قصص سكس محارم مسلسل الشاب و مرات أبوه الساخنة – الحلقة 31: أحلى نيكة في ليلة راس السنة و قذف في الوضع...


الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة واحد, بتاريخ ‏21 يونيو 2019.

  1. واحد

    واحد عضو فضي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏19 نوفمبر 2017
    المشاركات:
    562
    الإعجابات المتلقاة:
    193
    نقاط الجائزة:
    43
    رانيا أطبقت جفونها و رمت راسها وشعرها على جنب وهي تبص و تبحلق لزب جوزها المتوتر عمال يخش و يطلع من كسها. ظل ينيكها بحركات و رهز قوي سريع و وسطه كان عامل زي الزمبلك و أصل فخوده عمالة تخبط و تفرقع في أصل فخودها الطرية. في الوقت نفسه شادي كان عمال يدلك زبه و بقه مفتوح بيعافر عشان ماياخدش نفس قوي عشان ميفضحش نفسه و صاحبه. أشرف بردو جنب منه كان عمال يفرك في راس زبه المكورة بيتفرج كويس و يبرق بشهوة كبيرة على زب فايز شمروخ يدخل في كس رانيا الجميلة وهو مرفعها رجلها عالي أوي. رانيا بهمس ممحون: ” أنت عارف اللي بتحبه مش كدا, انت عارف مزاجي و الطريقة اللي بحبها وتحبها. أبطأ فايز شمروخ من رتم نياكته و بص عليها عينه في عينها:” أيه اللي بحبه و تحبيه يا روحي؟ أجابتها كانت همس بالكاد يتسمع فقالت:” أنت تحب تنيكني ب…” فايز:” أممم بأيه؟” رانيا بسرعة:” بالوضع الكلابي…” فايز:” ايوة دا صحيح أنا بأحب أركبك من ورا..” من هنا راحت تبدأ أحلى نيكة في ليلة راس السنة و قذف في الوضع الكلابي و المراهقين يتفرجون وفي أخر كلمة قالها راح دفع زبه بقوة في كسها .
    تأوهت رانيا بمحنة وقال:” مش بتحبيه..صح ولا لأ… كنت منتظراني عشان آجي و أنيكك بالوضع الكلابي…” همت بالأيجاب و سل زبه منها و انتظرها عشان تفنس له و تتدور على السرير وتعلق طيزها في الهوا و راسها على المخدة. أشرف و شادي كانوا عمالين يراقبوا الوضع بشغف شديد لما راسها اندفست في المخدة و بزازها ادلدلت تتأرجح و طيزها المكتنزة العريضة ارتفعت مثيرة شهية. حط جوزها يده على طيزها و بالأيد التانية مسك زبه يرشده لباب كسها المبتل وراح يزق زبه ومن هنا بدأت أحلى نيكة في ليلة راس السنة و قذف في الوضع الكلابي و المراهقين يتفرجون بشهية كبيرة وبقا فايز شمروخ يركب كس مراته من ورا بالوضع الفرنسي القوي المحبب لرانيا وله و فايز حس بسخونة طيزها و استدارتها و حلاوتها: ” اوووووه ياااااا طيزك حلوة أوي أنت سخنة اوي يا مراتي كسك مبلول عمال ينز في عسله….آآآح حلو أوي….”
    أخذ فايز شمروخ يدك كس رانيا من الخلف و ينيكها أحلى نيكة في ليلة راس السنة و قذف في الوضع الكلابي و و كان جسمه يرتعش و يتقبض مع كل دفعة و سحبة و رانيا تأن بمحنة و بزازها تتلاطم و تفرقع في بعضها بقوة كبيرة و كان فايز عمال يأن و يصرخ و ينعر مع كل دفعة من زبه و يشهق مع كل سحبة. لمدة دقايق كان عمال يفلح كسها و يقطعه من ورا بالوضع الكلابي في ملحمة سكسية كبرى كان يشهدها المراهقين مهبولين أزبارهم مشدودة من هول المنظر. كان فايز يبطأ أحيانا من رتم نياكته عشان يغيظ و يشعلل شهوة رانيا ويدخل بس راس زبه. كان يمسك حشفته و يدلكها اعلى و أسفل شفاتير كسها وبهدين يروح دافسه في خرم كسها بقوة. كررها مرتين وفي التالتة راح حاطط زبه في أول خرم طيزها :” نفسي أنيكك في طيزك…” فصاحت رانيا: : أوووه لا لا حبيبي… فايز:” ليه لا..متخافيش هتحبيه أوي…” رانيا:” لا لا مش بحبه عشان خاطري لا….” فايز:” طيب هافشخ كسك زي كدا…” راح فايز ينيك رانيا بالوضع الكلابي بقوة كبيرة و يرهزها و يهزها حتى ان الأولاد المتلصصين برا كانوا يسمعوا أنين رانيا العالي اللي يعبر عن محنتها الكبيرة و شهوتها المتصاعدة و وجع كسها. فايز لمح شادي و كان الأول في قمة محنته ينيك مراته يسحب و يدخل يركب و يطلع و أيديه قابضة على وسطها و بدنها يرتعد وهي تان و تتأوه :” أوووووف آآآآآآآح أوووووووف…” وفايز يصفعها من خلفها:” عاجبك يا شرموطة يا لبوة….مش كدا….” ورانيا ممحونة عالآخر:” أووووف آآآآآآخ يل جملي كسي ناااااااااااااااااااار” كانت أنات رانيا مصحوبة بشخير فايز وهي يجيب لبنه. رانيا جابت أو كانت تجيب شهوتها معاه بالتزامن. قمط كسها على زبه وبقا فايز يصرخ و يصفع طيزها:” أأأأح يا لبوة كسك قمط على زبري…..آآآآآآ؛ هأدلق لبني فيكي يا شرموطة….آآآآآآآآآآه” راح فايز يرمي حليبه في كس رانيا و ينطر محتويات بيوضه وبقا ينيكها بأوقى ما يكون. في الوقت نفسه كان أشرف و صاحبه شادي عمالين يفركوا أزباره م على وقع أنات الزوجين و يشاهدوا احلى فيلم سكس واقعي قوي ويفركوا بقوة.” أووووووف مش قااااادر هجيييييييييييييييب” بقا فايز يأن و يشخر و يمخر وكان زبه عمال ينفجر بحليبه داخلها لحد أما تهالك وو وقع بصدره و وسطه على ظهرها بالكاد يلتقط أنفاسه المبهورة و بعدين تهالك بظهره على تكاية السرير في الوقت اللي العيال برة كانت جابت حليبها في سراوليها من وقع النشوة.


    حصرياً لموقع محارم عربي - اقوي موقع سكس محارم عربي


    تصنيفي للقصة هو : سكس محارم - وكلمات البحث عنها هي : أحلى نيكة, الوضع الكلابي, ليلة رأس السنة, مسلسل الشاب ومرات أبوه

    أرجو منكم تقييم مواضيعي حتي احصل على امتيازات اخري بالموقع واتمكن من نشر قصص يومياً من اجلكم
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - مسلسل الشاب مرات
  1. واحد
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    4,999
  2. واحد
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    3,403
  3. واحد
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    4,301
  4. واحد
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    3,816
  5. واحد
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    3,838
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff, If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


قصص عرب نارقصص شواذوشراميطالجسوسات التخلص من الزمبيسكس بزازي عربي حقيقي تلصص في البراريقصص سکسخال تويترسكسقصص البنات العازبات الي محتاجات نيكالام الجامده تعاقب ابنها بالنيك الساخن وصديقهحضنتها من ورا بقوه وبقيت ارهزها من فوق الملابسxxcxx2016صورقنص طيازقصه امي الارمله تعرض ع النيك م الحرمان كسها بكراخت تنيك اخوها من فوقهجيبهم في طيزيxnxnقصص قحب البنات وعشقهنxnxx انمي مترجم عربي لعبتي المجنونة انا واميقصص زوجتي تعشق نيك الطيز من الااصدقاءناكني وانا مسويه نايمه نيك محارمقصص سكس مرت امي تربطني وتغتصبني صور بزاز محجباتrandi ki chutيمنيات من شافت زب واحدمن محارمهااخو ريم صور محارم في البيت قنص طيز اختي واميقصص سكس لواط ينزل زبه تحت بيضاتيقصه امي الارمله تعرض ع النيك م الحرمان كسها بكر محارم مترجم ومصورةقصص سكس محارم ديوث وسالب مراتى تهانىsms uvfdقصص محارم تبادل زوجات انا وزوجتي اللبوة واختهااني قحبتك ومنيوكتك نيكني إفتح طيزيقصص محارم عربيمتحررين عرب تبادل صورزوجات المنقبات تويتربزازسوسو العراقيةقصص مصورة مباراة في الصيف 1اكساس عذراواتشيميل بزبر ضخم العيادة الجزء التالت سكس كرتونقصص هيجانصورقنص طيازطياز سوالبcache:3TFdslsF6TAJ://eurobookmarker.info/t18140/ صديق بابا ينيك امي وكسي ويشتمناصورسكس بت بزازكبيرةروعةقصص سكس كرتون نسوانجيهنتاي استرجاع حنان اني الضائعصورسكس جنس منيوكات خليجيات مفنسه موقع نسوانجيصور سكس محارم - كانت راسمة على نيكة من ابنها شافت حاجة صدمتها راحت ...قصة نيك الهانم والمهندسسكس صبي ينيك خالتيسكس حبيبةسكس جوليا البنانيه العاهره المصريه محارمقصص مصوره جنس اميتعلمني الجنسسكس نجرانالام الجامده تعاقب ابنها بالنيك الساخن وصديقهرقم شرموطة في دمشق جاهزة للنياكةشرموته/مخموره/سىكسموقع Y3DFسكس.نيك.اكياس.اطياز.تحمل.بطريقة.ru.withoutكهينة القحبةحلمت انى بنيك الزوجه رجعت ومكملتشقصص سكس شراميط عائلتنا الجزء الاولالخلطة السريه محارم عربيقصص سكس مصورة نيك الدكتورة و سكس الأقدامصور تعريص محارم عربيchut choonde ka letest estailchut ki khuli photoقصص كيف ناكوني واناممحونه وحبلت محارم سكس صورقنص طيازقحبه يمنيهصورسكس.حواملقصة محارم يمنيات تنتاك بعنف تقول نيكني افشخني قصصدافهای عربصورسكس بت بزازكبيرةروعةقصص.سكس.معرص.وقحبه.يمنيقصص سكس تحرشصور تعريص محارم عربيسكس محارم عربي قصاص سوالب متناكين ومعرص بلبس حريمي قصص سكس دياثتي اناوزوجتي اشرموطه كامله وطويلهقصص سكس محارم نيك طيزعمتي الملاصق لزبي في النوماووووووف اححححح بيعورني زبك كبيرسكس،نسوانجي،خيارweiss futa7 قصص نيك خيانه