قصص سكس محارم اول مرة أنيك بنت عمتي

مريام المصرية

عاشقة محارم عربي
عضوية محارم عربي
10 أكتوبر 2015
811
1,699
93
مصر
النوع (الجنس)
أنـثـي
d100285f72f64841af1e380ebb3295f7.jpg

قصتي حقيقه من الصيف الماضي ولا زالت احداثها الي الان مسستمره.....انا اسمي سيد.عمري 35 سنه اعيش في قريه صغيره كنت ازور عمتي في القاهره كل فتره وكنت احب ازور بنتها .كنت اضحك معها وابوسها اول ما اذهب هناك واضمها لصدري بحجه انها وحشاني وزوجها كان عادي لانه كان بيعتبرني اخوها.وبجد كنت كل لما ابوسها اضمها بنت عمتي جسمها جميل بزازها كبيره منتفخه ولما كنت ببوسها كنت بحس بحلماتها خصوصا في الصيف كنت بكون لابس فانله خفيفه وهي كمان كانت مش بتلبس سوتيان.وفي يوم كانوا بيعزلوا في بيتهم الجديد وروحت معاهم.زوجها كان في عملع وبيرجع الساعه 2 الضهر بجد بنت عمتي كانت روعه جسها رهيب طيازها كبيره منتفخه وبزازها حلوه وحلمات بزها كبيره وكمان شفايفها جميله وشعر وعينين بجد كانت روعه.بالمناسبه انا متزوج وعندي ولد لكن كنت بعشق جسم بنت عمتي وبتمني امارس معها الجنس.ولما كانت تزورنا كانت تجلس معي وتحكي عن حياتها مع زوجها وازاي مش متفاهمين وفي مشاكل بينهم وهي متحمله عشان ابنها وبنتها.المهم روحنا بيتهم الجديد وبنقل العزال معاها طلعنا العزال كله في الشقه وجهزنا المطبخ والبوتاجاز.قالت انت شكلك جعان قولت ايوه قالت هنزل اجيب اكل خفيف كده وارجع بسرعه قولت ماشي وانا هاخد دوش لما ترجعي .قالت طيب مش هتاخر المهم دخلت الحمام واخدت دوش وبنت عمتي رجعت وانا في الجمام وقالت يلا انا جيبت اكله خفيفه انا وانت .كنت خارج بجد جسمي مولع وزبري واقف المشكله كان اللبس علي العزال وانا جوه بالشورت بس المهم خرجت وانا بالفانله الحمالات والشورت وزبري واقف وكنت مسقط الاستك بتاع الشورط عليه علشان مش يظهر.قعدت اكل معاها وهي لابسه عبايه والجو حر فردت رجلي وهي بتاكل وانا ملاحظ انها مش طبيعيه بقولها مالك قالت متضايقه شويه قولت من ايه قالت مشاكل مع جوزي المهم قالت هجيب شوية ميه راحت تجيب الميه اتزحلقت بس مشكت في الجدار والكوبايه وقعت منها وهي موقعتش عالارض جريت لما سمعت صوت الكوبايه قولتلها في ايه قالت الكوبايه وقعت مني واتحلقت سندتها سعتها سندت عليا وزبري وقف وانا بسندها حك في جسمها وهي حست بيه.لقيتها اتغيرت ووشها احمر وجاب الوان سندتها وقعدتها عالارض مالك في ايه قالت مفيش.المهم هديتها وجيبت ليها ميه وشربتها وريحتها علي الجدار وانا بريحها العبايه بتاعتها خفيفه انا اتعمدت احك في بزازها كانت تقريبا لابسه العبايه علي جسمها مفيش غير الكيلوت بتاعها ...قولت في بالي شكلي هنيكك النهارده غصب عنك .المهم قولتلها مالك قالت مفيش متضايقه شويه هديتها واخدتها في حضني وانا اخوك واقرب الناس ليك وايدي علي راسها وامسح علي راسها واخدتها علي صدري وبوست راسها وهي ساكت مالك في ايه قالت مفيش بوست راسها وجبهتها ونزلت علي شفايفها وبوستها وروحت لاففها ومنيمها علي ضهرها وبوستها ومصيت شفايفها وهي بتحضن فيا وبتقول انا تعبانه ارجوك فتحت العبايه لقيتها مش لابسه سوتيان وبجد شوفت اجمل بزاز ونزلت علي صدرها ابوسه وارضع من حلماتها المنتفخين واشدهم بشفايفي وهي بتتلوي تحتي وهتهمهم اههههههههههههههه وانا ببوس فيها وصباعي بيلعب في كسها قلعتها الكيلوت وفتحت رجليها ووشوفت اجمل كس ونزلت عليه امص شفايفه واشدهم بشفايفي وادخل لاني جوا وهي بتصرخ وتئن مش قادره ارحمني ارجوك يا سيد ريحني وراحت ماسكه زبري قلعت الشورت بتاعي وعلطول بتشدني ادخله فيها انا حكيت راسها الاول لقيتها هتموت دخلته كله دافعه واحد راحت مصوته عالاخر وقعدت ادخله فيها وهي تتلوي تحتي لما جيبتهم فيها وهديت وقامت قعدت جنبي شويه وتقول انا تعبت من جوزي .كل همه ياكل ويشرب وينام ولا بيهتم بيا ولا شيء قولت ليها حبيبتي انا اعتبريني جوزك وهاجي ليك كل اسبوع انام معاك قالت انت جوزي من النهارده وتعيش معايا احلي ايام .روحت بوستها وخدتها في حضني وقولت ليها انا عايز انيكك من طيزك قالت نفسي اجرب ولو مره قولت ليها اوك حبي ونيمتها علي جنبها ودخلته في كسها وكل شويه اخرجه وامسحه في طيزها لعند ما بليتها ودخلت راسه فيها وهي بتتالم دخلته فيها كله وهي بتتالم وبتقول بيألم كمل كمل .دخلته فيها كله ونزلت فيها وشبعتها بجد لعند ما جوزها قرب ييجي قومنا اخدنا شاور سوا .وبدانا نجهز البيت ونرص العفش وناهيكم عن الحك فيها ومسك بزازها لعند ما جوزها جيه واتغدينا .....المهم جوزها قال هيخرج مع اصحابه يقعدوا عالقهوه وهو راجع بالليل يبقا يجيب الولد من عند حماته ....وخرج وانا وبنت عمتي كملنا مع بعض حب وعشق لعند ما جوزها قرب يرجع ..........ومن يومها وانا بنيك بنت عمتي المحرومه كل اسبوع ولما بتيجي البيت عننا بنقضي وقتنا كله سوا انا وهي مع بعض بحجه اننا اخوات وبنقعد مع بعض في قتي وانا بنيكها وبمتعها بجد بعشقها........
 
  • إعجاب بالمشاركة
التفاعلات: mego magmag
AdBlock Detected - إكتشاف مانع الإعلانات

عفواً : نحن نعلم بأن الإعلانات مزعجه ولكن !!

بدون الإعلانات لا يمكننا تقديم خدماتنا او المواد المعروضة بالموقع بشكل مجاني حيث ان الإعلانات تمثل الدخل الوحيد للموقع لدفع نفقات تشغيل الموقع ,, ولذلك نرجوا منكم إيقاف عمل مانع الإعلانات لموقعنا كدعم منكم لإستمراريه موقعنا بشكل مجاني للجميع وإضافتنا للقائمة المسموح لها بعرض الإعلانات نشكركم على تفهمكم ودعمنا للإستمرار.
هل قمت بتعطيل مانع الإعلانات ؟ حسناً إضغط هنا

Online porn video at mobile phone


يشارك امو السرير خايف ينام لوحدو وينيكهاصديقي يشاركني زوجتهعطعوط نسوان مربربة سكسصور سكس حميلاقصص سكس امي.وزوجتي جعلوني خول وديوثسكس نيكهاان تصبح امهقصص جنس سالب ديوثقصص سكس مصورة ومترجمة حصريةوسائط سكس قحبه اليمن سمراختي اغرتني لنيك طيزهاسكس.فتتمالنيك زوجة جاري المنيوكه مشتاقه للنيكطيز سودانية مشعر سكس محارم كرتون خطه امي لانقاص الوزن نسوانجيارمله تحب مص ولحس كسها وطيزها وتعشق زب قصهقصص سكس مارفلتنزيل صور سكس فيلاما الجزء 62 97كس خالتى مولع نار محارم عربيواتس مطلقه ارغب في زوج من زوج يعشق طيز سعوديه تو يترمترجم للعربية أنمي هنتاي جنس الأمــراء الفخم Princessاتناكت من الحمارقصهسكسعربيهنتاي محب الامهات مترجمقحاب للعراب رمنسي عارياتصورقتص طياز نسوان في المنزلقصص محارم مصورة - حــصــــرياً لـ( arabincest.com):- الــرضــاعة من ثديــي أمـــي - مترجمة للعربية! | محارم عربيقصص انمي سكس اجبرسكس انمي كونانانمي هنتاي محارم تبادل الامهات حتى فخ مضاجعة الاماريدنيك اختي انصحونيكسسسيصورسكس ام حبيبه التخينهصور بخش بزاز مراتيصورمحجبةشرموطةكس مشعرسكس مترجم الاخ ينيك اخته بعد ما شافها تجلخ كسهاقصص سكس مصوره نيك طيز الخاله فيلاما نايمهنيك الخدامهدياثهقصص سكس مصورة كوميكسقصص سكس محاوله اقناع عشيقتينيك كس خليجيه مشعرقصص سكس انا اخواتي البنلتسكس عربي ظيز كبير كو. اختي وعمايله حسناء قبسﺳﻜﺲ ﺍﻛﺒﺮ ﺍﺧﺰﻕ ﻃﻴﺰ ﺍﻟﻴﻤﻦoni chichi 2 مترجمصورسكس قنص طياذ في بيتهنسكسقصه مصوره نيكزوج القحبهسكس بدريةقصتي خالتي العاقرة والنيك الفاجرسكس سعودي مخفي بتستعمل حلاواصوربنات مخزنات اليمن دياثهمنهي اول فتاه انتاكت ﺳﻜﺲنيك سمر اليمنيهيمنيه تصور طيزها فل غرفه حقهاصور زب للمشتهيةUflash aunty big ass picsshemale مكتوب علي ترمتهاقصص سكس مصورةكرتون هنتاي محارم اختي المنحرفةنيك عمتيمراتی شرموطهقصص سكس الفخاخو زوجي المفتري ناكنياطيازمحتاجة نيكقنص اطياز محارمقصص سكس امي تنك من اسواق زنجي وان اتفرجقصص لحس زنبور عمتيهنتاي تايم وضعياتتصاویرسکسی باسن بزرگ کمرباریک دختران تهرانیاخي خلاني شرموطتهسكس انامي كتاب السحر الأسود كامل مترجم عربي