قصص سكس خيانة زوجية خيانه الزوجه من اجل الزبر


الموضوع في 'قصص تبادل الزوجات' بواسطة بحب المحارم, بتاريخ ‏1 أغسطس 2016.

  1. بحب المحارم

    بحب المحارم عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏19 يوليو 2016
    المشاركات:
    6
    الإعجابات المتلقاة:
    8
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    انا اسمى جمال{29سنه} وزوجتى اسمها نوره{26سنه}
    قصتى تبدا بعد زواجى بحوالى 3 سنوات
    كانت زوجتى تمتلك جسم نارى بزاز كبيره وطياز مليانه جدا كان كسها كبير جدا وذلك بسبب كبر جسمها كنت فى يوم شغال معا واحد صحبى فى شركه وكنت تربطنا علاقه كبيره بينا كنا نتصارح بكل شئ بينا وفى يوم جانى وقالى انه بيحب نيك النسوان جدا وكان يحكى ليا على مغامراته النسائيه وكيف ينيك الواحده فى طيزها وفى كسها وتتالم ازى وفى يوم اجازه عزمته على الغداء ووافق واتى الى المنزل ولما رائى زوجتى زوهل بجمالها وتانى يوم عزمنا على الغداء فى احد المطاعم وكانت زوجتى معجبه به جدا مش عارف ليه كنت انا اشك فى الامر بينهما بس مكنتش باخد فى بالى لان انا احب زوجتى جدا واثق فيها لغايه ما جه فى يوم من الايام وقالى انا استازن من الشغل علشان تعبان شويه وانا عارف انه هوه ميسبش الشغل غير علشان نزوات زوبره بعد نصف ساعه المدير قالى روح علشان عندك مهمع بكره بدرى وانا فرحت وطرت على البيت علشان اقعد معا زوجتى شويه وطلعت وانا طالع لقيت قدام الباب حزاء صحبى واستغربت من الموضوع وضعت ودنى على الباب لكن لم اسمع شيئا وفتح الباب بلمفتاح الخاص بتاعى براحه ولكن لم ارى اى احد فى الصاله توجهت وانا اتسحب على اوضه النوم صعقت لما رايت رايت صديقى منيم زوجتى وبيلحس فى كسها جامد وهيه تصوت من المص بتعه ويضربها على طيزها ويقولها مالك ياشرموطه يامتناكه وهيه تقوله انا شرموطه انامتناكه بس ارحمنى ودخل زوبرك مش قادره وقام وفك زراير بنطلونه ومراتى قاعده قدام زوبره مباشرتن وازى بزوبره ينطلق من وراء البوكسر ومراتى شافته صوتت وقالتلو ايه ده كلو وفعل كان كبير جدا وتخين قوى قالها دخليه فى بقك كلو قالتلو ده كبير قوى قالها لو عوزاه دخليه كلو وفضلت مراتى تمص فيه ودخل فى بقها لغايه ما خلها ترجع عليه ويدخل تانى ويزل فيها قالها انا عوز اعمل حمام ميه انا كنت معتقد انه ايروح الحمام قالتلو اعمل عليا انا استغربت جدا راح فاتحه بفها وقعد يتبول فيه وهيه مستمتعه جدا عرفت انى مراتى شرموطه جداااااااا بعدها قالها عوز اتبرز قالتلو لا علشان ريحه الاوضه وجوزى يشمها قالها خلاص اضرك فى وشك قالتلو مش اقدر استحمل قالها خلاص امشى قالتلو خلاص انا تحت امرك وفعل ضرط وهيه تشم وعوزه ترجع وراح ضربها بلقلم وشاتمها وقالها شمى ياشرموطه قالتلو ياله بقى انا عوزه اتناك مش قادره وراح منيمها ورفعت رجليها جامد لفوق وقالتلو براحه ابوس ايدك راح مدخل زوبره واحده واحده وهيه تقوله ااااااااااااااااه مش قادره امووووووت فى زوبرك الكبير ده ودخلو كلو وراحت مصواته وكتم بقها وفضل ينيك جامد وهيه تصوات وتقوله انا شرموطه انا متناكه كيفى قوى وهوا يقولها انا ولا جوزك تقوله انتا الى جوزى جوزى يدوب يفضل ينيك لمده 5 دقائق وينزل وانا بفضل تعبانه برضو بس انتا بتكيفنى قوى قالها هوه بينيكك فى طيزك قالتلو لا ولا عمره طلب بس انا كان نفسى فيها من زمان قالها طيب اعمل وضع السجود وهيه خافت بس هوه كان بيزلها بزوبره الكبير وفعل نفزت طلبه وفضل يضرب فى طيزها وهيه تقوله ياله قبل ما يرجع من الشغل وراح باصق على خرم طيزها الى كان شكله كبير ولكن ضيق وراح مدخل راص زوبره فى طيزها راحت مصوته من كبر زوبره راح ضربها على وشها وقالها انا اكيفك يا شرموطه وتقوله مش قادره عوزه اعمل حمام براز وراح مدخل زوبره كله فيها حسيت انى طيزها اتفلقت نصفين وحسيت انى هيه ايغمى عليها من الوجع وفضل ينيك بلا رحمه وهيه تصوت وتعيط وتترجاه يطلعو علشان تعمل حمام وراح مطلعو وفضل خرم طيزها مفتوح وبدات فى الاصوات ضرااااااااااااط جامد من كبر الزوبر وتقوله انتا خرمتنى مش قادره امنع نفسى دخله تانى كله وبدا يدخل ويطلع وهيه تضرط جامد لحد ماقلتلو انا اروح اعمل حمام واجيلك وقامت على الحمام فتحت الباب وانا استخبيت فى الاوضه التانيه ودخلت وبادات تضرط وتنزل البراز وانا مستمتع بالوضع جامد انها اتكيفت ورجعتلو اتانى وفضل يبوس فيها وفى شفايفها الكبيره زى بزازها وطيزها ونيمها على الوضع الى قامت عليه ودخلو فى طيزها وفضل ينيك جامد وهيه تصوت وتقوله براااااااااااحه انتا خرمتنى انتا فشختنى انتا كيفتنى لحد ما نزل لبنه فى طيزها قالتلو اااااااااااااااااااااه سخن قوى انتا لزم تنيكنى كل يوم مش اقدر استحمل زوبر جوزى الصغير ده ابدا انا اتعوت على الزوبر الكبير وانا اتصدمت من الكلمات دى وراح لبس هدومه وقالها اجيلك بعد بكره اوكى قالتلو وهيه نايمع انا تحت امرك وراح خارج وهيه لسه نايمه مش قادره تقوم على رجليها وبعد 10 دقايق انا عمل نفسى انى رجعت وخبطت على الباب وهيه قالت مين قولتلها افتحى انا جوزك قالت باستغراب نتا بتهزر قولتلها افتحى يانونه باسم الدلع واتاكدت انى انا ومسحت جسمها من البن والتبول وفتحت وحضنتنى وقالتلى انتا عارف ميعاد الشور بتاعى ولا ايه وعيه متعرفش انى شوفت كل حاجه وراحت بايسها فى بقها جامد قالتلى مالك عوز تنيك ولا ايه قولتلها اه قوى قوى قوى قالتلى صحبك ده وراك حاجه كده ولا كده كنت عوز اقولها ورانى وهوا بينيكك انتى قولتلها لا طبعا وراحت ماسكها من ضهراها ورحت مطلع زوبرى وحطو فى الفلقه بتاعتها وفتحت فلقتها ودخلت زوبرى فى طيزها ودخل بسهوله قولتلها هوه ده كسك ولا طيزك قالتلى طيزى قولتلها وهيه واسعه قوى كده ليه قالتى بلاش تكسفنى انا كنت بلعب فيها وطلعت زوبرى من طيزها لقيتو مليان لبن قولتلها وبرضو نزلتيهم فيها استغربت وفضلت تبكى وتقولى انتا بتشك فيا قولتلها احكيلى والا اطلقك قالتلى واحد دخل عليا واغتصبنى بس انا مردتيش اقولك علشان متزعلش قولتها وانتى كنتى مبسوطع ولا لا ردى بصراحه والا قالت بصراحه كان زوبره كبير قوى قوى وفشخنى جامد قولتلها طيب انا عوز اغتصبك زيو قالت انا تحت امرك وروحت مدخلو فى طيزها كله وقعده تصوت طبعا علشان متحسسنيش بصغر زوبرى وراحت قالتلى انا عوزه اتبرز قولتلها هنا قالت علشان ريحه الشقه قولتلها ملكيش دعوه انا ازبطها وراحت مطلعه براز من طيزها كتير جدا وتقولى نيكنى كده وشم ريحه برازى قولتلها انتى شرموطه ومتناكه قالتلى ايوه ياله مش قادره ودخلت زبرى وهيه تقولى كمان كمان كمان ياحبيى ياخول يامتناك نيك الشرموطه مراتك الى بتتناك وانا عمال اضرب فيها وادخل واطلع وهيه تضرك جامد لحد ما قربت اجبهم قولتلها افتحى بوقك قالتلى لا الريحه جامد جدا نزل جوه قولتلها مش انا شميت رايحتك شمى انتى رايحتك وابلعى لبنى يامتناكه مش الواد عمل فيكى كده قالتلى لا نزلهم جويا قولتلها انا مختلف عنه راحت فاتحه بقها وفضل انزل فى بقها وهيه مستمتعه جدا من طعم البن واستحمينا ونمنا معا بعض ملط
    انتظرووو الجز التانى من القصه

    #1 بحب المحارم, ‏1 أغسطس 2016
    آخر تعديل بواسطة المشرف: ‏2 أغسطس 2016
    أعجب بهذه المشاركة Midou09
  2. العاشق المتيم

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏20 ابريل 2016
    المشاركات:
    573
    الإعجابات المتلقاة:
    201
    نقاط الجائزة:
    43
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    جامده نيك ومراتك هايجه وشرموطه قوي.. قولي وانا اكيفهالك
  3. بحب المحارم

    بحب المحارم عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏19 يوليو 2016
    المشاركات:
    6
    الإعجابات المتلقاة:
    8
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    ايه رايك فيها وفى طيزها
  4. راسبوتين العرب

    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏22 مايو 2016
    المشاركات:
    3,174
    الإعجابات المتلقاة:
    1,245
    نقاط الجائزة:
    113
    الجنس:
    ذكر
    الوظيفة:
    فحل موجب
    مكان الإقامة:
    دمشق، سوريا
    روعهههههههههههههههه
  5. Adamsy92

    Adamsy92 عضو جديد
    عضوية محارم عربي عضوية محظوره

    إنضم إلينا:
    ‏30 يوليو 2016
    المشاركات:
    23
    الإعجابات المتلقاة:
    6
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Syria
    ,روععة مرتكو عيرني ياها شي اسبوع
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - خيانه الزوجه من
  1. الرب العدني غير
    الردود:
    1
    مشاهدات:
    31,102
  2. Elm
    الردود:
    6
    مشاهدات:
    13,040
  3. نيك قوي
    الردود:
    6
    مشاهدات:
    114,337
  4. بحب المحارم
    الردود:
    3
    مشاهدات:
    147,248
  5. ميساءء
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    29,592
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff, If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


سكس فافا محارمكس اختيبزاز اختيDidi ki panty Leggings susu karteرغبات الام الممحونه والابن المنحرف قصص مصورهصورتعريص ودياثة للحم البيتصور اطياز عربيه محارم جاهزه للزبxnxx tehh صور واعتراف ديوثه ﻟﻤﺎ ﻳﻀﺎﺟﻊ ﺍﻻﺑﻦ ﻭﻳﺘﻠﺬﺫ ﺑﻜﺲ ﺃﻣﻪ ﺍﻟﺬﻱ ﺃﻧﺠﺒﻪ صور فتيحة القحبةقصص نيك ورضاعةالابنarabincest.comصور قحبة تستعرضكسهاsoukan-yuugi-2 مترجمقصص ناكني ولعبلي بزبي لواط نسوانجيقصص نيك جماعيشرموته/مخموره/سىكسقصص سكس مصورة امي تعلمني النيكxxxصورمحارمقصص سكس مصورة امي تعلمني النيكقصص_طيزامي_صور سكس عربي219نيك طيز عفاف بنت خالتياجمدصورسكس بطيخفعنانو سكسقصص هيجان حماتي المخزنه للنيكabaya turbanli assxxxxالجاسوساتهنتاي المرأة العملاغة و الولد hachishaku صور نسوانجي لشرموطة مصريةسكس مصريه تجيب شهوتها بالخيارقصص سكس رغدسكس محارم الواد متع امه وخالته نيكهجبلك نوره امي سكسالحلقه 4 من كارتون العروسة المهانة هنتاى قصص سكس محارم عماتمنتدى الفلكة للبناتتصاویر متحرک کوس لیسیاحب اشوف مراتي بتتناكصورمحارم نارشراميطصورلشراميط.مصرىطيازصووسكس عاشق كسيسكس ديوثين مربربينXnxx termatiمسلسل الرغبة المقتولة قصص سكسصورقنص طيازهنتاي عمتي عاهرة الجميعقحاب سدببقصص سكس الينبيع الحرايمنيات من شافت زب واحدمن محارمهاقصص سكس مصوره كونانسكس سوسو طنطاوي الشرموطهمعاناة امي في محل الحلاقة قصص سكس مصورهجوز أختي وعمايلهانا انيك عمتي في جميع اخرامهاindianpussypicsحــصــــرياً لـ( arabincest.com):- معاناة أمــي في محل الحـلاقــة!! - مترجمة للعربية! | محارم عربيقصص هنتاي مترجمةقصص مصورة ﺍﻟﺒﻨﺖ ﺍﻟﻤﻤﺤﻮﻧﺔ ﻭ ﺃﻣﻬﺎ ﺍﻟﺸﻴﻤﻴﻞقصص سكس المحارم ليلة عيد ميلاد ماجده منتديات نسوانجيقصص سكس اغريت بابا باهتزاز طيزيقصص سكس محارم متفضحنيش انا اختكمواقع سكس هتناي مترجمصور سكس مسيحيات علي الشواطئxxnx قصص جنسية اغريت اخو زوجي بصدري الكبيرقصص نيك مينا وامه وزوجته واخته متسلسلةافلام سكس محارم عربيxnxxطيزى تاكلنىصور بنات متحرره تلبس فيزون وشورت بنسونجيقصص سكس عرب نارشراميط خلتى والعشققصص طويلة سكس محارم ناكني فحبلت منهامى تعالج انتصاب قضيبىافلام سكس نيك قذف كس مؤخره فخم حريم وصبايانيك من خرم الطيز محارم أنمي هاتايطياز قنصقصص سكس مصوره كرتون الام المرفوضهقصه مريم زوج اختي وعمايله بنيك طيزي الضيقه واحلا نيك بطيزي الضيقهقصه زوج اختي وعمايله بنيك طيزي الضيقه واحلا نيك بطيزي الضيقهبنات عرب في الدوش بزازلالبنوتةالشقية سكسيقصه نيك فقرالحال خلاني انيك محارميتجسس سكس ني نيك الطيز ولحس ونيك كس محارمصورسكس مصوره حصريآ أنمي مترجمه بالعربيطياز سوالبناك بنته وهي نايمة اممممم احححح ايييي قصص سكسقنص اطياز محارم يمنيقصص بدريج مغربية حويت اختي من ترمتها