قصص سكس محارم حماتى والسباك


الموضوع في 'قصص سكس محارم' بواسطة بحب المحارم, بتاريخ ‏19 أغسطس 2016.

  1. بحب المحارم

    بحب المحارم عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏19 يوليو 2016
    المشاركات:
    6
    الإعجابات المتلقاة:
    8
    نقاط الجائزة:
    3
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مصر
    القصه حقيقيه 100%100 انا مازن عمرى 22 سنه وزوجتى ميار 19سنه وحماتى نوره 40 سنه كانت حماتى تتمتع بجسم صاروخ زى مابيقولو كانت بزازها كبيره جدا وطيزها كبيره وناعمه ووشها قمحاوى شويه بس مليان وناعم كنت قد تقدمت لزوجتى حاليا وكانت حماتى هيه الى ليها الكلمه فى البيت وكان جوزها عم حسن راجل ضعيف جسمانين وبعد فتره من الخطوبه توفى زوجها المسكين الذى لا يعرف يكيف هذهى المره الجامده وفضلت انا ارعاهم وازورهم واخد بالى منهم وفى يوم قطع النور عندهم وقالتلى حماتى يامازن بات معنا النهرده علشان احنا خايفين قوى قولتلها تامرى ياحبيبتى وانا دائما كنت اعتبرها امى التانيه وفعلن اكلنا وسهرنا شويه وهيه وقاعده قدام التلفزيون معنا كانت تتعمد ترفع الجلبيه الخفيفه بتاعتها ومكانتش لبسه حاجه تحت الجلبيه خالص وانا شوفت جزء كبير من كسها الناعم الكبير قوى وزبرى قام قوى وهيه لاحظه كده ودخلو هيه ومراتى اه صح انا نسيت احنا بعد موت حمايا كتبت الكتاب على خطيبتى علشان ارعاهم براحتى وادخل واخرج براحتى المهم دخلو نامو وانا نمت فى الصاله وبعد الساعه 2 باليل واذا بشخص يمشى فى الصاله وانا نظرت كده من طرف عينى لقيت حماتى بتبص عليا ودخلت الحمام وفضلت فتره 10 دقائق لم تخرج وانا قلقت عليها وخفت ليكون حصل فيها حاجه تسللت ببطى الى الحمام وبصيت من خرم الباب لقيت حماتى بتلعب فى كسها وقاعده على القعده وتتبرز وتدهن كسها بالصابون وبتلعب فيه وكان شكله كبير جدا جدا مش عارف جايبه الكس ده كلو من فين وراحت قالعه هدومها كلها بعد ما نزلت شويت لبن من كسها وفضلت تستحما وهيه وبتلف راحت خابطه الدش بتاع الميه بطيزها الكبيره وراح مكسور وهيه قفلت المحبس ونادت عليا بصوت واطى فانا عملت نفسى لسه صاحى ورديت عليها نعم ياحبيبتى قالتلى الدش اتكسر تعالى اعملو وفتحت الباب وهيه بتلف فوطه على جسمها وانا دخلت وانا على اخرى وقولتلها لزم سباك ياماما قالتلى طيب وانا مبتعرفش تعمل حاجه خالص قولتلها هوا ليه خبره وراحت عامله نفسها انى الفوطه وقعت انا عمرى ماكنت انيكها ابدا وهيه قالت يالهوى البتاعه وقعت قولتلها مفيش كسوف انا زى ابنك وهيه ملقيتش منى فايده انى انيكها علشان انا كنت مؤدب قوى ومعرفش اعمل معا حد كده فقالت طيب حاول تسده باى حاجه وراحت قعده على القعده وتتبرز وكان ريحته حلوه وتضرط جامد وتقول انتا زى ابنى صح وانا اقولها خدى راحتك ياماما وهيه اتخنقت قوى وقالتلى مش عارفه خرم طيزى ماله وجعنى قوى شوف كده فيه حاجه ياحبيبى طبعا هيه بتغرينى وراحت غسلاه ووطت وفتحتهولى وانا بصيت ملقتش حاجه وقولتلها مفيش حاجه قالتلى حط صباعك فيه كده يمكن من جوه قولتلها حاضر وحطيت صباعى راحت قالت اه اه اه اه رحت ساحب صباعى بسرعا قالت طلعتو ليه قولتلها علشان وجعك قالتلى لا عادى حطو تانى كده روحت حاطو تانى وقالت دخل وطلع وانا فضلت ادخل واطلع وقولتاها مفيش حاجه انتى تمام وراحت لفه وشها وقالتلى عوزاك تنيكنى انا قولتلها لا طبعا انا معرفش اعمل كده قالتلى خلاص مش اجوزك بنتى قولتلها بجدا انا مبعرفش انيك حد انا عوز اتجوز علشان مراتى تعملى الاكل وكده قالتلى يبقى مراتك اتتناك من كتير على كده ده لومكنتش اتفشخت قبلك بهزار وانا معرفتش معنى الكلام وراحت ماسكه زوبرى وحطاه فى بقها وفضلت تمص تمص تمص جامد لحد ما انا حسيت انى فيه حاجه بتلسعنى جامد وراح نازل البن فى بقها كلو راحت ضربناى على وشى وقالتلى بسرعا كده نزلتهم قولتلها ايه ده انتى بتضربينى ليه انا عملت حاجه قالتلى خلاص مش مهم تعالى الحس خروم طيرزى وانا قولتلها لا انا بقرف قوى ازى يعنى راحت ضربانى تانى ومنيمانى على القعده بدماغى كده وحطت خرم طيزها فى بوقى وتقولى الحس جامد وانا قرفان راحت قالتلى انا اوريك الزل بجد وراحت مدخله صباعها فى خورم طيزها وطلعتو وراحت مضرطه فى وشى وانا حاسس انى بتخنك وهيه تضرط وتضرب فى طيزها وراحت جايبه راسى على اول القعده وقعده تعمل حمام براز وتقولى شم يامتناك شم ياخول شم يامعرص قوى وال اقول لمراتك انك عنت عوز تنيكنى وانا مطر علشان مراتى متسبنيش بعد ما اتعلق بيها وراحت تافه فى بقى وانا حسيت انى ارجع وهيه تلحس من بقى لحد ما اتكيفت وزلتنى قوى وانا مش عارف اى حاجه انا كونت مؤدب جدا ومبعرفش اى حاجه فى النيك خالص انا كنت مفكر الجواز وحده تطبخ وتسل وخلاص وراحت داخله علينا مراتى وعملت نفسها انها اتصدمت وفضلت تقول انتا بتعمل ايه معا ماما انتى بتخونى وانا اقولها لا ابدا ابد ابد وامها مبتسمه وهيه تقولها ده كان مقعدنى غصب عنى وبينكنى وهيه طبعا متفقين على كل حاجه وانا مبعرفش حاجه زى الضايع كده وانا فضلت اتوسل انها متسبنيش علشان انا بحبها قوى قالتلى خلاص انا مسمحاك ومش اسيبك وانا فرحت وطلعت حماتى وقالتلى بكراه تجيب عمك حسام السباك ماشى قولتلها حاضر انتضرو باقى القصه




    اموت فى الجنس و 11MOURAD معجبون بهذا.
  2. ramadan69

    ramadan69 عضو مشارك
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏10 ديسمبر 2016
    المشاركات:
    93
    الإعجابات المتلقاة:
    21
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    مدينة الكويت, العاصمة, الكويت‎
    القصه حلو
    بس التلفزيون كان شغال على والنور مقطوع
    ههههههههههه ههههههههه
  3. kin

    kingstarwolf عضو جديد
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏5 مايو 2018
    المشاركات:
    24
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    1
    الجنس:
    ذكر
    مكان الإقامة:
    Asyut, Egypt
  4. san

    santa salah عضو مشارك
    عضوية محارم عربي

    إنضم إلينا:
    ‏18 أكتوبر 2018
    المشاركات:
    51
    الإعجابات المتلقاة:
    1
    نقاط الجائزة:
    8
    الجنس:
    أنثى
    الوظيفة:
    ربة منزل
    مكان الإقامة:
    Cairo Governorate, Egypt
    جميللللللللللللللللللةةةةةةة جددددددااااااااااااااااااااااا
جاري تحميل الصفحة...
مواضيع ذات صلة بالموضوع الحالي : - حماتى والسباك
  1. بحب المحارم
    الردود:
    0
    مشاهدات:
    49,065
  2. alfares
    الردود:
    11
    مشاهدات:
    7,235
  3. 1408
    الردود:
    5
    مشاهدات:
    29,945
  4. نيك قوي
    الردود:
    3
    مشاهدات:
    58,709
  5. عنتيل جامد
    الردود:
    5
    مشاهدات:
    232,851
  • موقع محارم عربي هو أحد مجموعة مواقع شبكة Arabian.Sex للمواقع الجنسية العربية والأجنبية كما ندعوكم إلي مشاهدة مواقع أخري جنسية صديقة لنا لإكمال متعتكم وتلبية إحتياجاتكم الجنسية قم بزيارة موقع Arabian.Sex لمشاهدة المزيد من المواقع الجنسية المتميزة باللغة العربية وكذلك لتجربة مميزة وفريدة فى عالم الجنس باللغة العربية - موقعنا موجه للفئة العمرية +18 وأيضاً للدول التي لا تحرم جنس المحارم لذا قم بالإطلاع على شروط إستخدام الموقع وسياسات الخصوصيه قبل البدء فى التسجيل بموقع محارم عربي والمشاركة به.
  • DISCLAIMER: The contents of these forums are intended to provide information only. Nothing in these forums is intended to replace competent professional advice and care. Opinions expressed here in are those of individual members writing in their private capacities only and do not necessarily reflect the views of the site owners and staff, If you are the author or copyright holder of an image or story that has been uploaded here without your consent please Contact Us to request its Removal All Other Media Is Not Hosted Or Managed By Our Site.

Online porn video at mobile phone


قصص ينيكني اناومحارميصور طيز مراتي لعيونكم وزباركمصور سکس امهات متتالیه انا وامیقصص هيجانبنت صنعاء وحراز سكسXnxx termatiKatainaka ni Totsui de Kita Russia مترجمسافيتا قصص جنس مصورةنسوانجي عاهرات منهمكاتالعروس المهانة الحلقه الرابعهمليكات جمال سكسhttp://vitra-sajt.ru/t1487/صور. سكس كرتون انمي حنان وعطف الام لابنائهااختي تعشق زبيليال.عبود.صور.سكسقصص سكس مصوره كونانطيز عشعوشقصص سكس جيت انيك مراتي ناكتني هياسكس.فتتمالسكس قوياتقصص سكس مصورة الأم الفاشلة cache:hbafo0jJg5YJ://eurobookmarker.info/t295/ صور سكس لاتحرم زوجتك المتعة ياديوثمنتديات قصص سكسxnxxxقسم سكسسكس.بلاي بويﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ونيك ﻣﺤﺎﺭﻡ مع ﻣﺮﺍﺕ اخى متسلسلة نيك حت الجزﺀ 31 ﻭﺍﻻﺧﻴﺮهقصه سكسيه بادله زوجتيكيف أجرد زوجتي من ملابسها وأنيكهاقصص سكس محارم شاذ لواط خول متناك دايوث علقافلام سكس تبادل زوجاتقصص سكس مصورة - قصة فيلاما velamma الجزء الثامن والأربعون .قصص دياثه تعريص تبادلسكس كومكس تعذيب فيلاماصورسكس‏ ‏قنص‏ ‏طيز‏ ‏امي‏ ‏واختيالبنوتةالشقية سكسيtaboolicious comicsسكس مكوهقصص شواذرضعت زبه الرقص والسکس التلوی سكس بعتلي صور اخته ببعتلك صور اختيصور سكس مصارعات في الحلبهكس هنتاي امي الحبيبه مترجمقصص سكس مصورة ومترجمة حصريةقصة سارة السورية واخوها صدام قنص محارمايه ريكم في كسي | محارم عربيصورسكس كرتون رامي ونساء العايلهسكسنيك بزاز xnxxxاه اه اهmamila zawli mamane sexy video صور فتحات طيازقصص سكس كرتون كونان مصورةقصص سكس سحاقطياز حلوةاخي يحب رفع تنورتي قصص مصورهxxnx الكافى رحت البونقصه نيك مع امى واختى وخالتى بتشتمنى منا تجى من الشغل فى الجنس فى البيت قصص نيك محارم طيزافلام سكس سودانيةصور سكس مايا خليفهليال.عبود.صور.سكسطيز بلدي كبيره بلعبايةقصص نيك محارم فيلاما مصورجديد جميع الاجزاkhgf موقغ سكسامي تعلمني الجنس قصص مصورةنيك باكستانيقصص سكس مصورة عاشقه الزبر الضخم الجزء 4قصتي وصور كيف نكت جارتي السرموطه في شقتهاقصص بدي افشخك ياشرموطةمنيرةقحابصور بنات متحرره تلبس فيزون وشورت بنسونجيانمي الهنتاي حنان اميسكس كرتون مترجم العروسه المهانه جميع الاجزء متسلسلهصورسكس ديبيكامالد وطاب عن قصص سكس نيك اطياز محارم يمنياتسكس بدي انيكلك مرتكcache:HggyGxraXJIJ:vitra-sajt.ru/t15479/page-21