انا واختي اول مرة تقرأها وتحدي


الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة ممحون علي طيزك, بتاريخ ‏1 يوليو 2018.

انا واختي اول مرة تقرأها وتحدي 5 5 1votes
5/5,

  1. الموضوع
  2. التقييمات (1)
  1. haw

    hawee عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏15 نوفمبر 2018
    المشاركات:
    10
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    , Palestine
    ممتع جدا
    وشكرا علي المجهود
  2. حلف القمر

    حلف القمر عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏27 نوفمبر 2018
    المشاركات:
    2
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    حلو عجبنى سياق وسرد القصه
  3. مني علي 0

    مني علي 0 عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏4 ديسمبر 2018
    المشاركات:
    34
    الإعجابات المتلقاة:
    18
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    أنثى
    مكان الإقامة:
    Giza, Egypt
    جميلة تسلم علي القصة
  4. جلمود

    جلمود عضويه محظورة
    عضويه محظورة

    إنضم إلينا:
    ‏21 مارس 2017
    المشاركات:
    912
    الإعجابات المتلقاة:
    582
    نقاط الجائزة:
    93
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    بغداد محافظة, العراق
    جميل جدا استمر باقي قصص خواتك
  5. بنيك اخواتي وماما والعيله

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏2 يناير 2019
    المشاركات:
    2
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Giza, Egypt
    مش حلوه الصوره
  6. بنيك اخواتي وماما والعيله

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏2 يناير 2019
    المشاركات:
    2
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Giza, Egypt
    اسمي طارق عندي 20 سنه ولي اخت اسمها رنيا 27 سنه مطلقة من سنه بسبب مش بتخلف وجوزها اتجوز عليها وجت تعيش معانا بس عليها جسم وجمال ميتوصفش جسم مرسوم رسم وخت اسمها غاده 25 سنه متزوجه ومعاها عيل عندو سنتين وجسمها فااااجر وامي اسمها زينب 39 سنه دي بقا البطل في كل حاجه وبويا متوفي حلتنا المديا حلوه جدا ابويا سبلنا 3 سوبر مركت كبار و محل عطاره وده مشارك عليه والامور تمام بدير الشغل بس بروح كل يوم اقعد شويا في كل محل وامشي اروح قبل مروح ابعت وحد يجيب حتت الحشيش وروح البيت ادخل الاوضه بتعتي الف السجاره وشربها وهكذه ع طول لبس امي يخلي الزب يقف وحده وختي دي تشوفها زبك يقف احترامن لجسمها والواحد شارب السيجاره ببقا طبعن مش شايف مغير عايز اقوم اكل الجسم الي قدامي ده اجي بليل اطلع معا اصحابي ارجع البيت الساعة 12 او 1 طرمان شرب حشيش اختي كانت عارفه اني شارب باين ع عنيا وعلي طريقتي في الكلام اختي كانت بتتكلم معايه في حجات ولا كيني جوزها تقعد تقلي بتكلم مين علي البنات وكده وبتخرجو ولا لا وبتروحو فين المهم روحت البيت الساعه 1 وكانت امي نامت وكنت شارب لما مش شايف قدامي لقيت اختي صاحيه قولتلها اعمليلي اكل بصتلي وضحكت معرفش ليه دخلت المطبخ بقلها خلصي شويه قلتلي براحتي ياك انا مراتك احسن معملش خااالص قلتلها يريت كنتي مراتي راحت ماتت من الضحك وقالت كنت عملت ايه قولتلها كنت عملت كتير اوي فضلت تضحك قولتلها بس يبت بلا مراتي قال قالت انت تطول اصلن قولتلها علي ايه يا حصره قالت بص حلو ونت تعرف ولا انت مش شايف اصلن قولتلها شايف بس بردو مش حلوه راحت طلعت الاكل وقالت اطفح ونا قعت اكل وخلصت اكل ولقيتها جيه لابسا قميص نوم عمري مشوفت جمال زي كده ابدان وقالت وكده حلوه ولا لا قومت بتعجب ورحت عليها ونا بقول دي كلمت حلوه قليله ع الي انا شايفو فضلت تضحك قولتها اعملي الشاي ورحت رافع نص ترمدول ودخلت عندها المطبخ قالت عايز ايه قلتلها عايز الشاي والي بتعمل الشاي فضلت تضحك قالت مكنت مش حلوه من شويه ده انت لو اتجوزت وحده زي تبقا عديت روحت حضنها من ورا وقلتلها انتي مفيش زيك يا عسل وزبي لازك في طيزها علي الاخر وهيا حاسه بيه راحت ضحكت وقالت الشاي اهو تعاله نسمع التلفزيون وطلعنا وشغلت التلفزيون وقعدنا ورحت مطلع حتت حشيش عشان الفها قالت كفياك شرب ده انت مش شايف وحدك لحسن تحسبني مراتك بجد وضحكنا وعرفت اني هيا تعبانه ومش فارقه معاه اخوها ولا غيرو لفيت السجاره ولعتها وقلتلها تعالي اقعدي جنب اخوكي حبيبك وراحت جت قعدت وحنا بنسمع التلفزيون ومركزين اوي ونا حاطط ايدي ع قتفها ايدي نزلت ع دهرها وبحسس عليها جامد قالت مش قولتلك بلاش السجاره لحسن تشوفني مراتك بجد اوعا يعم كده روحت شديتها عليا راحت قاعده علي بتاعي ده نفسي تبقي مراتي ونا ادلعك وقفت من علي حجري وقالت لا اكيد الصنف حلو وهيا بتضحك جامد قولتلها ده حلو اوي كمان بس ناقص وحده ترقصلنا شوية بس وحده تكون زيك كده وهيا ميتا ع روحها من الضحك قلتلها بس اكيد انت مش بتعرفي ترقصي قلت وايه الي عارفك تحب تشوف قلت اشوف قالت لا انت مسدقت بقا قلتلها اشوف وحكم قالت لا فضلت اتحايل عليها لحد موافقت وقلتلي تعاله الاوضه عندي روحت وراحت قفلت الباب وتحزمت وهيا بردو بتضحك جامد وشغلت التلفون اغاني وبدات ترقص رقص عمري مشوفتو خلصت الاغنيه وراحت شغلت اغنية رومنسية وقالت يلا نرقص معا بعض انا مكنتش مسدق نفسي اني برقص معاها ونا برقص بتاعي وقف علي الاخر خلصنا وهيا شايفه اني بتاعي وقف قلتلها اعملي شاي راحت ورحت وراها وهيا واقفه وقفت وراها وقلتلها انا مشوفتش ولا هشوف بعد الجسم ده[2/‏1 11:59 ص] الـــــجــــعـــفـــري+21: ورحت حضنها جامد وقلتلها هنام عندك النهارده عشان المروحه بتعتي بايزه قالت لا مضمنكش ونت كده لحسن تفتكرني مراتك بجد وهيا بتقول كده بتضحك جامد قلتلها خلصي بقا قالت ماشي وراحت الاوضه ونا شربت الشاي وولعت سجارة ورحت لقيتها نايمه وقميص النوم مرفوع لحد فوق ركبتها بشويه رحت نايم علي السرير وبقلها نمتي ولا ايه مرديتش عليا روحت لازك فيها من ورا جامد وحطيط ايدي علي بزازها اتفجات لما لقيتها مش لابسة حاجه غير القميص بس رفعت القميص من ع طيزها وطلعت زبي وحطيطو ع طيزها اه مفيش احلي من كده في الدنيا وزبي علي طيز اختي ونا ماسك بزازها وكنا متاكد اني هيا صاحيه المهم حطيط ايدي ع كسها لقيتو مبلول ع الاخر رفعت رجلها شويا وحطيت بتاعي ع اول كسها وفضلت امشيه عليه لقيتها بتقول خلص بقا ودخلو ونا مسدقت سمعت الكلمه روحت مدخلو مرا وحده فضلت ادخلو وطلعوا يمكن نص ساعة طبعن النص ترمدول هوا الي ظبط الكلام روحت قلتلها هنزل قالت نزل في كسي نزلت في كسها واول مرا انزل بشكل ده فضلت سايبو جواها لحد منام وطلع وحدو لقيتها بتقول خلص بقا وروح استحما ونام لحسن ماما تحس بحاجه انا مكنتش مسدك نفسي اني نكت اختي

    الباقي في الجزء الثاني
  7. اعشق جنس المرأة

    اعشق جنس المرأة عضو متفاعل
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏4 نوفمبر 2017
    المشاركات:
    126
    الإعجابات المتلقاة:
    116
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    العراق
    قصة كلش حلوة مبروك عليك اختك
    أعجب بهذه المشاركة جلمود
  8. اميرة الجنس

    اميرة الجنس عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏22 فبراير 2019
    المشاركات:
    3
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    أنثى
    مكان الإقامة:
    Al Hudaydah, Yemen
    هيجتني القصه حلوه نااااااار
  9. اميرة الجنس

    اميرة الجنس عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏22 فبراير 2019
    المشاركات:
    3
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    أنثى
    مكان الإقامة:
    Al Hudaydah, Yemen
    القصه حلوه اوي هيجتني اوي
  10. Wis

    Wissamwisam عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏21 فبراير 2019
    المشاركات:
    4
    الإعجابات المتلقاة:
    3
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    North Rhine-Westphalia, Germany
    عن جد.شي.حلو كتير
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - انا واختي اول
  1. سامي77
    الردود:
    3
    مشاهدات:
    9,114
  2. حارق روما
    الردود:
    1
    مشاهدات:
    49,718
  3. Mahr
    الردود:
    20
    مشاهدات:
    170,810
  4. alirqi5
    الردود:
    10
    مشاهدات:
    19,356
  5. eslam eslam
    الردود:
    11
    مشاهدات:
    158,030
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff, If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


قصص نيك فشخصورنيك بنات محجباتقصاص سوالب متناكين ومعرص صور ساخنات انمي xnxx كونان صورسكس محارم خالات بواسطةمريامصور قنص طياز حريمقصص سكس كرتون كونان مصورةكاريكاتير سكسقصص جنس عربيكس بناتصور سكس شوية مزز بلديالبوم القحبه اليمنيه سميهشيميل تلبس كلوتقصص اباحية متسلسلة انا ومينا وامه واخته وزوجتههل ينفع اجلس امام ابي بالستيانة وكلوتقصص سكس سحاق خوات منتديات نهرألعطشفتح طيزعزباءقصص هيجان زوجه اخي المخزنه للنيكسكس الاخت نفعلها من جديدالحلقه 4 من كارتون العروسة المهانة هنتاى ﻭﺩﺧﻠﻨﺎ ﺍﻟﻌﺼﺮﻳﻪ ﻧﺮﻳﺢ ﺍﻣﻰ ﻓﻰ ﺍﻭﺿﺘﻬﺎ ﻭﺍﻧﺎ ﻭﺍﻳﻤﺎﻥ ﻭﺍﻣﻴﺮﻩ ﻓﻰ ﺍﻭﺿﺘﻨﺎ ﻭﻫﻰ ﻓﻴﻬﺎ ﺳﺮﻳﺮﻳﻦ ﻛﻞ ﺍﺗﻨﻴﻦ ﺑﻴﻨﺎﻣﻮ ﻋﻠﻰ ﺳﺮﻳﺮ ﺍﻧﺎ ﻣﺎﻟﻴﺶ ﻣﻜﺎﻥ ﻣﺤﺪﺩ ﺑﻨﺎﻡ ﺟﻨﺐ ﺍﻯ ﻭﺣﺪﻩ ﻭﺧﻼﺹ ﺑﺲ ﺍﻟﻌﺼﺮﻳﻪ ﺩﻯ ﺗﻌﻤﺪﺕ ﺍﻧﺎﻡ ﺟﻨﺐ ﺍﻣﻴﺮﻩ ﻭﻓﻌﻼ ﻧﻤﻨﺎ ﻭﺍﻣﻰ ﺑﺘﺸﺨﺮ ﺟﺎﻣﺪ ﺻﻮﺗﻬﺎ ﻣﺴﻤﻊ ﺍﻟﺤﺎﺭﻩ ﻛﻠﻬﺎقصص زوجتر تترجانى تجرب زب غير زبىقصص سكس مصورة حليب امي اللذيذقصص سكس محارم متزوجات مدبلجه مصورهقصص سكس مترجمهأجسام وقوام أجمل شراميط سودانياتكسي متحركهقصه فشخني وشطر كسيﺍﻻﻡ ﺍﻟﺴﻤﻴﻨﺔ ﻣﺤﺮﻭﻣﺔ ﺍﺑﻨﻬﺎ ﻳﻨﻴﻜﻬﺎ سونيا جميع الحلقاتقصص سكس فيلاما الجزء واحد وخمسينافلام سكس نيك قذف كس مؤخره فخم حريم وصباياصورسكس.افريقياصووسكس عاشق كسيصورسكس عربىقصتي اغريت الرجل بطيزي الكبيرة حتى ناكني اعنف نيكطيزي وزبي صوركامله لعيونكمقنص طياز بلديقصص سكس مصورة ومترجمة حصريةامي الممحونه قصص محارمصور طياز مهريهصورسكس نسوان بلدى تتاكلسكس هنتاي Itadaki_Seieki مترجمةقصص سكس مصرية ملهلبةcache:yREogO6_V3AJ://eurobookmarker.info/t5880/page-3 انايوسف سالب من سوريا عرضت قصتي وجوزاختيدخل زبك كسي ونيكي يحببي نيك ياحيتيannabelle's new life part 2قصص مصورة سكس امهاتصور نيك تبادل زوجات في الخليجقصص وصورسكس حموات ممحونه تتغنجاقحم زبه في اعماق كسيقصص سكس مصوره فيلاماهنتاي الطالبةصور سكس مدام سوزن من دمشققصة سكسية مصورة سونيك المستذأب موقع نسونجي صورزوجات عربxnxxقصص بدي افشخك ياشرموطةهينتاي Miboujin Nikki مترجمنسوانجي قنص اطياز محجبات في بغداديواتساب المتحررين والديوثين والفحولالكس العربي قصص محارم من اليرشف قصص سكس اكل خراهاصورسكس بت بزازكبيرةروعةقصص نيك سافيتاسكس قصص كرتون قصه عاشقه الزبر الأسود سكس ناصر الكويتيسكس مترجم اخواتي شراميط خلوني انيكهنHentai Comics ﺻﻮﺭ ﻫﻨﺘﺎﻱ ﻟــــ ‏( ﺭﺍﻥ ﻣﻮﺭﻱ ‏) ﻣﻦ ﺃﻧﻤﻲ ﺍﻟﻤﺤﻘﻖ ﻛﻮﻧﺎﻥ !! + ﺗﻌﻠﻴﻘﺎﺕقصص سكس نيك محارم عربي فقر الحال/صور شباب سكسصور بنات مبينين كس مو منتاكقصص انمي مصورة شوقي وحبي صصورنيك poore kapdeسكس وسحاق بنات يمنيات وايضا سحاق تجسسdaiakuji مترجم مشاهدةقصص سكس زبك حالي عرب طيزي وان مخزنه يمنباتtante sange bugilجيبهم في طيزيxnxnسكس نيك أطيازبنات سمينه حلوه ومثيرهقصص شواذرضعت زبه اللص الذي اقتحم بيتنا سكس قصص كرتونية مصورةقصص سافيتا سكس في الغابهوللاسف لم استطع ان ارى جيداا سوى مرات عمي الكبير وهي تتاوه وشخص ما يركب عليها يدكها بقسوه ولم ارد ان اتعمق اكثر حتى لا ينكشف امري وفجاه تنبهوا لوجودي حيث ان اضاءة الرعد جعلت ظلي يتجه ناحيتهم ف توجهت مسرعا الى شقتنا كي لا يروني ولم انسى منظر زوجة عمي وهي تتناك في هذا الوقت ابدصورسكس حوملاخ يستني لما البيت يفصي ويستفرد باخته xnxxقصص سكس مصورة عاشقه الزبر الضخم الجزء 4صورسكس شرموطه فيروزالايرانيهHentai Front Innocent مترجم للعربيةقصتي الجنسيه مع خالتي تغتصبني وتركب فوق زبريقصص محارم عائلى بنة عمتى قحبة وشرموطة غيرمتزوجةهنتاي محارم عرب ميلافموقع نسونجي صورزوجات عربxnxxسكس بزازي عربي حقيقي تلصص في البراري