ضحك وقال متقلقيش التعب هيروح

    دخلت اوضه النوم وقلعت الطرحه وقعت بالفستان على السرير وكنت مكسوفه اوى، اول مره حد يشوف جسمى واول مره هشوف جسم راجل فكنت خايفه ومكسوفه وقلقانه

    جوزى قعد يبوسنى وقلعنى الفستنان وقعدت بالبرا والاندر وير الساتان بتوع العرايس
    وفجأه جرس الباب ضرب وجوزى قالى خليكى هطلع اشوف فين مين، شويه والاقى حماتى داخله عليا اوضه النوم وبتباركلى وانا كنت فى نص هدومى من الكسوف فغطيت نفسى بملايه السرير، واتدايقت من جوزى اوى عشان انا شبه عريانه
    جوزى جه و حماتى قالتله و**** وعرفت تختار البنت حلوه وراحت جايه شدت ملايه السرير من عليا وبضحك قالتلى يا حبيبتى انا زى امك اومى اومى فرجينى

    انا قمت وقفت قدامها جت راحت مسكت طيزى وانا اتخضيت لاقيتها بتقولى انا بس عاوزه اشوفك هتعرفى تمتعىابنىولا لأ
    وجوزى اعد يضحك، حماتى قالتله فتحتها ولا لسه.. انا كنت هعيط لما سمعتها بتقول كده
    هى ضحكت وقالتلى بلاش دلع بنات ، فرجينى على بزازك
    اول لما قالت كده انا صرخت فى جوزى وقلتله كده عيب وانا عاوزه امشى راح جه مسكنى وحط ايدى ورا ضهرى وقلعنى البرا
    هو كان واقف ورايا مكتفنى وامه جت مسكت بزازى الاتنين كل بز فى ايد وقعدت تدلكهم براحه وتقول لجوزى انى حلوه وان هى عاوزه تتفرج عليه وهو بيفتحنى وانا عماله اعيط ومش مصدقه
    جوزى ماسك ايديا الاتنين بايد واحده والايد التانيه دخلها فى كلوتى وامه بتلعب فى بزازى وبيضحك وبيقولى ما انت هايجه اهو وعاوزه تتناكى وكسك مبلول على الاخر امال ليه الكسوف..

    انا مكنتش حاسه بنفسى ، حماتى قالتله بلاس عنف يا حبيبى براحه عليها
    جوزى زقنى على السرير وامه قعدت جمبى وجابت حبل وربطت ايدى الاتنين فوق راسى وربطتنى فى السرير .. بقيت نايمه على ضهرى مش لابسه الا الاندر وير ورجليا مفكوكه
    حماتى قالت لجوزى اعمل ظى ما هقولك بالظبط عشان تمتعها وانا هساعدك،
    وقالتلى يا حبيبنى احنا عاوزينك مبسوطه ده انتى زى بنتى

    وانا متكتفه كده باب البيت خبط لاقيت جوزى قام يفتح وحماتى كانت عماله تشد فى حلمات صدرى بقوه وانا بصرخ من الوجع
    جوزى دخل الاوضه ومعاه اخته الكبيره المتجوزه وبصت عليا وبصت لحماتى وجوزى وقالت لو عاوزنى امشى همشى تاخدو راحتكم جوزى قال لا خليكى

    راحت قعدت على كرسى تتفرج

    حماتى ندت عليها وقلتلها عاوزين نهيجها اوى عشان نبسطها تعالى مصلها حلمه صدرها الشمال وانا هلعبلها فى بزها اليمين
    جت اخت جوزى واعدت تلحس فى خلمتى لحد ما وقفت وحماتى بإدبها بتدعك بزى وبتشد حلمتى وجوزى بيتفرج عليا وانا بتلوى تحت اديهم

    حماتى قتلت لجوزى يقلعنى الاندروير وانا كنت هجت اوى خاصا من لحس اخت جوزى لبزى عشان بتحرك لسانها بسرعه وتيجى تشد حلمتى بين سنانها براحه بحركات خلتنى اهيج اوى بس انا مش عاوزه ابين لان الموقف مش عاجبنى

    بقيت عريانه خالص راحت حماتى ضربانى بالقلم على كسى وانا اصرخ وقعت تضربنى على كسى، بالظبط على شفايف كسى بالقلم واحد ورا التانى وكل لما اصرخ اتخت جوزى تعض حلمه بزى جامد، حماتى سابت كسى ورجعت لبزى تشد فى حلمته وقالت لجوزى يفتح شفرات كسى بصوابعه ويلحس بظرى، اول لما جوزى لسانه لمس بظرى كنت مبسوطه اوى وبتديت استمتع اوى، لسانه رايح جاى بسرعه على بظرى وعمال يدغدغه مره واحده لاقيتنى برتعش وبصرخ وجوزى لاقيته قلع وراح مدخل زبه جوايا واخيرا فتحنى
    وجه اول مره بسرعه وحماتى فكتنى واخدتنى الحمام شطفتنى بإديها ورجعتنى اوضه النوم لاقيت جوزى نايم وزبه واقف وقالى اركبه، حماتى مسكتنى هى واخت جوزى وقعدتنى على زبه وهو بيتحرك تحتى بالراحه وحماتى مسكانى من طيزى بترفعنى وتنزلنى على زبه واخته جت بتلعب فى خرم طيزى وانا بتناك ، وجابت زيت غطت صابعا بزيت وراحت حماتى رزعانى جامد لدرجه ان زب جوزى دخل كله جوايا وثبتتنى كده لاقيت جوزى مسك بزازى ييلعبلى فيهم جامد واخت جوزى دخلت صابعها فى طيزى وانا اصرخ اول لما صرخت جوزى اعد يتحرك تحتى ويرزع زبه جوايا جامد

    اخت جوزى بتنكنى بصوابعها فى طيزى وجوزى بينيك كسى وحماتى بتتفرج ومسكانى
    وبعدين سابتنى ولفتنى بقى جوزى نايم وانا نايمه فوقيه على ضهرى
    وراح مدخل زبه فى طيزى وانا بصرخ من الالم واخت جوزى فاتحه رجلى على الاخر وماسكاها وجوزى بينكنى وانا نايمه فوقيه من طيزى وحماتى بدأت تفرك كسى بصوابعها
    حماتى بتفرك كسى وصابعها على بظرى وقعدت تفرك فيه لحد ما قربت اجى لاقيت جوزى بيقول انا هاجى فى طيزك يا شرموطتى وحماتى قالتله اصبر تيجى معاها فى نفس الوقت
    لسه جوزى بيتحرك تختى وزبه فى طيزى رايح جاى وحماتى قعده بين رجلى بتفرك فى بظرى رحت قلتلها خلاص هاجى قربت اجى راحوزى بقى بينيكنى جامد وحماتى بتفرك ظبرى فرك لحد ما جيت تانى وبظرى مبقاش مستحمل لمسه وحماتى برضه بتفرك فى بظرى وانا اصرخ واحاول اهرب بكسى من ايديها اروح مدخله زب جوزى فى طيزى اكتر لحد ما جوزى جه
    ورفعنى من عليه وقام وانا فضلت نايمه على السرير ورجلى مفتوحه مش قادره اتحرك ، دخل جوزى ياخد دةش وحماتى قعدت تضرب كسى بالاقلام وايدها تلسعنى من الوجع واخت جوزى بتفرك فى حلمات صدرى
    خلص جوزى ورجع وحماتى قالتلى مبروك بقيتى شرموطه ومن هنا ورايح هتسمعى الكلام لاما هنضربك وبرضه هتتناكى
    وراحت باست جوزى وقالتله مبروك واخدت بنتها عشان تمشى وهى على الباب قالتلى المره الجايه يا متناكه هتلحسيلى كسى اللى مرتحش النهارده عشان ترتاحى انت وهتبعبصى بنتذ وتريحيها واحنا كلنا هنيكك، وحماكى هيجى معانا المره الجايه يبنيكك فى كسك وجوزك ينيكك فى طيزك وانا هفركلك بظرك .. وهنمتعك 7bd48c95c1. 7bd48c95c1.
    #1 عنتيل جامد, ‏13 يناير 2016
    آخر تعديل بواسطة المشرف: ‏13 يناير 2016
    أعجب بهذه المشاركة على نار هادئة
  2. لا تسالني من انا

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏30 يونيو 2017
    المشاركات:
    21
    الإعجابات المتلقاة:
    7
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
  3. اموت فى الجنس

    اموت فى الجنس عضو ذهبي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏2 فبراير 2016
    المشاركات:
    990
    الإعجابات المتلقاة:
    450
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    جامدة جدا ومثيييييرة جدا
  4. ريم الدلوعه

    ريم الدلوعه عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏28 يونيو 2017
    المشاركات:
    7
    الإعجابات المتلقاة:
    11
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    أنثى
    مكان الإقامة:
    الجيزة, مصر
    ياريت تكملها ولعت كسى اوى
    أعجب بهذه المشاركة اموت فى الجنس
  5. اموت فى الجنس

    اموت فى الجنس عضو ذهبي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏2 فبراير 2016
    المشاركات:
    990
    الإعجابات المتلقاة:
    450
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    سلامة كسك ياريم من النار اللى فيه انا موجود لو حابة ترتاحى
  6. صبحى نار

    صبحى نار عضو ماسي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏6 ديسمبر 2016
    المشاركات:
    1,559
    الإعجابات المتلقاة:
    1,510
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    خادم لاى انثى
    مكان الإقامة:
    مصر
    تسلمى انتى وحماتك وزوجكككككككككككككك
جاري تحميل الصفحة...
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff, If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


انمي سكس تنورة معلمتي مترجمصور سميه قحبه اليمنهنتاي enbi مترجم عربيصديق بابا ينيك امي وكسي ويشتمناصورزوجات ومحارم عربيمحارم عربي زوجتي اليمنيه دمار شاملبحث كل المنتديات المختصه بقصص سكس نيكالمحارمقصص هيجان شفاتير كسيجنس تبادل الامهات انمي هنتايعائله المزارعين سكسأثارتني وأغوتني قصةسكسkhgf موقغ سكسقصص نسوانجي قحبنة الزوجات قصص نيك يمنياتميبون بحب نيكقصص سقس نيك ورا بلسان من انتاكت بنات الخليجسكس بنات حلبطياز7قصص تجسس مجارم اختك المطلقة تشوفني وانا انيك امرتيmaine maa ko chodaرقم تلفوآن أشرموطه ناهدصور سكس كوميديقراءة قصة شيميل بزبر ضخم مصورةهو إنتى محدش ناكك فى طيزك قبل كده إكس موفيزاخي ناكني في المطبخ وماء شهوتي نزل فوق اصابعهصورسكس نيك قصص كرتون قصه فيﻻما كاملهقصص سكس محارم مسلسل أنا ومرات أخويا – الحلقة6: أقرص طيز مرات أخويا في الأسانسير و أتحرش بها وألعب في بزازهاصورنيك بنات محجباتقصة velamma مترجمة عربيقصص دياثهنيكني بطيزي لما يطلع الدم منه عشان يطفي بنات يمنياتmale k sexyjhaant videoصور تجسس ط يز لبنى مربرب يمنيكس كرتون جميلvelamma storyes مترجمة بتويتر الجزء الثامنسكس.فتتمالقصص محارم اخواتسمر واخوهاقصص نيك ﺯﻭﺟﺔﺍﺧﻮﻫﺎهو إنتى محدش ناكك فى طيزك قبل كده إكس موفيزHumne Shivanixxxقصص سكس تعزيب وساديه مثيرهالام الجامده تعاقب ابنها بالنيك الساخن وصديقهصور سكس فضائح منزليةصور القحبه اليمنيه سميهpregnacy month varaku sex cheyachuصورسكسي انكيتxxx sexاححح انا ومحارمي اشها نيك قصص محارمبنوتي سعوديسكس جزاءرينسوانجي محجبه منهمكاتقصص نيك واخت زوجتي من الطيز مع القاتنيك مصري حقيقي منقباتpornoقصص.سكس.كسي.اتهره.من.الخيارﻭﺍﻧﺎ ﺍﺩﺍﻋﺐ ﻧﻬﺪﻳﻬﺎ ﻭ ﺍﻣﺼﻬﻢ ﻭﺍﻣﻰ ﻫﻤﺴﺖ ﻓﻲ ﺍﺫﻧﻲ ﻧﻴﻚ ﻛﺲ ﻧﺴﻮﺍﺟﻰالهانم والشغالة الجديدة مفاجاة قصص سكس كرتونية مصورةقصص بصبصة سكسقصص.سكس.كسي.اتهره.من.الخيارطليقتي سكس سودانيﺍﻧﻴﻤﻲ ﺍﻟﻌﺮﻭﺳﺔ ﺍﻟﻤﻬﺎﻧﺔ ﻫﻨﺘﺎﻱ ﻣﺘﺮﺟﻢkarassians next generationقصص صديقي ناكني اناواهليطليقتي سكس سودانيxxxccc قصص محارم امهات محمود ووليد الجزء الرابعقصص سكس مصوره سافيتاuncle ka lundقصص سكس زبك حالي عرب طيزي وان مخزنه يمنباتانمي هنتاي عشقي المنيقصص سكس مصوره من قصص وروايات شهوة يسرا القويهقصص محارم تبادل زوجات انا وزوجتي اللبوة واختهاسكس كلسون اختيصورسكس.حواملسكس اكبر بزازمحارم sksiحماتي مهيجانيقصص جنس ساره وسامحسكس شرطيهاتناكت من الحمارقصه