قصص سكس محارم خالات لاعب بنادي مشهور و قصتة مع مرات خالة وبنتها


الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة مريام المصرية, بتاريخ ‏18 أكتوبر 2015.

  1. مريام المصرية

    مريام المصرية عاشقة محارم عربي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏10 أكتوبر 2015
    المشاركات:
    811
    الإعجابات المتلقاة:
    1,453
    نقاط الجائزة:
    93
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    سخنة دايماً
    مكان الإقامة:
    مصر
    a97f62cf5254b02393f34df5931b9d6d.
    هاى انا ميدو 19سنه من مدينة نصر كايرو جسمى رياضى نظرا انى بلعب فى نادى طلاع الجيش المصرى وقمحاوى يعنى مش ابيض ومش اسمر طولى 181سم وزبى كبير طوله 20سم وعرضه 16سم كان لى مرات خالى عندها 37سنه بس لسه محتفظة بجسمها وهى طولها 160سم ووزنها حوالى 60كيلو وهى بيضة اوى زى بياض التلج او اللبن وبزازها كبار اوى وعلى طول حلمات بزازها واقفة وهقولكوا عرفت كده ازاى دلوقتى وطيزها كبيرة اوى وامورة جدا جدا هى ساكنه فى الشقة اللى تحتى على طول وكان ليها بنت عندها 18سنه وكانت هى كمان بيضة اوى وطيزهامدورة وزى الملبن وبزازها وسط مش كبار ومش صغيرين وطولها 165 سم وانا وهى كانت علاقتنا جميلة اوى نظرا اننا فى سن بعض واننا كمان دماغنا زى بعض المهم القصة دى حصلت معايا بالظبط من حوالى6شهور من تاريخ كتابة القصة انا كنت راجع من التمرين ولقيت بنت خالى واقفة فى البلكونة فنادتلى وقلتلى هاتلى كنز بيبسى وصدور بانيه وتعالى فجبت اللى قالت عليه وطلعت اديهم ليها ودخلت لقتها لابسه باضى كت وشورط قولتلها حرام عليكى الجو برد قلتلى لا انا مشغلة التكييف وتعالى عاوزاك دخلت قولتلها خير قلتلى عاوزة اقولك حاجة قولتلها اخلصى قلتلى فى واحد صاحبك كلمنى وعاوز يرتبط بيا بقولها مين قلتلى خالد قولتلها طيب قشطة انا مالى بها قلتلى بقولك ايه بصراحة انا بحبك انت وانت عارف كده وكمان مامتك ومامتى عارفين قولتلها بس و انا بحبك زى اخواتى بالظبط فقامت جاية معيطة فرقبت منها واخدت راسها على صدرى بقولها ياحبيبتى وانا افديكى بعمرى بس و انا بحبك زى اختى قلتلى بس انت قولت لمامتك غير كده بصراحة ياجماعة انا اصلا بحبها بس كنت بتقل عليها *قولتلها قولت لمامتى ايه قلتلى مامتك قلتلى انك بتحبنى وبتعشقنى كمان قولتلها لا كلام قلتلى لا انا عارف انك بتحبنى عشان انت دايما بتغير عليا بجنون قولتلها ايوة بحبك وبموت فيكى وكانت ايدى على كتفها وضاممها لصدرى قلتلى بجد قولتلها ايوة بحبك يارانيا قلتلى انا بقا مستعدة اعملك اى حاجة قولتلها اى حاجة اى حاجة قلتلى ايوة قولتلهاعاوز مكرونة بشمل قلتلى عيونى ياتاج راسى بس بكره قولتلها طب انا جعان اوى قلتلى ثانية والاكل يبقى جاهز ودخلت المطبخ تجبلى اكل فدخلت وراها وهى واقفة انا جيت براحة من وراها ورحت جاى حضنها من وره قلتلى خضتنى حرام عليك بقولها اوعى تخافى طول مانا جنبك قلتلى بحبك وقامت حضنانى وهنا زبى كان على بطنها وكان واقف اوى قلتلى ميدو قولتلها نعم ياروحى قلتلى انا عارفة انك ولد وليك احتياجات وانا مستعدةاعملك اى حاجة بس بشرط متعملش كده مع غيرى قولتلها ياقلبى انا مستعد مكلمش اى بنت عشان خاطرك قلتلى بحبك ياميدو قولتلها وانا بعشقك وروحت جاية حاطة شفايفهاعلى شفايفى قولتلها بلاش انا مش عاوز اضايقك قلتلى انا مبسوطة انت مالك انت وفضلت تبوس فشفايفى لحد مالقيت ايديها على طيزى من وره وبتدخل جوه البنطلون بقولها بتعملى ايه قلتلى اسكت وسيبلى نفسك انا عارفة انك عاوز ترتاح ولماترتاح معايا مع مراتك احسن من مع حد غيرى قولتلها بحبك قلتلى وانا بحبك ياجوزى وقامت جايه مدخله ايديها فى طيزى من ورها وفضلت تلعب فى خرم طيزى وخلتنى هتجنن منها وقلتلى طيزك حلوة اوى ممكن تخلع هدومك قومت جاى خالع كل هدومى وهى كمان وبقينا عرايا خالص وقلتلى نامى على بطنك وارفع طيزك لفوق نمت زى ماقالت وفصلت تلحسلى طيزى اكتر من عشر دقايق وتدخل لسانها فى طيزى وتخرجه وانا هموت منها وبعدين قلتلى تعالى الحسلى كسى يالبوى ونامت على ضهرها وانا فضلت الحس فكسها اكتر من ربع ساعها جابت هى فيهم 3مرات وانا الحس كسها والعب فى بظرهابلسانى وايدى بتلعب فى بزازها ولقتها بتقولى اااااااه براحة يالبوى لسانك هيقطع كسى يامنيوكى براحة براحة يامتناك وانا مش سال فيها ولما جات تجيب قولتلها هاتى فى بقى وجابت شلال عسلها فى بقى وانا بلعته كله وقلتلى تعالى انت كمان هات يامتناك انا نفسى اتناك منك وقامت جاية واخدةوضعية الكلب وقلتلى حطه فطيزى يامنيوكى بسرعه وجبت كريم وحطيته بصعوبة فطيزها وهى تقولى ااااااااااه ياطيزى اااااااااااه يامتناك براحة ياشرموط زبك كبير اوى ااااااااااه ااااااااااه ااااااااااه ياخول براحة طيزى اتفشخت يامتناك براحة اااااااااااااه وانا مش سال وفضلت ادخل زبى لحدمادخل كله ولما جيت اجيب قلتلى هات فى طيزى يامتناك وجبت لبنى فطيزها ومن قوته وكتره لبنى خرج بره طيزها ونزل على كسها وفخدها وهى فضلت نايمة مش قادرة تتحرك وفجاة لقينا مرات خالى واقفة ورانا بتلعب فى كسها وبتقولى اه يامتناك ده انت نياك كبير وانتى طلعتى بنت متناكة يارانيا واناورانيا كنا فى حالة ذهول وفجاة لقيت مرات خالى بتلعب فى كس بنتها وتلحس فيه وتقولى نيكنى نيكنى نيكنى طفى نار كسى وطيزى يامتناك وانا مقدرتش قومت قايم الحس كسها وطيزهاوهى بتلعب فى كس بنتها وتلحسه وبعدين قلتلى يلا ياشرموط نيكنى انا مش قادرة نيكنى فكسى ياشرموط ودخلت زبى مرة واحده فى كسها وهى صرخت صرخة كبيرة وانا شغال نيك فكسها بجنون وهى تقولى اااااااااااااه ياكسى ااااااااااه ياكسى ااااااااااه اكتر نيكنى اوى نيكنى نيكنى نيكنى نيك مرات خالك المتناكة نيكنى نيكنى وانا شغال نيك وبعدين قومت نايم على ضهرى وهى قعدت على زبى وبنتها حطت كسهاعلى بقى وامها بتتناك من زبى وتقوم وتنزل عليه وبنتها قاعدة بكسهاعلى بقى الحس لها وبعدين فضلت ارضع بزاز المتناكة رانيا وحلمات بزازها وامها لسه بتصرخ وقولت لمرات خالى يامتناكةقومى نغير الوضعية ونيمتها على ضهرها وخلتهافتحت رجليها عالاخر وحطيت زبى فكسها الوضع اليابانى يعنى وفضلت انيك فيها وبنتها عماله ترضع من بزاز امها وامها تقولها ارضعى يابنت المتناكة اوى وانت نيكنى اوى يامنيوك وفضلت انيك امها اكتر من نص ساعه وامها جابت وقتها اكتر من 10 مرات وبعدين قولت لمرات خالى قومى وخليت وشها للحيطة وضهرها ليا وحطيت زبى فكسهامن وره ورانيا عماله تلعب فى خرم طيزى ولما جيت اجيب قلتلى هات فى كسى يامتناك وجبت براكين لبنى فى كسها وهى تصرخ وتقولى اااااااااااه لبنك سخن اوى اااااااااااه اااااااااااوه ااااااااااااوه ااااااااااااااه اااااااااااااااح ااااااااااااح لبنك مولع ياميدو انت اكبر نياك فالدنيا يامتناك ومن يومها للنهاردة بنيك مرات خالى وبنتها وبفكر انيك رانيا بنت خالى فكسها وافتحها
  2. نفسى انام معاكى

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏21 مارس 2016
    المشاركات:
    8
    الإعجابات المتلقاة:
    3
    نقاط الجائزة:
    3
    مكان الإقامة:
    المحله
  3. صبحى نار

    صبحى نار عضو ماسي
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏6 ديسمبر 2016
    المشاركات:
    1,559
    الإعجابات المتلقاة:
    1,524
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    خادم لاى انثى
    مكان الإقامة:
    مصر
    قصة رائعةةةةةةةةةةةة وممتازةةةةةةةةةةةةةة
  4. الفتي المجنون

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏2 ابريل 2017
    المشاركات:
    6
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    الجيزه, صفط اللبن, إمبابة, الجيزة, مصر
    شكرا علي هذه القصه
جاري تحميل الصفحة...
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff, If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


قصص عرب نارقصة هستناك تاني سكس عربي منتدىامي تعالجانتصاب قضيبينيك واقف طيز قال لي اعربك محارمقصص.سكس.مع.مم.هحبلك يا منقبه يا لبوهقصص نيك فيلاما من القيصر حسابيصوره نيك عجايزصور سكس مدام سوزن من دمشقبعاكس اميقصص محارمميبون بحب نيكنيك الزوجاتقصاص سكس عاشور وامه والعائلهمخزنه وركب طيزي الضيقهازواج عاهرات وقحاب يمنيات جادين موقع نسوانجيقصص عائلة شرموطةقصص سكس شواذ لواط البدايه مع نيك لواطبزازردهاصورسكس امريكي ام تعلم بنتها سكسالعروسة المهانة الاربعة الجزءسكس كرتون ينبوع الاحلام صور مصورةمنبثق اكساس عريانةسكس هنتاي اغطصاب معلمتيجننتني ارحمني واعربني قصةنيك صبيةلبنانيةاطياز سوالبكوكتيل صور سمر اليمنيه سكس10أزباب في كس واحدالشرموطة فيروزةقصص سكس كرتون مع خالتي انا وابنها تعلمني النيك الجزء السادستصوير منزلي للعاهرة فتيحة و هري تتناكالام سوزان تهيج ابنها عليها ليعطها اقوى نيك "مترجم بأحترافية"قصه رفعت طيزها وضرطت سكسشراميط اللاذقية - Attachmentsدیوث قحابصورسكسي انكيتتنزيل بزازللعبصورسكس كس وفخوذ بدوياتاليمن قحبه سميره الحرزيانمي هنتاي من زوجتي الى امينيك مسخمقصص سكس واحدأثارتني وأغوتني قصةسكسقصة كيفاش حويتها سكس محارم مغربيAnata Dake Konbanwa 3مترجماطياز محارم منهمكات في الشغلسكس صافينازالنساء ورغباتها كامله جميع الاجزاءصورنيك حيممةقصص قحبنة وتعريصﻗﺼﺺ ﻣﺤﺎﺭﻡ ﻣﺼﻮﺭﺓ ﺃﺑﻮﻫﺎ ﺷﺎﻑ ﺑﺰﺍﺯﻫﺎ ﻫﺎﺝ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﻗﺼﺔ ﻣﺼﻮﺭﺓnlt media stuck with simon ﺟﺮﻳﻦ ﺍﻟﻤﻤﺤﻮﻥ ﻋﻠﻰ ﺭﺍﻳﻔﻦ ﻛﺮﺗﻮﻥ ﻣﺮﺍﻫﻘﻮ ﺍﻟﺘﺎﻳﺘﻨﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ مصوره ومترجمه قحبةالبيت الجزء الثانيصورامي تجسسامى تعالج انتصاب قضيبىرانيا اليمنيةسكس يمنيانمي هنتاي العروس المهانه بالعربيهطيزي تاكلني10أزباب في كس واحدعاشقه المحارم مريام المصريهفعنانو سكسمورجانه سكسيهتحرر يمني ضروع وطيز اختي.comاغريت عمتي حتي طلبت مني نيكها قصص سكس محارم عمات وخالاتmom gives blowjob comicfelsala comicsام صديقي انيك طيزها وهي مخزنهطيز حمدوهقصص نيك شراميط متسلسله اه اف براحهصور دياثه وتعريص عربيصورقنص اطيازنسوانجي صورسكس مدام سمراليمننيك ولد من ولد وهونايمينعربني إعربنيقصص سكس مصوره اغتصاب الزوجه الممحونهقصص سكس احلم ارى احد يعري زوجتيقصص سكس مصوره سر امي الغامض justpasteقصص سكس جاسوساتقصص نيك محارمه تهاني،عمتي،المنيوكهصور اكساس عربيزب نارسكس عربي محارمانمي هنتاي مضاجعة الطالبة المنحرفةبنت شافت بيا ماينيك امها هاجت مترجم عربي افلامقصص دياثه في المنتزه مثيرهقصص شواذكيف اتحركش بخالتس لانيكهامحارمي القحابkhgf موقغ سكسزب فلسطينيقصص سكس هنتاي الام والابن تحت الطاولة مصورةطيزي تاكلنيقصص سكس اماراتيهاخ يستني لما البيت يفصي ويستفرد باخته xnxx