قصص سكس عربي تجربة زواجي العرفى بقاصر ♥


الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة AU VI, بتاريخ ‏7 أغسطس 2019.

قصص سكس عربي تجربة زواجي العرفى بقاصر ♥ 5 5 1votes
5/5,

?

التجربة دي حقيقية, ايه رايك فيها ؟

  1. اعجبتني

    3 صوت
    75.0%
  2. لم تعجبني

    1 صوت
    25.0%
  1. الموضوع
  2. التقييمات (1)
  1. AU VI

    AU VI المشرف السابق لقسم الأفلام
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏27 ديسمبر 2016
    المشاركات:
    174
    الإعجابات المتلقاة:
    74
    نقاط الجائزة:
    28
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    مدون - مسئول امن معلومات - مسئول تسويق رقمي
    مكان الإقامة:
    eurobookmarker.info
    فترة كبيرة بعيد عن موقع محارم عربي تطول لاكثر من عام .. بالرغم ان عمري ما كنت بستهوي محارمى ولا أي شخص من العائلة استلطفها او اشتهيها جنسيا .. لكن محارم عربي كان المكان المحبب لقلبي .. بعبر فيه عن اسرار جوايا محدش يعرفها غير الزوار هنا او حتي الاعضاء اللى يتعدوا علي الصوابع اللى يعرفوني فقط في العالم الافتراضي ..

    بعد ما لفيت كتير وشاركت في اكتر منتدي وموقع جنسي ملاقيتش أي راحة نفسية الا هنا والدليل علي دة ان النهاردة 7 اغسطس 2019 رجعت اكتب تاني ..

    المهم .......

    الفترة اللى فاتت مخبيش عليكم اتجوزت عرفي .. وطلقت .. وموضوع العلاقات الجنسية ابتدي يتوسع معايا لدرجة ان لازم يكون فيه مقومات معينة في العلاقة هي اللى تشبع غريزتي وشهوتي وقت ما تنطلق من الجحر اللى هي فيه .. إسراء ..حتة الشيكولاتة اللى عمري ما كنت اتصور ان علاقتنا تاخد المنعطف دة وندخل في علاقة جنسية كاملة .. طول الوقت ليل نهار .. في أي مكان كنا بنتكلم في أي حاجة .. وفي أي وقت .. حتي لو بس حنبعت لبعض ايموجيز ..نبعت لبعض صور سواء ابعتلها حاجة في شغلي .. تبعتلي حاجة من يومها او حتي تصور لي نفسها .. كنت بعشقها ولكن عمري ما اعترفت لها وطبعا هي كانت مدركة دة من طريقة كلامي الغير عادية والتغزل المتواصل..في يوم طلبت اني اشوفها وطبعا بعاهات وتقاليد اهلها لانهم من الصعيد (مع كامل احترامي لكل اهل الصعيد) هي كانت خايفة لا ابوها يطخها بالنار علي حد تسميتها ..المهم كانت في اخر مرحلة في التعليم ما قبل الجامعي "3 ثانوي" زي ما بنقول عليها في مصر..الوقت دة انا كنت في 2 جامعه .. كبرت مش كدة ؟! لا ودماغي ابتدت تفكر بمنطلق عفوي .. نرجع للموضوع اليوم دة هي سالتني (حنروح فين)

    + رديت عليها بكل ثقة (حخطفك واوديكي مكان عمرك ما رحتيه)

    - لا يا شيخ

    + حتشوفي

    - بقولك ايه ما تخلينيش اقلق منك واقولك مش نازلة

    + اوعدك انك حتنبسطي وان مفيش أي حاجة وحشة حتحصل لك

    - توعدني !! مفكرني حصدق كلام السيم دة ؟! احلف يا استاذ

    + وحياتك عندي يا كوكو

    - ماشي وانا حصدقك علشان انت عمرك ما قلت كلمة ورجعت فيها

    +لما نتقابل حتصدقي اكتر واكتر لما تشوفي بنفسك

    صباح اليوم التالى .. كنت انتظرها عند مدرسة الثانوى التي تنتسب اليها اسراء .. انتظرت قليلا احتسي قهوتي علي المقهي الموجود علي الرصيف يواجهني موقف السيارات .. ويقع بصري علي كافة الاتجاهات في المنطقة التي اتواجد بها حيث ان المقهي يقع بالتحديد علي تقاطع شارعين رئيسيين ..اشعلت السيجارة وانتظرت قرابة الربع ساعة حيث انها كانت بداخل المدرسة تنهي بعض الاجراءات حتي تخوض امتحانات العام الجديد ..مر الوقت واشعلت السيجارة الثانية والثالثة .. وقد بدا ينتابني الملل .. وشعرت انها لربما تكون خائفة وعادت لبيتها .. العديد من الافكار تراود ذهني واذ فجاة .. اسمع نغمة رنين هاتفي

    - الو .. انت فين ؟

    + انا قاعد ملطوع علي القهوة .. انتي روحتي البيت ولا إيـ...!

    - انا واقفة قدامك من الناحية التانية وقف لنا حاجة بسرعة نركبها علشان نتحرك بسرعة ومحدش يشوفنا

    + ماشي الحال .. لما اكون جاهز حتصل بيكي تركبي العربية

    - اوكي .. انجز

    اغلقت الخط في وجهها وتركت الحساب علي الطاولة وانا في طريقي اليها اكنت ممسكا هاتفي اطلب سيارة اجرة خاصة من احد تطبيقات الهاتف .. وصل الي بعدها بثواني السائق بسيارتة .. بعدما ركبت ابلغتة بالعنوان وقلت له ان يتحرك للشارع المجاور حيث اننا سننتظر حبيبتي .ومن ثم هاتفت اسراء حتي تركب السيارة ..

    كانت شديدة الرعب وتلتفت حولها منذ ما ركبت السيارة حتي لا يراها احدا من اهلها .. بعدما ركبت افاجئ بقالب الشيكولاتة الخاص بي مرتديا بنطال الجينز وفوقة رداء طويل من الخلف قصير من الامام يخبئ نهداها الصغيرين ويبرز مفاتن بطنها التي تحتوي علي بعض الدهون المشدودة التي تتواجد حول منطقة البطن لدي النساء ..

    + ازيك

    - احنا حنروح فين ؟

    + طيب مش تردي الاول .. ازيك عامل ايه وحشتني ؟ أي حاجة طيب !

    - انا قدامي ساعة بالكتير واكون في البيت ومش عاوزة حد يشوفني ولو اتصلوا بيا حتحجج باي حاجة

    + حاخدك اوديكي عند جدتي

    - هاهاها .. وبعدين ضحكتني .. اتكلم جد شوية عشان خاطري

    + خليها مفاجاة يا قلبي

    كانت تظن انني امزح في بادئ الامر ولكنها ادرك شيئا فشيئا عندنا وصلنا ووجدتني افتح باب العقار بالمفتاح ومن ثم الشقة..وبعدها جلسنا في صالة الشقة والانوار مطفاة وكنا وقتها الساعة الثامنة صباحا ..جالسين في صالة شفة جدتي التي كانت تعلم مسبقا بانني ذاهب اليها برفقة صديقتي .. ولكنها لا تعلم نوايايا ولا حتي اسراء .. وبالصدفة ان جدتي كانت لديها بعض المشاوير خارج البيت فبحكم انها سيدة كبيرة كانت منذ صغري فهي تحب ان تستيقظ مبكرا وتذهب لانجاز مشاويرها او اغلبها صباحا ..

    جلبت بعضا من العصير الجاهز وشربناه ..

    - انت بجد جايبني شقة جدتك !

    + ايه المشكلة

    - طب جايبنا ليه ؟

    + انتي مش قلتي انك مش عاوزة حد يشوفك ؟ دة المكان الوحيد اللى محدش من اهلك حيشوفك فيه .

    - طب وجدتك تعرف اني هنا ؟

    + هي عارفة اني حجيب صحابي وما تقلقيش حتي لو شافتك هي بتحبني وعمرها ما حتقول لحد

    - طب وبعدين انا خايفة !؟

    + تعالى معايا اقولك بعدين

    امسكتها من ذراعيها وودخلت بها سريعا الى غرفة النوم .. وقد تفاجئت هي برد الفعل هذا ! او بمعني اخر انصدمت عندما اشغلت ضوء الغرفة

    - احنا بنعمل ايه هنا ! ممكن تفهمني

    + هششششششششششش! اقلعي الطرحة دي عاوز اشوف شعرك في الحقيقة !

    - طرحة ايه اللى اقلعها

    + الجو حر !

    - لا !!

    قمت بادارتها تجاه المراة ووقفت ورائها شددت الطرحة البيضاء من فوق راسها رغما عنها وهي في حالة ذهول ..ومن ثم قبضت يداي عليها تطبق علي بطنها وانا واقف ورائها كلي شهوة تجاه الجسد الاسمر النابع تحت هذه الملابس .. راسي بجانب رلسها انظر الى عينها من خلال انعكاس وجهينا من المراة

    - وبعدين ؟

    + بحبك !

    - ما انا عارفة انا بس عاوزة افهم اخرة اللى بنعملة دة

    + عاوز ادوق شفايفك !

    - حنهزر ؟ وبعدين مالك سخن كدة ليه الجو حر بس مش صهد

    لم ارد عليها ولكنني قمت برميها لعي السرير الذي كان يقع ورائي ونمت فوقها ونحن بملابسنا وربطت بشفتاي علي شفتيها امصمص فيهما ولا شئ سوي عصرهم وامتصاص السائل الذي يحيط بلسانها حتي فوجئت بان عيناها قد اغلقتا ونفسها بدا في التباطئ مما جعلني اقلق عليها !

    + انتي كويسة ؟

    - جدا !

    + ايه رايك

    - جميل ♥

    +هو ايه دة

    -اللى انت بتعملة

    +هو انا لسة عملت حاجة ؟ سيبي لي نفسك خالص

    قامت بهز راسها ولكنها لم تكن تعلم انها تعطني الضوء الاخضر لافتراس هذا الجسد الذي يتلهف له كل ما بي من طاقة شهوانية ..قمت بوضع كامل جسدي فوقها واستمررت في تقبيلها وقمت بمد يدي وهي لا تشعر من تحت الملابس ذراعي الاثنين واذ فضجا ولسانها بداخل فمي وانا امصمصة انها تصرخ .. نعم يا ايها السادة كانت اول مرة لها ان يقوم احد بعصر نهديها الذان كانا كبيرين نسبيا الى فتاه في مثل عمرها (مممم اااااه انت بتع .... بتعمل ايه .. أي .. انت بتوجعني علي ... اه .. اه كمان .. بيوجع) كانت تلك اخر كلماتها قبل ان تصمت وتبدا في تقبيلي بعنف وتتحسس جسدي من تحت القميص الوردي الذي ارتدية .. لا تدري ماذا هي بفاعلة ولا تدرك ما الذي يحدث بجسدها .. فهي لا تجد الا الحرارة النابعة من مصدر مجهول لها ..وجدتني قد وضعت منطقة الحوض بين فخديها بعد ان باعدت ارجلها وهي لا تدري لماذا اتحرك ونفسي يتسارع هكذا

    - مالك .. مالك فيه ايه .. ايه اللى حصل بس .. بتعمل كدة ليه

    +عاوز اعرفك بحمادة ..انا عارف انك اتاخرتي بس حندرب اخر حاجة وصدقيني حننبسط احنا الاتنين

    -بس انا خايفة منك

    -اوعدك مفيش حاجة حتاذيكي ولا أي حاجة وحشة حتحصل لك

    قلت لها تلك الجملة بانفاس متقطعة بعدما قمت بتقبيل مناطق متفرقة من رقبتها .. اذنيها .. حتي شفتاها ولسانها وبحركة عفوية فككت ازرار البنطال والحزام وسحبت ذراعها وجعلتها تمسك ....

    -ايه دة

    +اعرفك بحمادة

    -وهو سخن كدة ليه

    +علشان انتي خليتية تعبان ولازم تريحية

    -وحريحة ازاى ؟

    + امسكية جامد مشي ايدك عليه وانتي بتدعكية واحدة واحدة وبعدين بعنف

    قامت بذلك مثل الجندي الذي ينفذ اوامر قائدة حتي وجدت انني لا استحمل ولاحظت ان الوقت يمر ولكن في نفس الوقت ترددت في الحراك حتي لا اتهور وخصوصا انها مازالت قاصرا ..عذراء .. واهلها قد يقتلونها اذا عرفوا ذلك الامر .. ولكن شهوتي كانت اقوي مني .. بعدت يديها وقمت بخلع السروال ومن ثم ملابسي الداخليه حتي شاهدت قضيبي وكانت في حالة ذهول لانها كانت المرة الاولي لها .. كانت قضيبي ليس بانتصابة الكامل ولكنة كان ممدودا وساخنا .. قمت بسحب بنطالها من عليها الى ما تحت ركبتيها ومن ثم لباسها الداخلي الذي كان مغطي بالرسومات اللبنية ورفعت الرداء وكانت السنتيانة غير مرتبة حيث انني كنت العب بالنهدين سابقا .. وقمت بالقفز بين ساقيها وهي مازالت تشاهد في صمت وذهول وقد تسارعت انفاسها .. وجدتني اضع قضيبي فوق شفراتها وليس بداخل كسها الاسمر الحليق ♥ حيث لا افقدها عذريتها .. نمت فوقها بهذا الوضع وانطلقت في التحرك وبدانا في الاستمتاع .. لا اكذب عليكم .. كنت اقوم سابقا بالتفريش ولكنها كانت المرة الاولي التي اجرب فيها الجنس السطحي .. الذي استمتعت به بدرجة كبيرة .. ليس مثل الجنس الكامل وحالات الايلاج ولكنني استعتعت .. حركة احتكاك قضيبي فوق شفراتها تزيد من انينها وايضا من شهوتي حتي بدات اصواتنا تتعالى وبدات في احتضانها وعضضت شفتيها حتي تورمتا فيما بعد ووصلت الي مرحلة انني ملاصق قضيبي بشفرات كسها واشد في شعرها .. من فرط احساسي باللذة كنت اتاوه معها .. وكان اكثر ما يساعدني في الحركة شدة الحر التي جعلت من العرق كساء للحم الجسدين مما سهل الانزلاق والحركة والمتكررة وايضا مرتبة السرير التي كانت مكسوة بالاسطوانات التي كان صوت ازيزها متعالى ..

    (اه – اه – اه .. فيه ايه .. كمان .. بسرعة .. كمان يا حبيبي .. كمان .. فيه حاجة غريــ .. أي أي أي .. ايه اللى بيحصلي دة)

    كانت تلك كلماتها التي قالتها وهي تنزل بويضاتها لتعلن عن افراغ شهوتها للمرة الاولي مع شاب .. كانت تجربة غريبه لها مع كل هذه اللزوجة التي لا تعلم مصدرها

    قمت علي الفور من فوقها ولكن كانت شهوتي لم تفرغ بعد وطاقتي في ذروتها

    جلبت كريم بشرة من الثلاجة وغطيت به قضيبي .. تعلمون السبب بالطبع .. دخلت عليها بدون مقدمات او أي كلام .. ادرت جسدها ووضعت راسها في الوسادة ودفست قضيبي علي فتحة شرجها .. وقمت بحشر قضيبي بيدي اليمني ويدي اليسري تمسك راسها وتثبتها علي الوسادة .. قد احست ببعض الالم وبدات في الصراخ .. نعم هذا صحيح بدات في الصراخ وليس التاوة وظلت تحاول اخراج قضيبي عن طريق الهروب والحركة الى الامام وانا معمي عن ما امامي لا اكترث وقتها لا لافراغ شهوتي .. غير مكترث للعواقب ..

    ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

    كانت تلك صرختها عندما انزلق بالكامل قضيبي داخل فتخه شرجها نتيجة للزوجة الكريم الذي يغطية وايضا لزوجة طيزها التي قد نسيت وقتها ان احضر واقي ذكري حيث انها غير مستعدة لذلك ولكنني لم اعي ذلك ولم افكر فيه الا وقضيبي كان قد وصل الى اواخر النفق الضيق الذي تملؤة السخونة واللزوجة في نفس الوقت .. بالرغم ان قضيبي كان قد تم ايلاجة بالكامل ولكنني ظللت ادفعة بعدما سقط جسدي وجسدها علي مرتبة السرير بكامل ثقلي

    - انا اسف بس دي الطريقة الوحيدة اللى نعمل بيها كدة .. الوجع راح .. اللى جاي كله حيبقي انبساط

    ظللت احرك قضيبي للداخل وللخارج وهي تصرخ بعضا وتتاوة بعضا اخر في انين من اللذة .. وانا كنت في حالة من الجنون .. لا ادري ما السبب .. ابشرتها السمراء في ما تغريني فيها .. قصر قامتها ؟ .. امتلاء جسدها بعض الشئ ؟ انها قاصر ؟ صوتها او حتي انها المرة الاولي لي لاقوم بالجنس الشرجي ..

    - ايه دة ..فيه حاجة نزلت جوايا .. ايه ده يععععععع

    +متخافيش حبقي اقولك بعدين ايه دو .. المهم معاكي مناديل ؟

    - اة في جيب البنطلون

    مسحت منيي من علي فتحة شرجها وظللت انظف قضيبي .. وانتم تعلمون السبب ..ذهبت للاستحمام واوصلتها الى منزلها .. وتلي ذلك زواجنا لدي محامي قد اخذ بعض الاموال .. وقد عشنا افضل فترة في عمرنا ♥ ولكن بعدها طلب الطلاق حيث انها قالت لي انها غير مرتاحة لنوع العلاقة وذلك بعد مرور عامين .. لا تزال عذراء من بين قدميها ولكن شرجها لم يفض بكارته سواي .. شكرا لها لجميع الاوقات السعيدة التي قضيناها سويا .. واريدها ان تعلم في حالة انها تقرا هذا يوما ما انني لم احب احدا مثلها .. فالعلاقة لم تقتصر فقط علي الجنس او السرير فقط .. فكانت زوجتي .. اعلم انه زواج غير قانوني .. ولكنني احببتها من كل قلبي

    تحياتي للجميع

    ساعود لكم قريبا

    AU-VI
    أعجب بهذه المشاركة اكس مان
  2. اكس مان

    اكس مان عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏5 فبراير 2016
    المشاركات:
    22
    الإعجابات المتلقاة:
    4
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    القاهرة
    قصه جميله جدا جدا جدا
  3. Ahm

    Ahmed Roro عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏اليوم
    المشاركات:
    3
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    قصة روووووووعة


جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - تجربة زواجي العرفى
  1. Cou
    الردود:
    2
    مشاهدات:
    10,485
  2. عاشق للطيز
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    718
  3. منى عروس البحر
    الردود:
    4
    مشاهدات:
    41,853
  4. مرهف الاحساس
    الردود:
    135
    مشاهدات:
    10,813
  5. Bos
    الردود:
    4
    مشاهدات:
    3,152
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff, If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


اختي قحبتيانا مراهقة شهوتي 218 2019 2017صور سكس اخ ينيك اختة بالصورة المترتبهقصة سيكس ينبوع الحلام مصورةقصص سكس مصوره الجاسوساتsupergirl's last standاجمل قصص سكس محارم سعودي مع اخواتهمقصه نيك فقرالحال خلاني انيك محارميقنص اطياز من الشارعصور سكس سمراليمنيةسكس نيك قصص في الشارعمحارمقصص بدريج مغربية حويت اختي من ترمتهابورنو أرضعيني من بزازك أم وإبنهاسكس في دمشق سوريةصورزوجتي الشرموطه نسوانجيWatashi wa, Kairaku Izonshou ترجمة انمي cache:HggyGxraXJIJ:vitra-sajt.ru/t15479/page-21 اريدحل لانيك اختي المتزوجهقصص سكس جديدهقنص طيز محجبات في بيوتهنقصص تزوجني جني وناكنيcamping gaye ritu susu bra sexتجسس منزلی محارمصورسكس سيلفيقصص سكس محارم.عربي عمتي تذاكرليبزاز منقباتزب جزائريقنص أطياز المحجباتxnxxالاب ديوث وخالORE GA KANOJO O OKASU WAKE – 04 ﺍﻟﺤﻠﻘﺔ ﺍﻟﺮﺍﺑﻌﺔ ﻣﺘﺮﺟﻤﺔ ﻟﻠﻌﺮﺑﻴﺔهل يوجد اساليب لنيك الامرانيا اليمنيةسكس يمنيقصه نيكتهم محارمي كالهمقصص لواط في حضني وقبلتهقصص سكس بنات شراميط سحاققصص سكس مصورة مهرجان الصيف مع اخىقصص نيك طيز حماتي المنقبه مع القات الساخنهقصص سكس محارم اغرب من الخيال استئجأر رحمي لزوج ابنتيقصص سحاقصور سكس لاتحرم زوجتك المتعة ياديوث،جديدعلي الرابط a radick ,com xnxxxnxx لصوص ااغتصبوني انا وزوجتي وبناتي مترجمقصص محارم الخلطه السريهقصص سكس محارم تتلذذ بطعم زبيhttps://www.arabincest.com/f3/page-20قصص محارم اخواتسمر واخوهاxxxxالجاسوساتتجسس كوكتيل محارمقصص سكس عربيقصة مصوره مساعدة يد عمتي في استمنائي مترجمة للعربيةPorn hdhdhdhdhdhdhdhdhديوث شهوة أختي جوجو قحبتي قصة سكس استئحار رحمىasschuckssaving princess marcoقصة.نيك.قحبه.يمنيه.نيكني.وبرد.استي.بعد.القات//eurobookmarker.info/posts/209598/قصص سكس فيلاماحصريا وبالترجمة الاحترافية الاب الهائج لم يتمالك نفسه امام بزاز ابنته وكسها المثير pourno.سويد.الاينائ.مع.امهاتهمصورسكس مصوره حصريآ أنمي مترجمه بالعربيقصص جنسية مصورة الأم المرفوضةصور تجسس دياثه المحارمقصص.سكس.كسي.اتهره.من.الخيارقصص جنسية مصورة الأم المرفوضةنيكني اناخول ونيك اختي ومراتي وامي.comشرموطة قبائليةصور السكسيه صباح اليمنية الالبوم كامل منتدى عرب نار نسوجيقصص سكس اغريت بابا باهتزاز طيزيافخاد وطياز تتاكلقصص سكس يأجرنيصورسكس قنص طياذ في بيتهنانايوسف سالب من سوريا عرضت قصتي وجوزاختيقصص سكس نيك بطيز زوجتي الكبيرة انااخوهاهنتاي استرجاع حنان اني الضائعسكس جوليا البنانيه العاهره المصريه محارمقصص جنس فيلاماكيف اتحركش بخالتس لانيكهاالبوم كامل لشرموطه جوجو الصفحة 5صور سكس شوية مزز بلدي