قصص سكس محارم خالات عائلة خالي وعشقهم للجنس الحرام


الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة amne abdi, بتاريخ ‏21 ابريل 2016.

قصص سكس محارم خالات عائلة خالي وعشقهم للجنس الحرام 3 5 1votes
3/5,

  1. الموضوع
  2. التقييمات (1)
  1. amne abdi

    amne abdi عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏20 ابريل 2016
    المشاركات:
    16
    الإعجابات المتلقاة:
    17
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    أنثى
    مكان الإقامة:
    goteborg
    عائلة خالي وعشقهم للجنس الحرام​

    اسمي كريم عمري 15 سنة كنت طالب مجتهد في المدرسة الى ان طلب مني ابي ان اترك المدرسة والتفرغ للحقل كما و الحاصل في البلد في ترك الاولاد المدرسة والتفرغ للزرع الا اني رفضة الامر واخبرة امي واقنعتها وكانت سيدة غولة طيلة واذا تمسك حد تفعصو حتى ابي لم يفلت من براثمها وكان يخشاها حاله حال اهل البلد وهي منحدرة من اسرة شرانية ومفتريه اقنعت امي والدي واتصلت بخالي في المدينة ان ياخذني عنده لااكمال دراستي وقد وافق خالي على الفور واخذني معه لبيته - خالي سعيد 55 سنة زوجته سعاد 48 سنة وبنتاتها حيث كانت ارملة حين تزوجها خالي الي كان عقيم هدى 27 سنة وهند 25 سنة وصلت لبيت خالي فستقبلتني زوجة خالي وبناتها بفتور واضح الا ان خالي كان فرحان جدا بقدومي وفعلا تمالتاقي باحد المدارس كانت بعد عن بيت خالي حوالي 15 دقيقة بالدراجة الهوائية الي اشتراها خالي لي وبعد مرور حوالي 8 اشهر قد تعلمت امور كثيرا من الجنس والفتونة واماكن الدعارة والاماكن المشبوها​
    وفي احد الايام كنت في طريقي للمدرسة حين لاحظة زوجة خالي سعاد نزلت من سيارة تكس وجهة لااحد العمارات التي توجر شقق مفروشى تبعتها حتى دخلت وبعدها رحت للبواب وتكلمت معاه في امور عادية بعدها سئلته عن السيدة التي دخلت​
    قال-يبني خليك بحالك مالنا ومال الناس وهو يبتسم ابتسامة خبيثة فهمت من خلالها مايرمي اليه استاذنت منه ووقفت مسافة اراقب حتى خرجة سعاد ومعا كدة شاب مفعوص اخذت تكس وراحت ونا تبعت الشاب وكان اسمه عادل عمره 28 سنة تبعته الى ان وصل الى مقهى يرتادها ابناء اخوالي وكانوا يعرفونه سئلتهم عليه قالوا هو عمل اي وقامو يضربوه قلت لهم سبوه ناخذه لمنطقة قليل المارة بها لماوصلنا ضربناه ضرب نسيناه اسموا بعدها اخبرتهم بان يغادرو وبقيت قربه قلت له - احنا شباب زي بعض ونا زعلان علك ومرضيت اخبر ولاد خالي بلي عملتوا اخذ يبكي ويحلف انو معمل حاجة قلت له والسيدة الي كنت معاها في العمارة تعمل اي قال هي قريبتك قلت لا بس هي ام صديقي​
    قال هي كل فترة تتصل بي عشان امتاعها​
    قلت اسمع اذا اتصلت بك مرة اخرى اتصل بي ونتظرني عند باب العمارة​
    بعد مرور مدة شهر تقريبا اتصل بي وقال هي اتصلت وبكرة في نفس المكان تجي قلت خليها تصعد للشقة ونت انتظرني خارج​
    ثاني يوم رحت كان منتظرني بباب العمارة قلت له انت روح الان ولا تاتي الا غدا قال ماشي واعطاني مفتاح الشقة وروح بعد ان وصلني لباب الشقة​
    دخلت الشقة واقفلت الباب خلفي​
    سمعة صوت سعاد وهيا بتنادي فينك عادل اتاخرت لي وكان مصدر الصوت من غرفة النوم​
    دخلت عليها وهيا نيمة بدون ملابس يعني ملط​
    لما شفتني صعقت واصفر لونها وفتحت فمها وكانها شافة الشيطان​
    عصبت وجلست جنبها على السرير وقلت لي تعملي كدة انتي عاوزا تفضحينا​
    وهي ولا صوت​
    عززتها من كتفها اطرقت وبداء البكاء​
    بهستيريا​
    خفت عليها بصراحة حسيت بانها جنت​
    رحت مديها كف مصحيها من صدمتها​
    راحت مسكة ايدي عوزا تبوسها قلت لها لا​
    انتي لي عملتي كدة​
    وحكيلي بصراحة​
    قالت - خالك بقالو سنة ملمسهاش وهي ست وعندها متطلبات​
    قلت لها انتي مخفتيش من الفضيحة​
    قالت اعمل اي الشيطان​
    قلت مشيطان الا انتي وهذهي الشقى بتاع مين​
    قالت هي ماجراها بس خلاص حرمت​
    قلت تعرفي لو اخبرة اخوالي اخوة زوجها راحت مسكة رجلي عوزا تبوسها​
    قالت الا اخوالك دول يقطعوها حتت​
    قلت طيب ان حسكت بس انتي لي تروحي للغريب منا هو قربك​
    قالت ميصحش​
    قلت لي منا اولا من الغريب وبصراحة لما شفت جسمها الي يقوم الميت كانت ست كدة عجي سمار خفيف وصدر يرضع بلد ملبن مش هادل ابدا وبطن كل مرمر وخلفية كبيرة تجنن​
    رحت هاجم عليها ونومتها على ظهرها اخرج ايري وكان واقف صروخ رحت رافع رجليها وزرعتو بكسها من غير احم ولا دستور وادخلتو كلو راحت مصوتا​
    قالت دكبير اوي ارحمني​
    رحت مسرع وكاني احفر ترعة​
    وها تصدر اصوات غريبة مش فهمها كانها تولول على حظها او كسها الي راح مفشوخ ومحمر​
    ونا مش حاسس بيها وكاني اعاقبها بعد ثواني من الزرع العنيف راحت مخرجة صوت من خرمها وضحكة​
    قلت طيب انتي تضحكي علية رحت مسرع الحفر الى ان وصلت وقذفت بيها وحسيت انو حيخرج من بقها رحت نايم جنبها​
    شويا راحت حطة ايدها على صدري وهي تقول​
    انا اول مرة اتناك كدة دنت هدتني​
    قلت انتي لسى شفتي حاجه​
    راحت مدى ايدها على ايري وبقت تحركها لفوق والى تحت رحت متهيج على الاخر رحت قلبتها على بطنها وزرعته​
    بخرما​
    قالتبراحة استنا شويا مدة ايدها تحت السرير اخرجة مرهم دهن راس ايري وخرمها رحت دافع ايري في خرمها رحت تعض ايدها​
    قلت انتي اول مرة تنفتحي من خرمك​
    قالت لا بس اول مرة كدة حجم يدخل بي​
    ورحت تصوت اي ظيضي اي اي​
    ونا مش سائل بيها واسرع الزرع وهيا شويا تتمحن وشويا تصوت ونا بقى مش عارف هي مستمتعة ولا متوجعة رحت مخرج ايري كلو منها راحت مسكاني وهيا​
    تقول دخلو حرام عليك رحت مدخلو بس ببطء​
    شويا سريع وشويا بطيء الى ان قذفت بها وهيا راحت نيما على بطنها​
    قلت فين حمام قالت استناشويا راحت مسكى وحطاه في بقها بصراحة انا انخذيت وحيات سيدنا اللبلوبي انخظيت وهذهي اول مرة اجرب المص بس كان وبصراحة حاجة روعة الى ان وقف من جديد واول مرة يبقى كدى كانه عمود​
    راحت نيما على ظهرها ونا شلت رجليها وعاوز ادخلو بكسهى قلت براحة خليني برحتي​
    قلت برحتك​
    راحت مسكة ايري وتمسح بي على كسها الكبير النظيف من الشعر ولونو احمر ناري​
    راحت مدخلاه شويا​
    قالت تدخلو بالراحة وخرجو بالراحة رحت منفذ الي عوزاه شويا راحت مصوتا بسرعة بسرعة دخلو بسرعة رحت مشغل عليها السرعة القصوى لما هرتها وفشخت كسها الكبير​
    راحت مسكا اديا وحطاهم على صدرها​
    ومسكت راسي وتقربو على وجهها ونا اقاوم​
    قلت انتي مالك جنيتي​
    قالت لابس عوزا ابوسك​
    قلت لا خليها مرة ثانية​
    راحت راحت لفى رجليها على ظهري وهي تهتز هزات عرف فيما بعد انها تنزل شهوتها​
    الى ان افرغت السائل المنوي بيها​
    بعدها استحميت وهي كمان ورحنا خرجين واتفقنا انها تطلب مني متى مكانت عوزا تناك​
    وتغيرت تعاملها معي مع دهشت بناتها وفرحت المسكين خالي
  2. راسبوتين العرب

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏22 مايو 2016
    المشاركات:
    3,177
    الإعجابات المتلقاة:
    1,250
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    فحل موجب
    مكان الإقامة:
    دمشق، سوريا
    عايزين تجيبيلنا الاحلى
    شكري وتقديري لمجهودك
  3. اموت فى الجنس

    اموت فى الجنس عضو ذهبي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏2 فبراير 2016
    المشاركات:
    990
    الإعجابات المتلقاة:
    450
    نقاط الجائزة:
    63
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    حلوة بس محتاجة لتفسير بعض الكلمات غير مفهومة
جاري تحميل الصفحة...
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff, If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


قصص سكس كرتون نسوانجي مترجم مرهف الاحساسصور طياز مهريهسكس تويترxnxx حلفات خليجيات 2019 دياثه على اخواتهمقصص سكس محارم عشق المحارم متسلسله الجز 1قصص لواط عربيﺭﺍﻳﻜﻢ ﺑﺠﺴﻢ ﺍﺧﺘﻲ ﺯﻫﺮﺍﺀeurobookmarker.infoقصص سكس كرتون ابطال التايتنزصور القحبه اليمنيه سمرقصص سكس اني بحب زبك زبك جنني زبك شرمطنيفيلم ياباني ساعتين! : ( تجربة الزواج وليلة الدخلة بين الأمهات وابنائهم ) انمي هنتاي محارم حب الاخت(أمــــــــي الــحــبــيـــبـــة!) Daisuki na Haha الحلقة 1نادية الجندي عاريةزوجةمحجبةتنتاك مع جارتهاوللاسف لم استطع ان ارى جيداا سوى مرات عمي الكبير وهي تتاوه وشخص ما يركب عليها يدكها بقسوه ولم ارد ان اتعمق اكثر حتى لا ينكشف امري وفجاه تنبهوا لوجودي حيث ان اضاءة الرعد جعلت ظلي يتجه ناحيتهم ف توجهت مسرعا الى شقتنا كي لا يروني ولم انسى منظر زوجة عمي وهي تتناك في هذا الوقت ابدصورزوجات bigassدحش خيار عملاق ‏XNXماذا افعل لكي انيك بنت عمي ساعدونييستلطف اخته وينيكها في المطبخ قصه مصورهقنص طياز امنقبات في بيوتهنقصص نيك عمتيسكس سادي وتعذيب من ام الها قصصصور كس كرتونقراءة قصص سكس أثاره خيانة زوجاتقصص نيك شرمط شفت زب كبير ولعتXnxx jamiiiil indianpussypicsقصة ناكوني فحول اه براحه مابقدرصور قحبهصور سكس صفحه نسونجي نسوان جمال مربربينسكس مكالمات لست رجل هنسافرسكس ابتزاز انمي زوجات اخواني مترجمoni chichi 2 مترجمالعاهرة فتيحة تتناك معسكس نيك@uMrkjtTreAmf13R‏ ‏sexقصص سكس مع اخ زوجي حموديﺲ ﻋﻠﻰ ﺍﻣﺔ ‏[ ﺳﻜﺲ ﻣﺘﺮﺟﻢ ‏] ﺣﺼﺮﻳﺎً ﻭﻋﻠﻲ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻋﺮﺑﻲ ﺗﺸﺎﻫﺪﻭﻥ : ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ , ﺳﻜﺲ , ﺳﻜﺲ ﻣﺤﺎﺭﻡ , ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺼﻮﺭﺓ ,ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﺟﺎﻣﺪﺓ ,ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﺣﺼﺮﻳﺔ ,ﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻋﺮﺑﻲ , ﺳﻜﺲ ﻋﺮﺑﻲ , ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻋﺮﺑﻲ , ﺳﻜﺲ xnxx ﺍﻻﺑﻦ ﺍﻟﺸﻘﻰ ﻳﺘﺠﺴﺲ ﻋﻠﻰ ﺍﻣﺔاححح اممممم نيك امك محارمصورة سكس شذى حسون طيز عاريةالمحقق كونان قصص محارم راننيك اربعينيهشات محارمسکس خلیجیصورزوجات ومحارم عربيسكس محارم سعوديكوكتيل صورسكس عربي سيلفيقصص نيك شراميط متسلسله اه اف براحهديوث أتمني أنام مع أختي قحبتي أحدث قصص سكس ناكني أخويا خليجياتنيك سودانينيك مريممحارم مضاجع اﻻخوات مترجم للعربيةقصص سكس انا والفحلbigass xxxﻫﻨﺘﺎﻱ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﺭﺍﻗﻴﺔ ﺑﻴﻦ ﺍﻟﻨﺴﺎﺀ ﺍﻟﻜﺒﻴﺮﺍﺕ ﻭﻣﺤﺎﺭﻣﻬﻢ !! ﺍﻟﺠﺰﺀتحرر مصري xtubeScreenshot_٢٠١٩.xxnxxناصر الامارتي xnxxغيرمتزوجةxnxxxxnxالحارس صور سكس كرتونيهقصص محارم قصه حماده مع اخته يمنىسكس كونغ فو باندابزاز شرموطة كبيرةقصه نيك طيزي الضيقه وانا مخزنه قات مع حبيبيسكس انميsonikanoسكس Naaaaaaaaaaaaaaarقصص سكس مصورة - قصة فيلاما velamma الجزء الثامن والأربعون .نيك كس شيماء22قصص سكس اخويا ناكني وانا لسه ما بلغتشامى تعالج انتصاب قضيبىمنوكه هتناي انمى زبقصص نيك نسوانقنص اطياز امهات متزوجات في المنزلسكس كرتون العروس المهانة مترجمقصتي مع طيزامي النائمةنسوانجي بصبصة اطيازقصص زوجتر تترجانى تجرب زب غير زبىقنص مكوة محارم غربقصص انا ومرات اخوياحكايتي الجنسيه المثيره معا نوال زوجة اخي الشرموطه الجميله://.bigassphotosافلامصورمص الزب بنات يافعيطيزي هديتك قصص سكس شواذقصص اباحية متسلسلة انا ومينا وامه واخته وزوجتهنيك طيز عفاف بنت خالتيجنس الامراء الفخم فيديو 2 مترجم عربيقصص هيجان زوجه اخي المخزنه للنيكقصص نيك الام القحبه مصوره 3dyfصورقنص اطيازقصه ابوزب جبار وزوجه المحرومه ونيكصور شباب سكساطيازخبرهقنص طيز محجبات شارغعايزة تريح اخوها من المجلات قام فشخهاالجسوسات التخلص من الزمبي