قصص سكس عربي نيكت عاملة المدرسة في طيزها الضخمة

مريام المصرية

عاشقة محارم عربي
عضوية محارم عربي
10 أكتوبر 2015
811
1,694
93
مصر
النوع (الجنس)
أنـثـي
565b20c6aa51b9b757accbe6aee3f885._.jpg

انا طارق 23 سنه شغال مدرس ايام الاجازات فى المدرسه بنكون مقسمين نفسنا فى المدرسه مبنرحش وكل واحد يروح يومين فانا غبت اسبوع كله مروحتش وبعدين روحت الاسبوع اللى بعده دخلت المدرسه ملقتش حد خالص طلعت لحد الدور الثالث ملقتش حد فنزلت وقعدت قدام المدرسه استنى حد يجى ملقتش حد جه فقولت هقوم ادخل الحمام وارجع امشى فدخلت الحمام كان نظام اربع غرف دخلت واحده وانا فى الحمام سمعت حد عمال اه اه اه بس صوت ست مش راجل فافتكرت انى دخلت حمام حريم فخرجت وبعدين قعدت افكر ايه اه اه دى فدخلت تانى الحمامات مكشوفه من فوق فبصيت على الحمام ده لاقيت العامله بتاعت النظافه بتاعت المدرسه قاعده على الحمام وسانده ظهرها لورا ورفعا جلبيتها وعمال تدعك فى كسهه وكسهه مشعر وعماله تكب ميتها بطريقا مش عاديه زى الراجل وعنيهه مقلوبه وماسكه شفايفها بسنانها وفدنيا تانيا فقمت مطلع زبى ووقفت زبى على منظرها دا وبعدين نزلت وقفت قدام الحمام كانت قافله الحمام بس شداه كده ملوش قفل من جوه فقمت فاكك السوسته بتاعت البنطلون الجنس ومطلع زبى منه واقف قدامى كده وقمت جاى زاقق الباب مره واحده وداخل قفلت الباب ورايا هى قول ما الباب اتفتح اتخضت قامت جايه منفوضه قايمه ومنزله الجلبيه ووقفت قدامى ولاقيته قامت باصه على زبى وقامت بصالى هى كانت قمحيه مايله للسمار من الفلاحين جسمه كويس لا تخينه ولا رفيعه فقمت انا مادد ايدى حططتها على كسهه من فوق الجلبيه اول ما حطيت ايدى جلبيبه اتبلت من شهوتهه فقمت رافع جلبيتها بايدى واحده واحده لحد ما كسهه بان قدامى مشعر شعر اسود قمت جاى مقرب عليهه ومعدى زبى ما بين رجليهه وقعدت ادعك فى كسهه بزبى وافوتهه فوق كسهه وهى نايمه على كتفى وعمال افعص فى طيازها بايدى بعد 10 ثوانى لاقيتهه اه اه اه وقام زبى مبلول من شهوتهه فبقولها دا انتى تعبانه اوى قالتلى اوى عشر سنين من غير نيك فبقولها هتشتغلينى انتى حوالى 25 سنه عشر سنين يعنى اتجوزتى 15 سنه قالتلى اه هنا البنات بتتجوز بدرى قولتلهه وفين جوزك دا كله وانا ماسك فى بزازه وصوتى خفيف وانا بسالهه وهى بترد بمحنه قالتلى جوزى مات فى حادثه فبقولهه بقولك ايه ايه رايك فى زبى قالتلى حلو موت بس دخله بقه قولتلهه قمت مديرهه مخليها تسند على الحيطه وقمت محسس على كسهه من كثافه شعر كسهه خرمهه مش باين فضلت احسس على كسهه لحد مقمت مدخل صبعى فى خرم كسهه وفضلت اطلعه وادخله وكل ما صبعى اطلعهه قالاقى شهوتهه نازله تسيح فقمت فاتح شفراتهه وقمت ماسك زبى وحركته بين شفراتها وقمت جاى حطه على خرم كسهه وقمت جاى مدخله لاقيتهه قامت طالعه لقدام وقامت اه اه اه بصوت عالى قولتلهه بس حد يسمع زى ما انا سمعتك فضلت انيك فيها انيك فيهه وهى تقول دخله كله زوقه جامد وانا ارزع فى كسهه لحد ما لاقيت شهوتهه نازله من كسهه اول مش شوفت شهوتهه اثرتنى جامد قمت مطلع زبى وكابب فوق طيزها طيزها وهى سمرا شغل لبنى عليهه كان تحفه قمت مدخله فى كسهه تانى وفضلت انيك فيهه شويه لحد ما زبى نام قمت مطلعه ومدخلهه وقافل السوسته وهى قامت منزله جلبيتهه ورفعه الكلوت وقامت طالعه قبلى تشوف فى حد ملقتش حد قامت منديالى قعت معاهه شويه بره ولا كان حاجه حصلت فانا قولتلهه انا هقوم امشى بقه عايزه حاجهه لاقيتهه قامت ماسكه زبى من فوق البنطلون وقالتلى ابقى تعالى بكره بقه وهى بتضحك ومشيت على كده وجيت بكره بس دى قصه تانيه
 
  • إعجاب بالمشاركة
التفاعلات: mohamed younes
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا

Online porn video at mobile phone


صوراخرام طيز مهريهسكس كرتونية نيك قصص محارم مصورة قصة وقت المغامرة قنص محارم يورينا اختوقصة السكس فيلاما الجزء السابع مترجمةانمي عاهرة الجميع مترجمصورسكس سيلفيﻗﻨﺺ ﺃﻃﻴﺎﺯ ﻓﻲ ﻭﺿﻌﻴﺎﺕ ﻣﺤﺮﺟﺔقصص جنسيه خالاتطيز مشروكصورسكس كنلوزمحارم عايز انيك اختي و مش عارف كيف اقنعهاسكس حصلقصص سكس الشاب ومرات ابوةالساخنه الحلقه الرابعهسكس انمي Sweet HOmeسكس ينبوع الاحلامقنص محارم بدواطياز محارم منهمكات في الشغلصور سكس زوجاتقصص جنسيه يمنيه نيك اطيازاغتصابقصه الممحونه مع الإبن المراهققصص محارم velammaقصص سكس مصورة كوميكسواتسآب دمشق ناكني صديقزوجتي هدتني كس صاحبتها سكس صورزوجتي لتبادل واتساب ﺭﻗﻤﻲكيف اقنع اختي تخليني انيكهابزاز عربيالفحل فشخني وخلاني بنوتي منيوكقصه محإرم مع اخت ازوجه المتكبرهاخو ريم صور محارم في البيت قنص طيز اختي واميصورلشراميط الخليج عاريات سكس قصص مراتي عاهرةبنتي حقها كبيني ومنتفخبنت اندونيسيه تجلخمحارم مضاجع اﻻخوات مترجم للعربيةقصص سكس مصوره سر امي الغامض justpasteقصص سكس بنوتياجمل اطياز كرتون فيلاماقصص سكس من موقع نسونجي محرم أمي وصديقي دياثةمحارمصورقحبة ديوثة اليمن في طيزهاسوالبقصص محإرم مصورةرقص ونيك بنات سكسيات بدون ملابس kovelamma الجزء السابع عشرXnxxxحماتيديوث أختي عفاف قحبتيقصص محارم مع عجوزصور تعارف زبيقنص تجسس صور محارم في شغل البيتسكس قوياتطيز زوجتيمحارم العرببزاز شرموطة كبيرةنيك من خرم الطيز محارم أنمي هاتايقصص سكس مصورة لست وحيده بجانب ابنيقصص نيك متسلسله محارم ااه افشخني اضربنيhttps://www.arabincest.com/t11305/صوركس مشعرمنتديات نسونجيصوراخرام طيز مهريهموقع سكس خالصور سكس مسيحيات علي الشواطئحمايا و حماتي خلوني شرموطةﻗﻨﺺ ﺃﻃﻴﺎﺯ ﻓﻲ ﻭﺿﻌﻴﺎﺕ ﻣﺤﺮﺟﺔابتزاز زوجات اخوانيخدعني اخي وناكنيقصص محارم عائليه عشق المحارم مل الاجزاتبادل زوجات في الجزاءر للجادين Birei Okami Mie مترجمقصص سكس بالدارجة خالي حوانيقصص اغتصاب محارم مع اختي مممتع جدااا ااااااااححححح امممممممقصص سكس الشاب ومرات ابوةالساخنه الحلقه الرابعهHentai Front Innocent مترجم للعربيةقصص سكس مصورة ومترجمة حصريةنيك جماعي 3طياز في كس واحدسكس قوي فاعماق كسMilftoon Exhausting مترجمةأحلى طبونقصص نيك سافيتاقصص نيك بنت تنتاك من شابين من الخلف متسلسلهسكس الأب الهائج والا بنت ا لهايجه ممدوحه كرتونكرتون الزوجه المهانةxnxx