قصص سكس عربي اختي والشاب الفرنسي


الموضوع في 'قصص سكس عربي متنوعة' بواسطة سكسي عاشق, بتاريخ ‏13 سبتمبر 2019.

  1. سكسي عاشق

    سكسي عاشق عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏26 يونيو 2019
    المشاركات:
    14
    الإعجابات المتلقاة:
    10
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    , تونس
    بفصل الصيف بيرجع العديد من المغتربين عشان العطلة وزيارة الاهل واكثر المناسبات والافراح واحنا بحارتنا كان فيه واحد اسمه رشاد عايش برة بفرنسا وحسب ما أعلم أنو كان على علاقة باختي مش رسمية بس هو وهي بمتعو بعض رجع عشان جواز اخته وكان معاه شاب فرنسي بقول وانو ابن صاحب الشغل هنيك وقبل الفرح كان بالليل بيعملو سهريات للعاءلة والجيران غناء ورقص وكان فيه كتير بنات وستات بس النجمة الوحيدة كانت اختي بتمتاز بالجمال والجسد السكسي وبترقص بتخلي الجميع ينظر ليها باعجاب خاصة ال رجالة بتمحنو عليها وكل واحد يتمنى نظرة منها بس هي كانت بتدلع وتغنج لرشاد حتى أنو كل مايلاقي فرصة بيقفش فيها بوس وحك وأنا براقب الوضع لمحت وانو الفرنسي حيكلها آكل لشدة محتتو عليها خاصة وهي بيضاء ولبسها قصير ركبها وفخاضها زي الشهد وباخر السهرة لمحتها مع رشاد نايك ايدها وبيحكو وسمعت بقول لها بكرة عيزاك واحكيلك حاجة وعدم من جانبهم الفرنسي وكلم رشاد بس رشاد ضحك اختي تسالت هو قال أين بس رشاد بكرة ححكيلك وهي رائحة ضرب طيزها بيديه هي نظرت بغنج وحركت كل انوثتها عشان بتزيد لهفتو وشهوتو ورحنا عالبيت والصبح فقت من النوم وأنا رائحة عالحمام سمعد حركة مش هادئة وكان صوت رشاد طالع من بيت اختي قربت شوية شفت رشاد غارز زبو بطيزها وبقول له أو شفني الفرنسي كده حيتجنن ده عايز ينيكك دنتي بوزتو عقلو ده حيتجنن عليكي والزب داخل خارج بطيزها أنا خلاصة زبي بقى زي الجديدة وسمعت صراخهم ده كل حليبو بطيزها وهي بتقول حفكر وارد عليك بس هي كانت عيزاه لأنو وهو خارج بقلو كسي لا منتعارف أنا مش مفتوحة وفهمو دنا معرفش اتكلم معاه ولا افهمو وبالمساء تشيكت وتبرجت عالاخر ورحت معناها عالسهرية ولما دخلنا لمحت الفرحة بعيون الفرنسي وكان يبتسم ليها وأنا بقول ابسط يا عم دنت حتاكل لحمة بلدي ويتمتع زبك وطول السهرة واختي تعمل حركات دلع وغنج دي عيزة تجننو وربما كان كسها بيكلها وطيزها ملهوفة تذوق زب اجنبي لحد آخر الالليل رجعنا عالبيت ودخل كل واحد على بيتو طال الوقت كتير وسمعت طرق خفيف عالباب ولمحت اختي خرجة بشويش وكانت لبسة طقم نوم أحمر مبينة كل شي فتحت الباب وكان هو دخل وكان لابس شورط وقميص حضنها وحملها بين لديه وعلى طول على اودتها لحبتهم عايز أشوف النيك الصح ده بدأ يلعب بشعرها وبوس شفافها بكل حب وحنان وهي بتلعب على صدره ونزع قميصها وكانت ملط صدرت منه صفارة اندهاش واعجاب وكان بيلمس كل حتى فيها ويتكلم بي هي بتجاريه ومش فهمة حاجة وسخن عليها ويطحها فوق فرشتها ونزل يبوس في كسها وفخاضها وبيعصر بزازها ويلحس صوابع رجليها وهي بتتلوى من كتر الشهوة والحب بعدين تسطحت على وشها بداعب طيزها ويبوس ضهرها لأنو اختي تتاكل آكل واول مرة بشوف اختي مسلمة خالص ده الفرنسي جننها خلاص لأنو وقفت ونزعت الشورط وبان زبه ده وحش دنا خفت عليها ده زبو حقطعها هي لما شافت زبو ومن كتر محنتها جت على ركبها وراحت مسكاه بتلعب بيه وبترضع لحد ممسكها واخ وضع 69يا بوس يا احس هي بتعيط من الحلاوة تجننت خلاص لأنها وقفت وفتحت رجليها وأخذت تحك كسها بزبو وهو بينظر ليها وبتعيط شو هالزب دخيلك شو حلو أول مرة بحس طعم النيك يا فرنسي يا حلو له لو كان طيب مفتوح ولمحت للدموع بعينيها من كتر السابق واللوعة آخذها وطلع فوقها فتح رجليها وحط زبو على اشفار ألكس بيضرب فيه وهي بتعيط وتعصر بزازها وبحركة لطيفة وهو يبوس ويلحس صوابع رجليها رفعها شوية لفوق وغرز الب بطيزها وبدأ ينيك ينيك لحد ما آخذها في حضنو ووقف وزبو بطيزها ببوس شفايفها ويرصع بززها وهي خلاص مغمية عليها من الحلاوة بعدين طيزت وجاء من وراء وضرب الزل بالطيز داخل خارج وهي شدة طيزها بتفتح عشان يزيد يدخل لين سمعت صرخ ولصق ليها شوية وطلع زبه وطلع معاه الحليب وتسطح جنبها وهي حضنتو وراحت تبوس فيه وكانها بتتشكرو على النيكة لأنه كيفها عالاخر والفضة بقية
جاري تحميل الصفحة...
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff, If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


سكس اروع القصص محارم مصريه ومغربيه مع اخوهتصاویر متحرک کوس لیسیسكس قصص سكس هيبارا وكنواننيك. عربي منزلي ممحوناتقنص أطياز محارمبراحه يا خول قصه شميلقصص جنس فقر الحالeurobookmarker.infobhai bahan chudai photoصور طياز بملبس بجامه ضغطقصص سكس لحس طيز سادي قرفصورسكس مقرب سن12سنهقصه نيك حماتي وجارتي اليمنيه وانا سكس مخزنين قاتقصص سكس محرم انا ومنا وامه واخته من الجزاء الاولقصص نيك جاسروزجة اخاه الشرموطهxnxx.comاني وحبيبي في المنزلمنوكه هتناي انمى زبقصص اباحية متسلسلة انا ومينا وامه واخته وزوجتهصورسكس مصوره حصريآ أنمي مترجمه البنت وبوها بالعربياححح انا ومحارمي اشها نيك قصص محارمﺍﻟﻤﻮﺿﻮﻉ ﺑﺪﺍ ﻟﻤﺎ ﻣﺮﺍﺗﻲ ﺣﻠﻤﺖ ﺣﻠﻢ ﺍﻥ ﻓﻲ ﺣﺪ ﻏﻴﺮﻱ ﺑﻴﻨﻴﻜﻬﺎ ﻭﺍﻧﺎ ﻛﻨﺖ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻭﺳﺎﻳﺒﻬﺎ ﺑﺮﺍﺣﺘﻬﺎ ﻭﻫﻲ ﻛﺎﻧﺖ ﻣﺴﺘﻤﺘﻌﻪ ﺟﺪﺍ ﻭﺍﻧﺎ ﻛﻤﺎﻥ ﻛﻨﺖ ﻣﺴﺘﻤﺘﻊ ﻭﺣﻜﻴﺘﻠﻲ ﺍﻟﺤﻠﻢ ﺑﻜﻞ ﺗﻔﺎﺻﻴﻠﻪ ﻭﻛﺎﻧﺖ ﻫﻴﺠﺎﻧﻪ ﺍﻭﻱ ﻭﻫﻲ ﺑﺘﺤﻜﻴﻪ ﻭﺍﻧﺎ ﻛﻨﺖ ﻫﻴﺠﺎﻥ ﺍﻛﺘﺮ ﻣﻨﻬﺎ ﻭﺑﻌﺪﻳﻦ ﻗﻮﻟﺘﻠﻬﺎ ﻓﻲ ﻛﺪﻩ ﻋﻠﻰ ﻓﻜﺮﻩ ﻓﻲ ﺍﻟﺤﻘﻴﻘﻪ ﻭﺑﺪﺍﺕ ﺍﺟﺒﻠﻬﺎ ﺍﻓﻼﻡ ﺳﻜﺲ ﺳﺘﺎﺕ ﺑﺘﺘﻨﺎﻙ ﻗﺪﺍﻡ ﺍﺯﻭﺍﺟﻬﻢقصص نيك فشخقصص مصورة سكس مس انشراح مدرسة احلاميمنتديات قصص سكسطيازناديه لطفيمالد وطاب عن قصص سكس نيك اطياز محارم يمنياتقصص سكس سافيتاقصص سكس لواطاححح اممممم نيك امك محارمتويترسكس ديك عربي ديوث متحررسكس Naaaaaaaaaaaaaaarقصص سكس اغرب من الخيال استئجار رحمي لزوج ابنتيقصص محارم مصورة امي تعلمني النيكعرض هائل من مشيره المنقبهصورسكس بنات في الحمام مصريقصص سكس كافيتاقصص نيك يمنياتcache:HggyGxraXJIJ:vitra-sajt.ru/t15479/page-21 Alka mausi chudakad all pics nudeدافهای عربخرم طيز ما احلاهزنقتها في الحيط وشديت شعرهااجمل قصص سكس حدثت في سوريه ايره الضخم اوجعنيتحميل قصة تحول عائلتي من الاحترام الي الحرام كاملةشافتني راكب ابنهاقصص جنسقصص محارم عربيدحش خيار عملاق ‏XNXمشلسلات سكسييييي مترجمه سحاقبنتى استئجار رحمىمتناكxnxxقصص نيك العمههنتاي محب الامهات مترجمقصص سكس عربيسكس صورزوجتي لتبادل واتساب ﺭﻗﻤﻲماما علمتني من صغري السحاق ومص كسهاالبنوتةالشقية سكسيسكس طيزفيلم ياباني ساعتين! : (لما يفرك الابن ويمصمص حلمات أمه اثناء المذاكرة) !!صور سكس ونيك شرامط الغردقهتحرر زوجين مترجمهxnxxرقص برازيلي سكسيييييصور ظيز مراتي نسوانجيxnxx anime miboujin numeriau nikiyokuتجسس محارم منقبهقصص سكسي ماماوالفحلقصص ينيكني اناومحارمياختي المطلقة تعطيني طيزها كي انيكهاﺇﺯﺍﻱ ﺍﺻﺒﺢ ﻟﻮﻻ ﺍﻟﺒﻨﻮﺗﻲ؟ ... ﺑﻨﻮﺗﻲ ﻣﻮﻟﻊ ﻣﻊ ﻣﻮﺟﺐ ﻫﻴﺠﺎﻥمع من يرحني نيك محارمموقع نسونجي صورزوجات عربxnxxصورسكس شرموطة بلدنانسوانجي صبوحة.اليمنيهبدي سكس وزبيقصص نيك محارم ديوثسكس بعتلي صور اخته ببعتلك صور اختي