قصص سكس عربي نيكة سحاقية ساخنة و مثيرة مع المزة الممحونة بنت اختي

5.00 نجوم
2 تصويت

مريام المصرية

عاشقة محارم عربي
عضوية محارم عربي
10 أكتوبر 2015
811
1,700
93
مصر
النوع (الجنس)
أنـثـي
aa7ee78e5fb1ee58697920c706068566.jpg


في يوم ما بنت اختي خلصت امتحان البكالريوس جت تقضي عندي اجازه اسبوع والا اسبوعين وانا ست 45 سنه ارمله ومش عندي اولاد وعايشه في شقه لوحدي وميسوره الحال جدا اما عن شكلي فانا حلوه اوي زي ما بيثولو عني بيضه قشطه مربربه شويه بس من غير كرش بزازي كبيره وحلماتي معقوله ورديه اللون وطيازي كبيره حبه ومن يزم جوزي ما مات محدش لمسني بس انا دايما العب في جسمي يعني ادعك في بزازي واقربهم علي بقي وارضع حلماتي وادعك في كسي واقرص في زنبوري وابعبص طيزي بصوابعي وادخلهم في الخرم اوي لان جوزي كان يحب دايما ينيمني من خرم طيزي اما بنت اختي دي بقالي حواي 7 سنين مش شقتها لانهم عايشين في بلد بعيده شويه والزيارات قليله المهم جت واستقبلتها وفوجئت انها كبرت واتدورت وجسمها كده شبه جسمي وانا في سنها واخدتها بالبوس والاحضان وقعدنا نتكلم شويه عن اخبارها واخبار امها اختي واحكيلها عن اخباري وبعدين قلتلها تقوم تاخد شاور وتغير هدومها عقبال ما اجهز العشاء وننام اكيد هي مرهقه من السفر وقامت هي دخلت الحمام وانا علي المطبخ حضرت سندوتشات بيض بالبصطرمه وشويه مخللات وحطيت الاطباق علي ترابيزه صغيره في الانتريه قدام التلفزيون وشويه والبنت خرجت من الحمام ولابسه لبس محتشم جدا ولافه شعرها بالفوطه .

استغربت انا وقولتلها ايه الي انتي لبساه ده انتي مكسوفه من خالتو والا ايه انكسقت ووشها بقي احمر وقالتلي لا يا خالتو بس هو كده لبسي ضحكت وقلتلها لبسك هناك عند امك لكن هنا لا وكمان منشفتيش شعرك بالسيشوار ليه قومي قومي نشفي شعرك عقبال ما اجبيلك قمص نوم من بتوعي وانا في سنك لسه محتفظه بيهم قامت البنت علي الحمام وابتدت تستعمل السيشوار لتنشيف شعرها وانا قمت جيبت قميص توم اسود سدره عريان يدوب يغطي الحلمات وقصير لحد نص الوراك واديتهولها قالتلي ايه ده يا خالتو لا انكسف البس كده قلتلها بلاش فلح واسمعي الكلام والبسيه علي اللحم يعني من غير سوتاين ومن غير لباس علشان جسمك يرتاح وانا كمان هلبس زيك بس لونه احمر وخرجت البنت عروسه قمرايه وبزازها الواقفه وسوتها البكر وفخادها القشطه المدملكين تهيج اي حد ست او راجل وانا طبعا حسيت اني هايجه بسيط وابتدينا ناكل السندويتشات واحنا قاعدين علي كنبه الانتريه قدام التلفزيون وانا عيني هتطلع علي بزازها وابطاها القشطه وحسيت ان هي كمان بتبص عليا وعملت نفسي مش واخده بالي علشان تاخد راحتها وبقيت اتحرك كتير واهز في بزازي وشيه اقوم اجيب ميه او حاجه نشربها واتدور قدامها اوريها طيزي واعمل اني بهرش في وراكي واشلح نفسي وابين كسي المنفوخ وشفاتيره المدلدله وخلصنا العشاء وقمنا علي اوده النوم قلتلها تحبي ننام جنب بعض والا تنامي علي سرير لوحدك..





قالتلي زي ما تحبي يا خالتو قلتلها ننام جنب بعض احلي اهو ندفي بعض مع ان الدنيا حر وضحكت وطفينا النور واخدتها في حضني من ضهرها ولزقت ضهرها في بزازي اوي وشويه حطيت ايدي علي بزازها لقيتها مش معترضه شويه ونزلت ايدي علي سوتها وابتديت احسس خفيف علي بطنها وابتديت اسمع تنهداتها بصوت واطي انبسطت اوي ورحت نزلت ايدي علي كسها وابتديت احسس عليه ولقيته مبلولو خفيف وبقيت امشي صباعي علي زنبورها بالراحه وهي ابتدت تزوم وراحت لفه وادتني وشها وقالتلي يا خالتو مامي بتقول كده عيب قلتلها امك دي عبيطه مش انتي مبسوطه قالتلي اههههههه قلتلها هاتي بوسه يا روح خالتو واخدت شفايفها في بقي وابتديت امصص شفايفها لقيتها متجاوبه وبتبوس وبتمصمص شفايفي واديني لسانها امصه البنت كانت حريفه بس كانت عامله مكسوفه رحت قافشه في بزازها وادعك فيهم والولو لها الحلمات وهي تزوم امممممممممممم اممممممممممم ومسكت ايديها قربتهم لبزازي وابتدت تقرص في حلماتي وتمصمص فيهم وان اوحوح اهههههههه اححححححححححح وحطيت اديدي علي كسها راحت مسكت ايدي وقالتلي حاسبي يا خالتو انا بنت قلتلها متخافيش يا قلب خالتو ورحت نازله بوشي علي كسها الحس وابوس واطبطب بلساني وهي خلاص دابت علي الاخر رحت ابتديت الحس خرم طيزها بلساني لقيتها بتفتحلي طيازها بايديهم رجت ابتديت ادخل صباعي وهي تقولي اهههه اهههه يا خالتو صباعك حللللللو خللللللللو قلتلها ادخله اكتر في خرما قالتلي اههههههههههههههههههههه وفضلت امص في زنبورها وادخل صوابعي في خرم طيزها لحد ما جسمها ارتعش اوي وبقت تصوت هججيييب يا خالتو هجيييييييييييب وجابت عسلها في بقي واترمت علي ضهرها وهي بتنهج قلتلها هسيبك ترتحاحي علشان تخليني اجيب زيك ومتخافيش انا مفتوحه مش زيك يعني تدخلي لسانك وايدك وكل حاجه وهكملكو في المره الجايه البنت عملت فيا ايه
 
  • إعجاب بالمشاركة
التفاعلات: الضريبه و Lela
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا

Online porn video at mobile phone


ليلى علوي سكسسکسی وقت المغامرهسعادقصص سكس متسلسلهصور سكس منزلي عربي طحندخل زبك كسي ونيكي يحببي نيك ياحيتيقصص سكس محارم سلوى الحنينقصص محارم مصورة الاب القوى والابنة الهائجة منتجى ح-اياتقحبة سوريةقصه نيك طيزي الضيقه وانا مخزنه قات مع حبيبيقصص سكس كرتون نسوانجي مترجم مرهف الاحساسممه عربیقصتي مع سوالب وشذوذ سكسصورسكس العمه تجلخ باصبعهاتجسس على جارتي الشرموطةامي والسواق قصص محارمسكسي نساء ارملة عمره41سنةقصص سكس عندما يفتخر الابن مع امه وأمام العامة!قصص نيك مكواه صعيديهقصص كيف تقدرتنيكها طيزاحلى ممارسة جنسية من الدبر لامراة هايجةاحلا كس يمني صنعانيقصص سكس صاحبي بقي فحل لعيلتيسكس ماما والابن متحررةسكس كرتونvelamma 14شرموطة عاريةشراميط سورياطيز ورعاننيك الامهاتسکسمراتي تديثني في الاتوبيسقصص سكس عرب نارشراميط خلتى والعشقصور سيكس زوجتيصور حنة اباحية مسربهشيميل تلبس كلوتﻗﻨﺺ ﺃﻃﻴﺎﺯ ﻓﻲ ﻭﺿﻌﻴﺎﺕ ﻣﺤﺮﺟﺔانا منيوكه شرموطةصور سكس دياثه سورياتعبده الأسمر سكسدياثة عربية twipuطرق واساليب نيك الاختصور اطياز محارم عربيةسكس ام مع ابنها بنطلون سكسييقنعها وينيكهاxnxxسلسه هنتاي ااسكسيهxnxxقلبهاصور طياز جراتيسكس انميaboziibayahoo com shemaleقصة نيك الهانم والمهندسقصص سكس نيك محارم عماتقصص زوجتر تترجانى تجرب زب غير زبىسكس كرتون الام المرفوضةنسوانجي قصص سكس مصورهصور سكس جامد رهيبة جماعةقصص مكتوبه نيك بنت الاخت وبنت الاخ في اطيازهنصور تجسس محارميXnxx شبمق لمبقدوش ومحارمصور سكس خليجياتﻣﺴﻠﺴﻞ ﺍﺑﻨﺘﻲ ﻭ ﺍﻟﺠﻨﺲ ﺍﻟﻤﺤﺮﻡ ﺍﻟﻌﺎﺋﻠﻲ كاملة سكس الشباك سودانيصوراطياز بعبايت بلادية صور سكس حضنقصص سكس عربيةmaine mummy ko chodaسک س مصریin cestlover.comكس نارقصص سكس ابيع أختي للازبارصور سكس منقبات عربي تعرضمتعني وناكني ورقصت بالجينز والكلسون عارية طويلةسكس نجرانسكس دياثه ومعرص مامامحارم فيس بوكنيك في صوركرتون مترجم في مطبخ بت مع ايمنمدام يسرا